کد خبر: ۴۲۶۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
فرمانده حوزه 11 امام حسن عسکری(ع):

بیش از 100 دستگاه ماهواره به صورت داوطلبانه تحویل بسیج شده است

با توجه به هجمه های همه جانبه دشمنان و اقدام فرهنگی بسیج بیش از 100 عدد دستگاه ماهواره به صورت داوطلبانه توسط حوزه 11 امام حسن عسکری(ع)دریافت گردید.
به گزارش خبرنگار شیرازه، فرمانده حوزه 11 امام حسن عسکری(ع) با توجه مضرات ماهواره گفت: ماهواره هایی که امروز به عنوان ابزاری در دست آلوده قدرت طلبان و استعمار گران می باشد وسیله ای جهت استیلا و سلطه فرهنگی تبدیل شده است.

اصغر رنجبر با توجه به گسترش فناوری بیان داشت: امروز با گسترش بی حد ومرز فن آوری اطلاعات و ارتباطات، تهاجم فرهنگی به مسئله ای جهانی تبدیل شده است و این امر اکثر کشور ها را به چاره اندیشی فرو برده استف حتی اکثر سیاستمداران، اندیشمندان و روشنفکران کشور های شرق و غرب را نسبت به فرهنگ جامعه خود در برابر فرهنگ ماهواره دغدغه خاطر دارند.

وی آسیب های استفاده از ماهواره را این گونه تشریح کرد: ماهواره ، امروزه با هدف قرار دادن اساس و پایه خانواده ها می تواند به تخریب هویت ملی، ترویج فرهنگ برهنگی، افزایش جرم وجنایت، تهی شدن زبان و ادبیات ملی از زیبایی های خاص، پایین آمدن سطح رضایت مندی همسران، بروز اختلالات روانی و روان پریشی، افزایش آمار طلاق در زوج های جوان، ایجاد باورهای پوچ و بی اساس در بین جوانان و در نهایت جذاب نشان دادن تفریحات ناسالم و بدور از شان انسان اشاره کرد.

فرمانده حوزه 11 امام حسن عسکری(ع) با توجه به دریافت داوطلبانه ماهواره ها گفت: بیش از 100 عدد دستگاه ماهواره ظرف کمتر از یکماه به صورت داوطلبانه و خود جوش از طریق مردم به پایگاه ها و حسینیه های تحویل داده شد.

رنجبر در پایان افزود: حوزه 11 امام حسن عسکری(ع) آمادگی خود را جهت دریافت ماهواره به صورت یک امر داوطلبانه و خود جوش مردمی در کلیه پایگاه ها و حسینیه ها اعلام می دارد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
1
طرح جالبیه.
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
0
خیلی از پدر و مادر ها می دونن
که ماهواره برای
بچه هاشون بده
ولی .....
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
0
کدوم پایگاه ها جمع آوری میکنند؟؟شرایطی هم داره؟
جواب به آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
0
دوست عزیز سلام
باید به عرض شما برسانیم تحویل ریسیور ودیش ماهواره به دستگاه مقدس سپاه هیچ گونه شرایطی یا پیگیری ندارد، وشما تنها با دادن اقلام زکر شده می توانید یک دستگاه فارس ویژن که تمام کانال های ایران را می گیرد بدون هیچ هزینه ای در یافت نمائید.
در ضمن تمام پایگاه ها ی مقاومت بسیج الاخصوص حوزه 11 واقع در پل غدیر آماده می باشد.