کد خبر: ۴۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
فرماندار بوانات

عدم اطلاع رسانی کارهای دولت زحمات مسئولین را بر باد می دهد

اعلام خدمات دولت در جای جای کشور عزیزمان در هفته دولت انجام می گیرد و بنا به فرموده امام راحل که گفتند "کارهایی که انجام میشود را به سمع و نظر مردم برسانید" ما نیز وظیفه داریم تا خدمات دولت را به مردم ارایه دهیم

به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بوانات حرف رسا، در جلسه ای که دیروز در سالن فرمانداری بوانات برگزار شد برنامه های اجرایی و فرهنگی هفته دولت شهرستان بوانات اعلام شد.

در ابتدای جلسه عسگرپور فرماندار بوانات ضمن گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، سالروز تشکیل مجلس خبرگان را در سال 1358 گرامی داشت و خبرگان را یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران بر شمرد و ادامه داد: روز 30 مرداد را به نام روز جهانی مساجد نامگذاری کرده اند و ما نیز در کشور عزیزمان و شهرستان از این موهبت الهی برخوردار هستیم که باید بیشتر قدر بدانیم و در نماز های یومیه مساجد را پر کنیم.

عسگر پور در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: اعلام خدمات دولت در جای جای کشور عزیزمان در هفته دولت انجام می گیرد و بنا به فرموده امام راحل که گفتند "کارهایی که انجام میشود را به سمع و نظر مردم برسانید" ما نیز وظیفه داریم تا خدمات دولت را به مردم ارایه دهیم و تنها جمهوری اسلامی است که با مدیریت اسلامی جامعه آن اداره میشود و تنها حکومت شیعی بعد از وفات پیامبر(ص) تا کنون بوده است که اینچنین اداره میشود.

فرماندار بوانات در ادامه برنامه های هفته دولت را تشریح کرد. وی در پایان گفت: از تمامی ادارات میخواهم که در برگزاری با شکوه جشنواره انگور هیچ گونه کوتاهی نکنند تا به نحو احسن برگزار شود.

انتهای پیام/224224

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان