کد خبر: ۴۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
مدير كل اوقاف و امورخيريه فارس:

کسب رتبه برتر اوقاف فارس در برپایی محافل قرآنی

محافل انس با قرآن با حضور قاريان ممتاز و بين المللي مورد استقبال چشمگير مردم مومن استان قرار گرفت.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی كل اوقاف و امورخيريه فارس، استان فارس در برگزاري محافل انس با قرآن ويژه ماه مبارك رمضان رتبه دوم را در كشور به دست آورد.

حجت الاسلام حسيني مقدم، مدير كل اوقاف و امورخيريه فارس در شوراي اداري اوقاف فارس با تقدير از اقدامات اين اداره در ماه مبارك رمضان، گفت: با بررسي هاي به عمل آمده توسط سازمان اوقاف و امور خيريه، استان فارس توانست در زمينه برپايي محافل انس با قرآن، خصوصا محافل قرآني با حضور قاريان مصري، به اتفاق استان مازندران رتبه برتر كشور را كسب كند.

وي گفت: محافل انس با قرآن با حضور قاريان ممتاز و بين المللي مورد استقبال چشمگير مردم مومن استان قرار گرفت. همچنين در نظارت هاي بازرسان سازمان اوقاف، برگزاري اين برنامه ها به صورت كشوري ارزيابي و در نهايت استان فارس توانست مقام دوم را در كشور به دست آورد.
به گفته حسيني مقدم، تعداد 20 محفل قرآن با حضور قاري مصري در شهرستان هاي شيراز، ممسني، رستم، جهرم، فيروزآباد، خرم بيد، اقليد، خنج، فسا، نيريز، سروستان، ارسنجان، مرودشت و كازرون برگزار شد. همچنين در طول سال اوقاف فارس قريب به 2000 محفل انس با قرآن در سطح شهرستانهاي استان با حضور قاريان ممتاز شهرستاني، استاني، كشوري و بين المللي برگزار مي كند.

حجت الاسلام حسيني مقدم، افزود: برگزاري محافل انس با قرآن باعث مجالست مردم با كتاب وحي و استماع آيات مبارك كلام ا... مجيد مي شود. اجراي اين محافل در حقيقت پشتيباني از برنامه هاي آموزش قرآن، شناخت استعدادهاي قرآني، ايجاد فرصت براي قاريان و حافظان استان جهت اجراي برنامه هاي مطلوب و توجه بيشتر به امور قرآني توسط مردم و مسئولين مي شود.

لازم به ذكر است قاريان كشور مصر «فاروق احمد احمد ضيف» و «محمد يحيي راغب شرقاوي» و قاريان استان و گروه هاي تواشيح با پراكندگي هاي مناسب در 20 محفل قرآني شهرستانهاي فارس به اجراي برنامه پرداختند.

گزارشهاي موجود حاكي از استقبال بي نظير مردم بخصوص جوانان از برگزاري اين محافل مي باشد.
نظرات بینندگان