کد خبر: ۴۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس:

فارس به اندازه شمال کشور جنگل دارد

جلسه ای با حضور بردبار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، احسان خازن فرماندارسروستان و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروستان معرفی شد.
به گزارش خبرنگار شیرازه، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیز داری شهرستان سروستان وجود مراتع و منابع متنوع در ایران کوچک خواند و افزود: حدود 2/10میلیون هکتار از مساحت 4/12 میلیون هکتاری استان فارس، یعنی 85 درصد آن را عرصه و منابع ملی تشکیل می دهد که از این مقدار 2 میلیون و بیست و پنج هزار هکتار آن پوشش جنگل است و این آمار نشان می دهد که ما در استان فارس به اندازه شمال کشور، جنگل داریم.

سید کاظم بردبار با اشاره به ارائه طرح عملیاتی اطفاءحریق در عرصه های ملی به شهرستانها، تاکید کرد: این طرح با توجه به نیازهای شهرستان می تواند بومی شود تا بتوانیم با جلوگیری از اطفاء حریق در جنگلها و مراتع که از اواسط بهار شروع و تا فصل بارندگی ادامه دارد به حفظ مراتع و جنگلهای خود بپردازیم.

در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدایایی از زحمات سید سادات یار احمدی رئیس سابق تقدیر و منصور دهقانی به عنوان رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان سروستان معرفی گردید.

انتهای پیام/523
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان