کد خبر: ۴۲۹۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۲

فرماندار بوانات: در زمستان گاز مسئولینی که در گازرسانی کوتاهی کردند را قطع می کنیم تا مردم را درک کنند!

در جلسه ای که با حضور مسئولین گاز استان ، فرماندار، دکتر زارع نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ، مسئولین ادارات شهرستان و دهیاران در سالن جلسات فرمانداری بوانات برگزار شد ،مسایل و مشکلات گاز رسانی به روستاهای بوانات بررسی شد.

به گزارش شیرازه به نقل از حرف رسا، در جلسه ای که در سالن جلسات فرمانداری بوانات برگزار شد مسئولین گاز استان ، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان و دهیاران بخش مرکزی و بخش مزایجان و بخش سرچهان حضور داشتند که مشکلات گازرسانی به روستاهای شهرستان را بررسی کردند.

عسگر پور فرماندار بوانات ضمن تشکر از مسئولین گاز استان از مسئولین ادارات شهرستان خواست تا با یک تلاش جهادی بستر و حریم گازرسانی به روستاها را آماده کنند تا عملیات اجرایی آن نیز زودتر شروع شود وی گفت: چنانچه مسئولی در این باره کوتاهی کند در زمستان گاز منزل و اداره ایشان را قطع میکنیم تا سرمای شدید و مشکلات روستاییان را بفهمد.

عسگر پور در ادامه افزود: ما شما دهیاران را در این جلسه آورده ایم و وارد کار کرده ایم که این کار سرعت بیشتری بگیرد و اگر در مسیر معارضی بود که خواست سد راه شود وظیفه شما دهیاران است که این کار را انجام دهید و مردم و معرضان را راضی کنید.

مهندس خیری نیک معاون حقوقی و عضو هیئت مدیره شرکت گاز استان در خصوص گازرسانی به روستاهای بوانات بویژه بخش مزایجان و دهستان باغ صفا گفت: هدف ما کار کردن است و خوشبختانه با حضور مدیر کل جدید در شرکت گاز استان همگی با یک حرکت جهادی به سمت جلو میرویم و رویکرد هم این است که به مناطق سرسیر و مناطقی که از گازرسانی کمتری بهره مند هستند کار گاز رسانی را تسریع بخشیم و باید مسئولین و دیگر عزیزان در شهرستان ها نیز همکاری لازم را داشته باشند تا این امر هر چه زودتر محقق شود.

عضو هیئت مدیره گاز استان در ادامه افزود: ما زیر ساخت را داریم آماده کنیم و خط لوله گازی را نیز در نظر گرفته ایم و ایستگاه بوانات را نیز توسعه می دهیم تا تمامی روستاها را در بر بگیرد و مشکلی نداشته باشیم و اداره به جد دنبال میکند و تهران نیز منتظر حرکت ماست تا در بودجه بندی ها لحاظ کند و انتظار از مردم و دهیاران و مسئولین شهرستان نیز بالاست تا این مهم محقق شود. البته کارشناسان ما مسیر را طوری طراحی میکنند تا کمترین معارض را داشته باشد؛ اما اگر معارضی هم بود باید به هر نحوی رضایت ایشان را جلب کنیم تا کار سرعت بیشتری بگیرد و اگر کسی سد راه شود از طریق مقامات قضایی پیگیری میکنیم و کار را جلو می بریم.

خیری نیک در خصوص بودجه گازرسانی به روستاهای بوانات هم گفت: نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلام هم چون گذشته با تلاش بیشتری بودجه کار را پیگیری کند تا بودجه آن هر چه زودتر مصوب شود که کار اجرایی را شروع کنیم نماینده محترم به طور جدی دارد پیگیری میکند که من از تلاش ایشان نیز تشکر میکنم.

مهندس خیری نیک در خصوص حریم زمین های کشاورزی از ادارات ثبت و جهاد کشاورزی خواست تا با شناسایی مالکین حقیقی اگر خسارتی پرداخت شد به مالکین حقیقی برسد و کسی که آخر زمین هست نیاید مشکل ثبتی داشته باشد و سهم خود را بخواهد و از این ادارات میخواهم که دقت لازم را داشته باشند تا خدای ناکرده پول بیت المال را به کسانی که استحقاق آن را ندارند پرداخت نشود بلکه به کسانی برسد که استحقاق آن را دارند.

             

انتهای پیام/224224

 

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
0
برذگترین مشکن بوانات مدیرانی است که با این الفاظ صحبت میکنند. راستی چرا بوانات در همه ابعاد شهری محروم و عقب مانده است؟چرا پزشکان متخصص از این شهر گزیزانند؟چزا سزمایه گذازی دز آن نسبت به شهز مجاوزش دهبید دز حد صفز است؟چزا متخصصین با حداقل امتیاز با زور علوم پزشکی و فقظ از سر اجبار وازد این شهر شده و در اولین فرصت فرار را بر قرار ترجیح میدهند؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
0
اول گاز فرماندار را قطع کنید
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
0
روستا چیه ؟! مزایجان که الان دیگه شهر شده هم هنوز گاز ندارد !! از قصد میگن روستا که موضوع رو کم اهمیت جلوه بدن !!
تا زمانی که مسئولان بومی نباشند همین مشکلات خواهد بود !!