کد خبر: ۴۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۲

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: فقط 20 درصد از روستاهای فارس گاز دارند

در جلسه ای با حضور نماینده مردم شهرستانهای (آباده ، بوانات ، خرمبید ) در مجلس شورای اسلامی و مسئولین گاز استان در سالن فرمانداری بوانات ، مشکلات گازرسانی به روستاهای بوانات بررسی شد.

به گزارش شیرازه به نقل از حرف رسا، دکتر رحیم زارع در جلسه بررسی مشکلات گازرسانی به روستاهای شهرستان بوانات در محل سالن جلسات فرمانداری بوانات که با حضور مسئولین گاز استان فارس و مسئولین شهرستان بوانات برگزار شد، گفت: در حال حاضر از هر لحاظ کشور در شرایط خاصی قرار دارد، بویژه از لحاظ اعتبارات، امیدواریم شرایط بهتر شود، اما این نباید سد راه خدمات دولت به مردم شود

           

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: استان فارس از لحاظ نعمت گاز بسیار کم بهره است. در حال حاضر 20 درصد از روستاهای ما از نعمت گاز بهره مند هستند و این در شرایطی است که بیش از 25 درصد از گاز کشور را استان فارس تامین می کند اما استان اصفهان اگر مقایسه کنیم بالغ بر 80 درصد از روستا های آن از گاز بهره مند هستند واین برای استان ما شرم آور است ما از مسئولین گاز استان میخواهی م تا نسبت به گاز رسانی به روستاهای سرسیر شهرستان بوانات که در سرمای منفی 10 درجه زیر صفر زنگی میکنند فکری کنند.

زارع در ادامه با اشاره به ولایتمدار بودن مردم بوانات گفت: این مردم به حد اقل ها راضی هستند و همیشه در تمامی صحنه های سیاسی کشور افتخار آفرین بودن و این محرومیت حق ایشان نیست و باید حداقل گازرسانی را برای ایشان انجام دهیم تا از این نعمت خدادادی بهره مند شوند. و تمامی ادارات شهرستان موظف هستند که در این امر با سرعت بیشتری وارد عمل شوند و به مسئولین گاز استان قول میدهیم که بستر لازم را ظرف مدت دو هفته آماده کنیم.

 

نظرات بینندگان