کد خبر: ۴۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۲

عذر خواهی فرماندار ممسنی از مردم

شورای اداری شهرستان ممسنی با امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام مهدی رحمانی به مناسبت هفته دولت دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار شیرازه از نورآباد، سید جواد هاشمی مهر، فرماندار ممسنی در این دیدار اظهار داشت: با تلاش هایی که مدیران و مسئولین شهرستان داشتند و با وجود وضعیت بد اقتصادی، نحوه تخصیص اعتبارات و وجود تحریم ها، خوشبختانه پیشرفت پروژه ها را شاهد بوده ایم. البته مسئله تحریم،  بارها باعث وقفه و تعطیلی پروژه ها شد، اما مسئولین با استفاده از بضاعت خود و تلاش های چندین برابر  و با تبعیت از فرامین رهبری توانستند پروژه های متعددی را به پایان برسانند که جا دارد از مردم عزیز شهرستان عذر خواهی کنیم که چندان شاهد پیشرفت پروژه ها نبودیم.

وی افزود: در عین حال بیش از 21 پروژه را در هفته دولت افتتاح و یا بهره برداری یا کلنگ زنی خواهیم کرد که از بین این پروژه ها، پروژه گاز رسانی، هزینه ای بیش از یک میلیارد و 700 تومان در بر خواهد داشت و بیش از 10 کیلومتر با توسعه شبکه همراه خواهد بود. همچنین در بحث شبکه مخابراتی توانسته ایم توفیقات خوبی در سالهای 91 و 92 بدست آوریم.

در پایان این دیدار امام جمعه شهرستان ممسنی با اشاره به حضور 3 ساله خود در این شهرستان و آشنایی کامل با شرایط زندگی مردم  اذعان داشت: در گزارشی که از استان ارائه شده است می بینیم بسیاری از ادارات ما جزء شهرستان های آخر هستند و از طرفی در سطح شهرستان از نظر قانون مداری نیز می بینیم که وضعیت چگونه است! متاسفانه در همه جا طایفه گرایی و رابطه بازی وجود دارد و در بحث بیت المال نیز بی در و پیکری و هرج و مرجی را می بینیم. البته همین فرماندار غیر بومی و با همکاری مسئولین باعث شد در ساماندهی ادارات، نظارت، نظم، پی گیری کارها و ... شاهد کارهای خوبی باشیم.

وی در ادامه نیز بیان داشت: من با توجه به فعالیت فرماندار شهرستان اعتقاد دارم باید مسئولین اصلی شهرستان حتماً غیر بومی باشند. چرا که در غیر این صورت شاهد توقعات بی جا، به علت وجود همین طایفه گرایی خواهیم بود.

امام جمعه ممسنی افزود: همچنین در انتخابات  اخیر به خوبی عمل شد و باعث تحسین استان شد و این نتیجه تلاش شبانه روزی شورای تامین، ادارات، مسئولین و همکاری مردم است.

وی ادامه داد: امیدوارم این کارهای بزرگ و اساسی  مانند جاده، سد و ... تا پایان دولت به سامان برسد یکی از این کارهای بزرگ همین دیجیتالی کردن شبکه های تلویزیونی بود.

انتهای پیام/523

نظرات بینندگان