کد خبر: ۴۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۲

فجر شهید سپاسی مقابل صبا شکست خورد/تعداد باخت های فجر به عدد پنج رسید

ديدار تيم هاي صباي قم و فجرسپاسي شيراز از چارچوب هفته هفتم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور جمعه شب با نتيجه سه بر صفر به سود صباي قم خاتمه يافت.
به گزارش شیرازه، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در هفتمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه یادگار امام قم میهمان صبای قم بود که در نهایت با حساب سه بر صفر مقابل این تیم باخت.
این درحالی بود که قبل از این دیدار، فاصله بین تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز تنها سه امتیاز بود و صبایی‌ها با این برد از بحران نجات یافتند و تیم فجر که از 6 بازی قبلی خود تنها چهار امتیاز در کارنامه داشت با این باخت، تعدا باخت های خود را به عدد 5 رساند و عنوان آخرین تیم جدول رده‌بندی مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را در اختیار گرفت.

گلهای صبا را در این بازی، اکبر صادقی، فرید کریمی و ابراهیمی به ثمر رساندند.

محمد مایلی‌کهن، سرمربی صبای قم در این دیدار از ترکیب مهرداد طهماسبی، روزبه چشمی، اکبر صادقی (نیما زند 84)، مهدی مومنی (سید مهدی حسینی 72)، مجید حیدری، فرید کریمی، ابوالفضل ابراهیمی، مهدی محمدی، محمود شفیعی، مجید هوتن و غلامرضا عنایتی بهره برد و غلام پیروانی هم محمد خلیل آزاد، سعید قزل گجلی، علیرضا جلیلی، محمد دانشگر، محمد انصاری، حمید جوکار (مجید شجاعیان83)، هادی ایمانی، مجتبی زارعی (مهرزاد معدنچی86)، مسعود ریگی (جلال الدین علی محمدی 83)، جابر انصاری و محمد حیدری را برای فجر سپاسی به میدان فرستاد.

با استفاده از ضد حملات تيم خوب فجرسپاسي را شکست دادیم

محمد مايلي كهن جمعه شب در نشست خبري پس از پايان ديدار تيم هاي صباي قم و فجرسپاسي شيراز افزود: دربازي هاي گذشته خوب بازي مي كرديم اما نتيجه نمي گرفتيم و در بازي امروز هم مقابل فجرسپاسي قرار گرفتيم كه تيمي جوان و با انگيزه بود.

وي ابراز داشت: فجر بازيكنان خوبي دارد ، بازي را خوب شروع كرديم و در نيمه اول عليرغم شانس هاي متعدد به گل دست نيافتيم.
سرمربي صباي قم اظهار داشت: از دست دادن پنالتي توسط عنايتي مقداري استرس به بازيكنان ما وارد كرد اما با استفاده از ضد حملات توانستيم تيم خوب فجرسپاسي را شكست دهيم.

فجر توان مقابله با تيم هاي ۲۰ ميلياردي را ندارد
غلام پيرواني هم در نشست خبري پس از پايان ديدار تيم هاي صباي قم و فجرسپاسي شيراز افزود: در بازي امروز صباي قم بهتر بازي را انجام داد و بازيكنان ما روي كم تجربگي خود باختند.

وي ابراز داشت: داور زماني كه يك بر صفر عقب بوديم يك پنالتي را براي ما نگرفت اما قضاوت را به كارشناسان مي سپارم.
سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز گفت: در دو هفته گذشته ۲ بازي سنگين مقابل تراكتور سازي و سپاهان داشتيم و با وجود مصدوميت و محروميت چهار بازيكن خود شب سختي را مقابل صباي قم داشتيم.
وي اظهار داشت: نبرد تيم ما با تمام تيم هاي حاضر در ليگ برتر، نبردي نابرابر است و تيم چهار ميلياردي ما كه بازيكن سازي مي كند توان مقابله با تيم هاي ۲۰ ميلياردي را ندارد.
نظرات بینندگان