کد خبر: ۴۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۲

ثبت نام 300 نفر از جوانان شیراز جهت اعزام به سوریه

بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز به دلیل جنگ تبلیغاتی اخیر علیه سوریه و امکان وقوع جنگ در این کشور اقدام به ثبت نام از داوطلبان اعزام به سوریه جهت دفاع از حریم حضرت زینب(س) و محور مقاومت کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از غریو، بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز به دلیل جنگ تبلیغاتی اخیر علیه سوریه و امکان وقوع جنگ در این کشور اقدام به ثبت نام از داوطلبان اعزام به سوریه جهت دفاع از حریم حضرت زینب(س) و محور مقاومت کرد.

محمد حسین عظیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در جمع خبرنگاران گفت: برای قدرت نمایی امت اسلامی در مقابل کفار و نشان دادن اینکه هیچ ابایی از جنگ نداریم اقدام به ثبت نام داوطلبان جهت اعزام به سوریه کردیم.

عظیمی افزود: ملت سوریه در این چند سال نشان داده اند که در راه دفاع و مقاومت از جان، مال و فرزندان خود هم گذشته اند و ما برای ابراز هم دردی مردم ایران و نشان دادن اینکه امت اسلامی در مقابل مهاجمان به محور مقاومت یعنی سوریه می ایستد این کار را انجام دادیم.

وی در مورد بازخورد این برنامه در بین مردم اظهار داشت : علی رغم اینکه هیچ گونه تبلیغی انجام نداده بودیم، و فقط یک غرفه کوچک کنار نمازجمعه برپا کرده بودیم خوشبختانه استقبال زیادی از این برنامه شد.

وی ادامه داد: حدود 300 نفر که اکثریت آنان را جوانان تشکیل می دادند برای اعزام به سوریه ثبت نام کردند.

عظیمی اضافه کرد: یعضی از خانم ها می آمدند و ابراز می کردند که ما می خواهیم از شوهرمان برای اعزام به سوریه اجازه بگیریم و بعد از آن ثبت نام خواهیم کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز عنوان کرد: سوریه نزدیک دو سال و اندی است که وارد جنگ نیابتی شده و نیابت محور مقاومت را برعهده گرفته است و سلفی ها و تکفیری ها آلت دست اسرائیل و آمریکا شده اند.

عظیمی با بیان اینکه رای مردم تعیین کننده آینده سوریه می‌باشد؛ گفت: کسانی که ظاهرا خود را نماینده مردم سوریه می دانند تا کنون حتی نتوانسته اند یک راهپیمایی برگزار کنند و این در حالی است که طرفداران بشار اسد و حامیان مقاومت چندین راهپیمایی چندصد هزار نفری برگزار کرده و نشان داده اند که مخالفان سوریه، عقبه مردمی ندارند.

در صورت وقوع جنگ، ما ایستاده ایم و خود بنده به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز نیز عهد می‌بندم با تمام توان از مردم سوریه حمایت کرده و می‌ایستم.


نظرات بینندگان