کد خبر: ۴۳۶۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
مقصد بعدی اعضای سابق شورای شهر کجاست؟

از حضور در وزارت خانه تا بنیاد شهید و دانشگاه علوم پزشکی

من قبل از حضورم در شورا در بنیاد شهید فارس مشغول به کار بودم و با اجازه مسئولین بنیاد شهید در مدت حضورم در شورا نیز اتاق کار من در بنیاد شهید به شعبه 2 شورا تبدیل شده بود و مراجعات مردمی زیادی داشتم.
به گزارش شیرازه به نقل از سحاب، پس از پایان فعالیت شورای سوم شهر شیراز و خداحافظی رسمی اعضا، به سراغ 4 نفر از اعضایی که در شورای چهارم حضور ندارند، رفتیم تا بدانیم پس از خداحافظی با شورا به چه کاری مشغول می شوند.

هر جا بروم قطعاً به شهرداری نخواهم رفت
معصومه زارع پس از دو بار حضور در شورای دوم و سوم گفت: چند پیشنهاد کاری داشتم اما هنوز تصمیم نگرفتم. وی در خصوص حضورش در شهرداری شیراز گفت: هر جا بروم قطعاً به شهرداری نخواهم رفت.

هر جا خدا بخواهد همان جا مشغول خواهم شد
علی زحمتکش نیز در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر اینکه پس از خداحافظی با شورا کجا مشغول خواهید شد، گفت: من در حال حاضر کارمند دولت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستم.  علاوه بر آن پیشنهاداتی هم برای فعالیت در شهرداری شیراز داشتم که هنوز تصمیم قطعی نگرفتم. انشاالله هر جا خدا بخواهد همان جا مشغول خواهم شد.

به پیشنهاداتی که از وزارتخانه دارم، فکر می کنم
مهدی خانی نیز پاسخ داد گفت: البته من در انتخابات شرکت نکردم که انتخاب شوم؛ در دوره های قبل جزو منتخبین اول بودم.

وی با بیان اینکه تمایلی هم به حضور در شورای چهارم نداشتم، تصریح کرد: به ناحق از حضورم در انتخابات جلوگیری شد.

 وی در خصوص فعالیت خود پس از پایان حضور ده ساله در شورای شهر گفت: از چند وزارتخانه پیشنهاداتی در سطح استانی و ملی داشتم اما تاکنون تمام فکر و تلاشم مشغول جلسات شورا بود، پس از پایان فعالیت شورای سوم مدت کوتاهی استراحت می کنم و سپس به یکی از پیشنهاداتی که از وزارتخانه دارم، پاسخ خواهم داد.

به فعالیت خود در بنیاد شهید ادامه خواهم داد
حجت الاسلام عبدالرسول میری نیز با لبخند پاسخ داد: کار آخوندی تعطیلی ندارد. من قبل از حضورم در شورا در بنیاد شهید فارس مشغول به کار بودم و با اجازه مسئولین بنیاد شهید در مدت حضورم در شورا نیز اتاق کار من در بنیاد شهید به شعبه 2 شورا تبدیل شده بود و مراجعات مردمی زیادی داشتم.
 وی تصریح کرد: پس از پایان فعالیتم در شورا به کار خود در بنیاد شهید ادامه خواهم داد. علاوه بر آن در دانشکده پیاده نظام هم تدریس دارم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
0
آقای خانی تایید صلاحیت نشدید چرا میگید شرکت نکردید؟؟؟؟