کد خبر: ۴۳۶۱۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۲

آمارهای جالب مدیر کل صدا و سیمای فارس از میزان رضایت مردم از این شبکه استانی

پرداختن به 140 موضوع فرهنگی، اجتماعی و مذهبی، 16 مناسبت بومی مذهبی، سرویس‌دهی به 80 نهاد و دستگاه‌ دولتی از دیگر وظایف تکلیفی صدا و سیمای مرکز فارس است که امیدواریم با گشایش مالی بتوانیم آن ها را محقق و برای همه مخاطبین تولید روزانه داشته باشیم.
به گزارش شیرازه،‌ مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس گفت: بین 32 مرکز صدا و سیمای استانی، دقیق ترین و صحیح ترین نظرسنجی در انتخابات ریاست جمهوری توسط واحد تحقیقات و پژوهش صدا و سیمای مرکز استان صورت گرفت که نزدیکترین نظرسنجی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری بود.
محمد باقر کشفی در آیین تقدیر از واحد تحقیقات و پژوهش این مرکز اظهار کرد: مهم‌ترین رویکرد برنامه‌سازان به ویژه واحد تحقیقات و پژوهش صدا و سیما، تحقق درخواست، انتظار و ذائقه مخاطبان در تولید و پخش برنامه‌ها از رسانه ملی است. وی با اشاره به ضرورت انتقال دیدگاه‌های مخاطبان از سوی واحد پژوهش و تحقیق افزود: تنگناهای مالی نباید باعث شود تا حوزه پژوهش از کار خود باز بماند، در صدا و سیما تولید برای تولید نیست بلکه تولید برای پخش است و برنامه های تلویزیونی برای گوشه آرشیوها ایجاد و ساخته نمی شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس به پخش زنده در 13 نقطه از حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها اشاره کرد و گفت: پرداختن به 140 موضوع فرهنگی، اجتماعی و مذهبی، 16 مناسبت بومی مذهبی، سرویس‌دهی به 80 نهاد و دستگاه‌ دولتی از دیگر وظایف تکلیفی صدا و سیمای مرکز فارس است که امیدواریم با گشایش مالی بتوانیم آن ها را محقق و برای همه مخاطبین تولید روزانه داشته باشیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار نظرسنجی‌ها، بیش از 75 درصد مردم از عملکرد سیما، 83 درصد از عملکرد رادیو، 96 درصد از برنامه خوشا شیراز و 85 درصد از پخش برنامه خانواده راضی بوده‌اند و بیش از 70 درصد به بخش خبر مرکز اعتماد داشته اند.
کشفی اضافه کرد: از سه سال گذشته تا کنون صدا و سیمای مرکز فارس در تولیدات سیما، صدا، خبر، حوزه فنی و  باشگاه خبرنگاران جوان در میان مراکز استان‌ها رتبه‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص داده که نشان از توان بالای این مرکز است.وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فارس به ویژه شیراز به عنوان قطب پزشکی، گردشگری، شعر، فرهنگ و ادب در کشور مطرح است، باید از این ظرفیت‌ها در ساخت برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی استفاده کرد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
3
اگرمدیری از خودش تعریف نکنه پس کی بکنه؟
صداو سیمای فارس بی کیفیت ترین محتوی برنامه ها رو دارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
0
بعید میدونم آقای کشفی دست خودش باشه حاضر باشه حتی نیم ساعت هم پای شبکه فارس وقت بذاره
سيد
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
1
بله راست ميگن
اولين شبكه اي كه خطوط قرمز رو رد كرده تو همه چيز شبكه فارسه
برنامه خوشا تهرانشونم كه عاااالي (يا به قول خودشون خوشا شيراز)
فرهادحیدری
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
0
من که به عنوان یه شیرازی جزاخبارفارس اونم گهگاهی تمایل ندارم برنامه های بی کیفیت شبکه فارس روببینم.لطفابه آقای کشفی بگیداین آماروارقام کیفیت روبالانمیبره...
لبلب
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
1
کشفی با برنامه خوشا شیراز نشون داد هدف اصلیش فقط جذب مخاطب است هرچند برنامه گول زننده، بی محتوا وتبذیر آمیز خوشا شیراز باشد که هیچ چیزی از شیراز ندارد.