کد خبر: ۴۳۶۴۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۲

دولت تدبیر و امید بداند، فارس نه جای تجربه اندوزی است، نه جای مدیران بی تجربه!

فعالان رسانه ای استان فارس به همت سازمان بسیج رسانه این استان ، در بیانیه ای خطاب به رئیس جمهور محترم در خصوص شاخص های استاندار جدید ، خواستار برگزیدن استانداری شدند که در حد نام و آوازه استان فارس و افتخارش خادمی سومین حرم اهل البیت و میزبانی بیش از 14600 شهید ولایتمدارفارس باشد.
به گزارش شیرازه در قسمتی از این بیانیه آمده است؛ استاندار آینده فارس می‌بایست همچون اهالی دیار فارس، عشق و تبعیتش به ولایت مطلقه‌ی فقیه زبانزد خاص و عام باشد و خط امام(ره) و رهبری را صراط مستقیم و راهنمای خود در قول و عمل بداند و با نماینده‌ی رهبر معظم انقلاب در استان هماهنگی کامل داشته باشد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است.

حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و تحقق عینی حماسه سیاسی ایرانیان در 24 خردادماه 92، برگ زرین دیگری را بر صفحه انقلاب اسلامی ایران به یادگار گذاشت و دوستان را شاد و دشمنان را مأیوس كرد. مردم فارس نیز با مشارکت خود در انتخابات ریاست‌جمهوری و با رأی خود به نحو احسن به وظیفه‌ی خود عمل کردند و اینک این رئیس‌جمهور محترم است که می‌بایست با انتخاب مدیران شایسته در استان فارس به دنبال تحقق وعده‌های انتخاباتی خود باشد و مشکلات مردم را با کلید تدبیر و اعتدال بگشايد.

بدون شک استان فارس با توجه به مرکزیت سومین حرم اهل بیت‌(ع) و ظرفیت‌هایی بی‌بدیل در زمینه‌های فرهنگی، صنعتی، کشاورزی، هنری، گردشگری و ... نیازمند استانداری در حد نام و آوازه‌ی این استان است و این مسئولیت رئیسجمهور محترم و وزیر کشور را دوچندان می‌کند تا فردی را برای استان فارس برگزینند تا فارس را حقیقتاً به قله‌ی‌ مطلوب و شایسته‌ی آن برساند و عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کند.

استاندار آینده فارس می‌بایست به زیور ایمان و تعهد و اخلاق آراسته باشد و به آرمان‌های نظام مقدس اسلامی با دل و جان اعتقاد داشته باشد و بداند فرصت خدمتگزاری به مردمی را بدست آورده که افتخارشان خادمی سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) و میزبانی بیش از 14 هزار شهید است.

استاندار آینده فارس می‌بایست همچون اهالی دیار فارس، عشق و تبعیتش به ولایت مطلقه‌ی فقیه زبانزد خاص و عام باشد و خط امام(ره) و رهبری را صراط مستقیم و راهنمای خود در قول و عمل بداند و با نماینده‌ی رهبر معظم انقلاب در استان هماهنگی کامل داشته باشد.

استاندار آینده فارس چه بومی باشد و چه غیربومی اما می‌بایست از مدیران باتجربه، کاردان و دارای تخصص علمی و مدیربتی و با سوابق اجرایی بالا باشد و شناخت کافی از نقاط ضعف و قوت استان فارس داشته باشد و از تجربیات گذشتگان خود استفاده کند و خطاهای آنان را تکرار نکند و بداند فارس نه جای تجربه‌اندوزی است و نه جای مدیران بی‌تجربه! استاندار آینده فارس می‌بایست هیچگونه وابستگی به باندهای قدرت و ثروت نداشته باشد و به استانداري به عنوان یک موقعیت کاسبکارانه نگاه نکند و بداند نباید حزب، باند، فامیل و گروهش امتیاز ویژه‌ای در مدیران میانی و ادارات و سازمان‌های فارس داشته باشند و به شدت از یکسویه نگری، عزل و نصب‌های اتوبوسی و تحمیلی و سیاسی‌کاری بپرهیزد و اعتدال و قانون را سرلوحه‌ی تصمیم‌گیری‌هایش قرار دهد.

استاندار آینده فارس می‌بایست منادی وحدت و اهل مشورت باشد و با حوزههای علمیه، مجمع نمایندگان، بسیج، کانون‌های فرهنگی مساجد، تشکل‌های صنفی، رسانه‌ها و .... تعامل داشته باشد و از انتقادات و پیشنهادات با آغوش باز استقبال کند.

استاندار آینده فارس می‌بایست کارنامه‌ی روشن و قابل دفاعی در زمینه‌ی سیاسی داشته باشد و از هرگونه انحراف در فتنه 88 مبرا باشد و از وابستگی و نزدیکی به احزاب، گروه‌ها و افراد مسئله‌دار به دور باشد و در مقابل دشمنان مرعوب نشود و خود را تنها وامدار مردم و انقلاب بداند و بداند مردم فارس افرادی که ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب زوایه داشته باشند، نمی‌پذیرند.

استاندار فارس می‌بایست عدالت و اعتدال را زیربنای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌ها بداند و در توزیع بودجه و امکانات توجه جدی به نقاط محروم و کمتر برخوردار استان داشته باشد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
پیام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
5
مهندس صادق عابدین استاندار فعلی تمام این شایستگی ها را داراست و ما به گوش وزیر محترم کشور می رسانیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
1
ببخشید اونوقت کی به این به اصطلاح فعالان رسانه ای وکالت داده است تا از جانب مردم صحبت کنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
2
با اين بولتن ها چيزي عوض نميشود
دولت تصميم خود را گرفته
بيچاره مردم فارس
ناشناس
درود و دو صد درود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
1
همین امسال شما که همه چی به گوش این و اون میرسونین زدین این استان و نابود کردین .تو رو بخدا به همین بارگاه شاهچراغ برید با زناتون مشغول زندگی بشین بزارین این استان یه نفسی بکشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
1
فقط " مهندس عبدالحمید معافیان"
احمق
-
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
0
از كي تا حالا تربچه جز مركبات شده؟
شمسعلی
United States of America
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
0
من تا بیاد دارم تو این استان هرکی اومده یه مسئله داره بجز اونایی که عضو مافیای استان بودند بخدا بقول احمدی نزلد باید یکی بیاد فارس رو شخم بزنه اول استانداری رو که یه عده از اونایی که تو ش نشستند اگر یزید هم بشه استاندار اونا یه جورایی باهاش کنار میان واستان رو میچاپند یه عده ماس شلم میگن ای فلانه اون چنانه بابا به خودتون بیاین ببینین تبریز مشهد اصفهان به کجا رسیدن همین به گل و بلبل اکتفا نکیند جوونا بیکارن فساد از سرو روی استان بالا میره یه مقدار سر عقل بیاید