کد خبر: ۴۳۸۷۷
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲

آیا می توان تصور کرد آیـت الله ایمـــانی همنشین فتنه گران شود؟!

مردم غیور شیراز و فارس چگونه می توانند تصور کنند که امام جمعه شهر و دیارشان در کنار استانداری جلوس نماید که در سال 88 دلداده و مفتون و بازیگر فتنه های استان بوده است؟
شیرازه - داستان انتخاب مدیر در استان فارس داستان سیاسی بازی و بازی با سیاست است. ظاهراً «هر که بامش بیش، سهمش بیشتر» قانونی نانوشته است که پایانی ندارد. برای تعریف از جایگاه فارس پر کردن دهان از الفاظ قلبمه و سلمبه هنری است که اکثر تصمیم گیران و تصمیم سازان دارند. اما در مقام عمل و در بزنگاه مطالبه و مشورت جای این شعارها را منافع شخصی و گروهی می گیرد!

شاهد مثال این که شنیده شد در کشاکش انتخاب کابینه دولت یازدهم و پس از تشکیل جلسات متعدد توسط نمایندگان مردم استان در مجلس که بعضا با پیگیری و نظر آیت الله مکارم و مشورت نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز برگزار شده بود، لیستی از نیروهای متخصص و متعهد استان تهیه شد که بنا بود به عنوان پیشنهاد به دست رئیس جمهور برسد. اما برخی نمایندگان در این بین به جای پایبندی به کار تشکیلاتی و پیگیری تحقق آن پیشنهاد، با لابی گر و واسطه تراشی به دنبال گرفتن پست وزارت و ... برای خودشان بودند!

*اکنون سوال جدی که مطرح می شود این است که نقش نماینده ولی فقیه در استان در شرایطی که هرکس به دنبال صید ماهی از آبِ گل آلودِ رودخانه خشکِ فارس است چیست؟*
برای رفع این مشکلات و فارغ از عملکرد سایرین، آنچه در این بین بیشتر خودنمایی می کند سنگینی بار مسئولیتی است که به دوش نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز نهاده شده است. مسئولیتی خطیر که از شخص آیت الله ایمانی به عنوان پدر معنوی استان و ملجا و محور قابل اطمینان مردم و دلسوزان انتظار می رود.

اکنون سوال جدی که مطرح می شود این است که نقش نماینده ولی فقیه در استان در شرایطی که هرکس به دنبال صید ماهی از آب گل آلود رودخانه خشک فارس است چیست؟

وقتی که برخی مسئولین استان که با رای مردم انتخاب شده اند و برای احقاق حقوق همان مردم قسم یاد کرده اند در موضعی انفعالی نسبت به آن چه در حال رخ دادن است می گویند: انتخاب استاندار به نظر ما بستگی ندارد؛

وقتی که بعضی دیگر با فشار سیاسی و ریش سفیدی برخی خواص در تهران به دنبال دوختن لباس استانداری برای خود هستند؛

وقتی که عده ای معلوم الحال، برای بازگشتن آتش بیاران معرکه 88 در فارس با گستاخی تمام لیست می دهند و گزینه های افراطی و تندرو معرفی می کنند؛ آیا سکوت آیت الله ایمانی پذیرفته است؟

مردم غیور شیراز و فارس چگونه می توانند تصور کنند که امام جمعه شهر و دیارشان در کنار استانداری جلوس نماید که در سال 88 دلداده و مفتون و بازیگر فتنه های استان بوده است؟

چرا موضوع اعتدالی که از سوی دولت تدبیر و امید مطرح و در بوق و کرنا شده است، در انتخاب استاندار فارس مطالبه نمی شود؟ منقول است که جناب روحانی در ایام تبلیغات انتخاباتی و بعد از سفر به فارس نمره 20 به استان دادند! بعید است رئیس جمهور محترم سکان این چنین استانی را به دست کسانی بسپارند که همگان از نمرات مردودی آن ها در سال های مسئولیت و در فتنه 88 با خبرند.

ضمن ارج نهادن بر همه دلسوزی ها و پیگیری های صورت گرفته توسط نماینده آقا در استان که عمدتا رسانه ای هم نمی شود، باید گفت بی شک چتر فراگیر آیت الله ایمانی برای وحدت نظر و مطالبه جدی از نمایندگان و خواص استان می بایست گسترده شود و فریاد همه مردم استان در خصوص انتخاب استانداری در تراز استان فارس از حنجره ایشان به گوش دولت رسانده شود.  

 

523/1
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
4
آقای ایمانی پیگیره ولی تنهاست؛ البته دلیلی برای کوتاه نمی شه. فارس مظلومه مظلومه مظلومه
زری
چرا از آیت الله ایمانی خرج می کنید آیت الله ار جلو دولت قرارندید
ابراهیم نظریه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
2
نازنین نازنین نازنین
شیراز نازنینه
هر کسی رو می بینم به کمینش می شینه
استانداریش قشنگه
نماینده هاش زرنگه
سید رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
3
تحلیل خوب بود ولی فقط نباید متعصبانه نگاه کرد. دولت هم به فکر هست و نظارت می کنه
مگه میشه رحمانی فضلی یک فتنه گر رو به استانداری فارس بذاره. مثلا ا. ا. ل که میگن گزینه احتمالیه در اطلاعات پرونده داره.
اعتدال
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
3
شما رسانه ها باید صدای رسای نماینده ولی فقیه در فارس باشید. از چی مترسید؟ نترسید حرفتون را بزنید و نتیجه را به خدا واگذار کنید.
بخشدار
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
2
وقتی وزیر کشور میگه من در انتخاب استانداران از اختیارات زیادی برخوردار نیستم، بنده خدا آقای ایمانی چه کار کنند؟
بلندگو
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
2
ایت الله ایمانی به حق پدر معنوی استان هستند. ایشان سکوت نکردند، شاید مواضع ایشان رسانه ای نشده باشد.
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
6
این فضولی ها به شما نیامده، اونهایی که برای روحانی و خاتمی کار کردند خودشان هم بلد هستند گزینه پیشنهاد بدهند.
زنده باد اصلاحات
شهروندs
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
1
کسی ندیدم به فکر استان باشد آنها هم که لیست میدهند تنها میخواهند استاندار از باند خودشان باشد
ناشناس
یک نکته مهم
ما 290 نماینده مجلس داریم حدود 50 نماینده از شهر های بزرگ انتخاب می شوند جالب اینجاست مردم در شهر های بزرگ واقعا افراد نمی شناسند تا بتوانند تحلیل کنند ایا ایشان شایستگی دارد یا خیر ...........به هرحال اعتماد می کنند به نام ها یا پست هاییی که ان ها داشته اند در شهر های کوچک هم که قبیله گرایی و............برای نمونه میتوانیید به شهرستان هایی که نماینده مشترک دارند نگاه کنیید و نحوه انتخاب شدنشان را مورد برسی قرار دهیید .............به هرحال .......مردم راهی برای شناخت نامزدهای انتخابات ندارند ...........از انطرف ........نامزدهای انتخاباتی هم راهی برای شناساندن خودشان ندارند ..........با این اوصاف اوضاع همین هست که می بینیم ...........................در جریان حوادث انتخابات 88 و حواشی تاسف بار ان باعث شد ابهت و مشروعیت نهاد های منتخب ملت در جهان زیر سوال بروند ............مجلس تا اسفند 90 مشروعیت خودش از دست داد و ریاست جمهوری هم تا سال 92 مشروعیت بین المللی خودش را از دست داد .............این همه تحریم هایی که به راحتی بر کشور ما وضع شد نتیجه گسستگی مردم بود ......چه کسی مقصر است .........وووووو
ناشناس
Canada
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
2
كساني كه شما 8سال از انها حمايت كردي (دوران احمدي نژاد) مملكت بدبخت كردن و الان اين وضح بد اقتصادي ما داريم شما هنوز از انها حمايت ميكني
lمحمد
اقای ناشناس سلام:شمایی که میگی این 8سال/ایا نقاط مثبت رو هم دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ومیخواهم بدونم کجای مملکت بدبخت شده؟؟فقط جلوی اصراف گرفته شد اونم اندازه ی یه سر سوزن
شهروندs
Japan
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
3
آین آقای ناشناس همه چیز را برده زیر سئوال من جمله انتخابات میگه:
مردم کورکورانه رای میدن
ناشناس
تا انجایی که من فهمیدم ایشان نمیگویند مردم کورکورانه رای میدهند ..... می گوید ......مردم اعتماد می کنند به نام ها یا پست هاییی که ان ها داشته اند در شهر های کوچک هم که قبیله گرایی و............برای نمونه میتوانیید به شهرستان هایی که نماینده مشترک دارند نگاه کنیید و نحوه انتخاب شدنشان را مورد برسی قرار دهیید ..................ایا این را قبول نداریید ؟؟؟؟؟
بعدش هم می گوید::::.به هرحال .......مردم راهی برای شناخت نامزدهای انتخابات ندارند ...........از انطرف ........نامزدهای انتخاباتی هم راهی برای شناساندن خودشان ندارند .........حال سوال می پرسم ایا شما میتوایند 5 دقیقه از فردی که رای دادی صادقانه دفاع کنی و ویژگی شخصیتی تخصصی و...........ایشان دفاع کنیید ........خوب بسم الله دفاع کن صدای خودت را هم ظبط کن..........حالا این را عمومیت بده به جامعه ............
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
1
1- انتخاب يا حتي پيشنهاد استاندار از وظايف قانوني نمايندگان نيست. اين چه رسم فراقانوني است كه باب گرديده است؟
2- كساني كه در انتخابات تمام تلاش خود را كردند تا آقاي روحاني راي آورد (اصولگرا،اصلاح طلب ، معتدل)بايد امروز در راس اموراجرايي و سياسي باشند.
3- آيا اگر فرد ديگري رييس جمهور ميشد همين سايت تقاضاي مجازات (زندان يا اعدام ) همين افراد را نميكرد؟
4- ايت الله ايماني شخصيتي بزرگوار و اثر گذار در فارس هستند خواهشمندم از جايگاه اين شخصيت بزرگ در جهت نيل به اهداف خود استفاده ننماييد.
صادق اسدی
-
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
3
8 سال سکان مملکت در دستتان بود بس نیست ؟!!! چرا باید استانداری برای فارس انتخاب شود که قبل از انتخابات خط روحانی رو قبول نداشته و به روحانی رای نداده اند . دولت روحانی اگر خواسته باشد استاندار را از بین حامیان خود و کسانی که پشتوانه رای ایشان بوده اند در فارس انتخاب نکند خود زنی کرده است .
میلاد
-
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
0
آیت اله ایمانی با دخالت در انتحابات شورای شهر و چینش اعضا برای همیشه خودشو خراب کرد ئ حتی پیش خیلی از اصولگرایان هم وجاهت خودشو از دست داد.نمیتونن چترفراگیر باشن..هرچند طبق معمول این نظراتو رو سایتتون نمیذارین.