کد خبر: ۴۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲

عيادت خادمان امام رضا(ع) از بيماران بيمارستان امير شیراز

در اين راستا چهار تن از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) به همراه روحاني اعزامي از مشهد از بيماران بيمارستان سرطان شناسي امير در شيراز عيادت نمودند.
شیرازه- جشن هاي بين المللي «زير سايه خورشيد» امسال براي ششمين سال متوالي در سطح 22 استان کشور برگزار مي شود که طي آن 22 کاروان حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوي به اشاعه فرهنگ رضوي مي پردازند.

در اين راستا چهار تن از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) به همراه روحاني اعزامي از مشهد از بيماران بيمارستان سرطان شناسي امير در شيراز عيادت نمودند. آن ها با در دست داشتن پرچم متبرک آستان قدس رضوي از بخش هاي مختلف بيمارستان بازديد کردند و با اهداي بسته هاي تبرکي براي بيماران طلب شفا و بهبودي نمودند.

اسلامي، يکي از خدام حرم رضوي در حاشيه اين مراسم در گفتگو با خبرنگار شیرازه گفت: عيادت و تکريم بيماران باعث بهبود روحيه آنان خواهد شد و توسل به امام رضا(ع) به بيماران آرامش و اميد مي بخشد.

اين خادم آستان قدس رضوي افزود: به مناسبت گراميداشت دهه کرامت، کاروان خادمان حرم رضوي که از بين فراشان، دربانان و کفشداران انتخاب مي شوند به استان هاي مختلف و همچنين کشورهاي خارجي اعزام مي شوند.

اسلامي در پايان اظهار کرد: کاروان هاي خدام حرم مطهر رضوي طي دهه کرامت در 120 شهر کشور و 17 شهر در کشورهاي آلمان، هندوستان، افغانستان، لبنان، عراق، امارات و عربستان حضور يافته و ويژه برنامه هاي اين دهه را برگزار مي نمايند.

نظرات بینندگان