کد خبر: ۴۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۲

110 دستگاه ماهواره داوطلبانه امحا شد

فرمانده سپاه ناحیه ثارا...(ع) شیراز با اشاره به امحای ۱۱۰ دستگاه ماهواره در شیراز، گفت: باید همه دست به دست یکدیگر بدهند و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ساری و جاری کنند.
شیرازه - فرمانده سپاه ناحیه ثارا...(ع) شیراز با اشاره به امحای ۱۱۰ دستگاه ماهواره در شیراز، گفت: باید همه دست به دست یکدیگر بدهند و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ساری و جاری کنند.
سرهنگ منصور میرزائیان، در مراسم امحای 110 دستگاه ماهواره و در حاشيه نمايشگاه آبى خاكى گفت: همانطور که جوانان و رزمندگان ما برای مقابله با دشمن از جان و مال و زندگی خودشان گذاشتند و نگذاشتند مملکت ما به دست دشمن بیافتد در عرصه جنگ نرم دشمن هم باید مثل همان رزمندگان عمل کنیم.
وی با اشاره به اینکه همین ماهواره ها هستند که به وسیله آن ها خواسته یا ناخواسته دشمن را وارد خانه های ما و جامعه ما را خراب کرده اند، تصریح کرد: ما به راحتی درب را باز کرده ایم و دشمن را با داشتن ماهواره ها راه داده ایم.
سرهنگ میرزائیان با اشاره به اینکه همه باید در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن حضور پیدا کنند، افزود: باید همه دست به دست یکدیگر بدهند و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ساری و جاری کنند تا جامعه، یک جامعه اسلامی بماند.

نظرات بینندگان