کد خبر: ۴۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۲

وقتی سخنان رهبر عزیزم را گوش می کنم شاد می شوم

پدر شهید حسن دهقان به وجود پر ارزش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : وقتی سخنان رهبر عزیزم را گوش می کنم شاد می شوم، این نعمتی است که خدا به ما داده و امیدوارم که ناشکری دامنمان را نگیرد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، شورای ادارای شهرستان خرامه با خانواده شهید حسن دهقان دیدار کردند. در ابتدای این مراسم متن زندگی نامه و وصیت نامه این شهید بزرگوار قرائت شد.

حجت الاسلام ثارالله زارع مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه خرامه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس خاطره ای را از یکی از شهدا بازگو نمود و گفت : ما در مقابل پدر و مادر شهید مسئولیم و نمی دانیم از این بزرگواران چگونه تقدیر کنیم.

پدر شهید دهقان، انقلاب اسلامی را به زیباترین شکل ترسیم کرد و گفت : وقتی که به کشورهای دیگر نگاه می کنم، وقتی به دوران قبل از انقلاب نگاه می کنم، آرزو می کنم که امنیت این مملکت هیچ وقت از بین نرود.

وی در ادامه به وجود پر ارزش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : وقتی سخنان رهبر عزیزم را گوش می کنم شاد می شوم، این نعمتی است که خدا به ما داده امیدوارم که ناشکری دامنمان را نگیرد.

داریوش دهقان فرماندار خرامه ضمن تشکر از خانواده این شهید اظهار داشت : ما وقتی که شما را می بینیم روحیه می گیریم، مسئولین زیر سایه خانواده های شهدا هستند. شما هم برای مسئولین دعا کنید تا از راه شهدا جدا نشوند.



نظرات بینندگان