کد خبر: ۴۴۴۶۹
این تصاویر که شاخصه آن قمقمه و ظرف آب و در یک کلام عطش است و حماسه سازان این تصاویر رزمندگان گردان شهادت لشگر 27 محمد رسول الله(ص) هستند که در عملیات کربلای یک در محور عمومی شهر مهران گرفته شده است.
تاریخ: ۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۱

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، بی سیم‌ها از حالت سکوت رادیویی خارج شد و فرمانده‌ای که آن طرف، گوشی را به دست داشت مدام همه گردان‌ها را به گوش می‌کرد و وضعیت را جویا می‌شد و تک تک فرمانده‌هان اعلام وضعیت می‌کردند.

رمز عملیات اعلام شد؛ به نام نامی علمدار کربلا ابالفضل العباس (ع)به دشمن بعثی حمله کنید: یا اباالفضل... یا ابالفضل... یاابالفضل...

عملیات کربلای یک نیمه شب 9 تیر ماه سال 65 در محور عمومی شهر مهران آغاز شد.

شهر مهران دروازه رسیدن به کربلا بود و رمز عملیات نام سقای دشت کربلا ابالفضل العباس (ع) و این تصاویر در روز دهم تیرماه توسط عکاسان لشگر حضرت رسول(ص) به ثبت رسید.

تصاویری که شاخصه آن قمقه و ظرف آب و در یک کلام عطش است و حماسه سازان این تصاویر رزمندگان گردان شهادت لشگر 27 محمد رسول الله(ص) و چهره خاک آلوده فرمانده‌شان شهید جواد صراف که با کلاه قرمز مقابل دوربین فیگور گرفته.

جیب‌های فرماندهی که شهیدان دین شعاری و محمدرضا دستواره بر آن سوارند. و حاجی بخشی که با تنقلات و شیرینی و شکلات از راه رسید.

قابل توجه بینندگان این تصاویر، صبح عملیات امداد الهی به مدد آمد و طوفانی از گرد و خاک سراسر منطقه را گرفت و دید دشمن را کور کرد و آن غبارها بر روی سر و صورت این دلاورمردان جا خوش کرد.

 


نظرات بینندگان