کد خبر: ۴۴۴۸۹
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۲

رئیس دانشگاه شیراز؛ قربانی بعدی داس توفیقی؟

یکی از دانشگاه‌هایی که زمزمه برکناری ریاست آن توسط وزارت علوم چند روزی است که سر زبان‌ها افتاده است، محمد موءذنی، رئیس دانشگاه شیراز است.
به گزارش شیرازه، رجا نوشت: داس جعفر توفیقی در وزارت علوم که این روزها حسابی تیز است و مشغول درو کردن مدیران دانشگاهی، در آستانه رسیدن به شیراز است. یکی از دانشگاه‌هایی که زمزمه برکناری ریاست آن توسط وزارت علوم چند روزی است که سر زبان‌ها افتاده است، محمد موءذنی، رئیس دانشگاه شیراز است.
در پی این حرف و حدیث‌ها، شاهین شکوهی، قائم مقام بسیج دانشجویی این دانشگاه گفت: زمزمه های عزل رئیس دانشگاه شیراز و انتصاب فردی با سابقه خراب در سال 88 و فتنه ما را نگران کرده است که دانشگاهی که به تعبیر رهبری دارالعلمی در دارالعلم است، از هدف اصلی خود به دور مانده و تبدیل به عرصه خودنمایی جریان های سیاسی شود.
 
اما دانشگاه شیراز اولین دانشگاهی نیست که با رویکرد حذفی سرپرست وزارت علوم روبرو شده است.
 
 
دانشگاه صنعتی اصفهان؛ بی سر و صدا ولی پرحاشیه
 
دانشگاه مطرح نصف جهان، اولین مجموعه آموزشی بود که طعم داس «آقاجعفر» را چشید. توفیقی در یک مصاحبه، با اشاره به برکناری رییس دانشگاه اصفهان نیز گفت: ضمن احترام به رئيس محترم پيشين دانشگاه صنعتي اصفهان، مجموعه در وزارت علوم به اين جمع بندي رسيد که متناسب با اين فضاي جديد تغييراتي در اين دانشگاه اعمال شود. لازم است رفتارهاي مديريتي با فضاي موجود در کشور متناسب شود، بنابراين تغيير مديران در حد ضرورت و استعفا صورت مي گيرد.
 
دانشگاه علامه طباطبایی؛ خون به پا می‌شود
 
اوایل شهریورماه بود که براساس حکم جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم تحقیقات و فناوری، حسین سلیمی به سرپرستی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد و صدرالدین شریعتی از ریاست این دانشگاه برکنار شد.
 
این برکناری البته چندان هم ساده نبود. حواشی زیادی درباره فعالیت جعفر توفیقی در مدت زمان سرپرستی خود بر وزارت علوم ایجاد شد و مصاحبه جنجالی شریعتی با روزنامه کیهان درباره افشای برخی علل بازنشستگی برخی اساتید این دانشگاه، ماجرا را داغتر هم کرد؛ حرارتی که هنوز هم فرو نشسته و حرف و حدیث درباره آن زیاد است.
 
دانشگاه تهران؛ شاید وقتی دیگر
 
از هر چه بگذریم، نام دانشگاه تهران چیزی دیگری است؛ دانشگاهی که لقب مادر دانشگاه‌های کشور را یدک می‌کشد و این روزها شایعاتی درباره تغییر رئیس آن یعنی فرهاد رهبر به گوش می‌رسد. اما روز گذشته جعفر توفیقی آب پاکی را روی دست همه ریخت و گفت: تغییر رئیس دانشگاه تهران فعلاً در دستور کار نیست.
 
به نظر می‌رسد فرهاد رهبر که در روزهای آخر دولت دهم هم زمزمه‌های برکناری‌اش شنیده می‌شد، فعلا به ریاست خود بر دانشگاه ادامه خواهد داد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
يكي از اساتيد شيراز
Finland
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
3
سايت وزين شيرازه ضمن تشكر از توجه شما به دانشگاه شيراز/
توجه داشته باشيد كه جداي از خط و خطوط سياسي اقاي دكتر موذني ضعيف ترين رئيس دانشگاه شيراز بعد از انقلاب اسلامي بوده و متاسفانه ايشان جايگاه ضعيفي بين اساتيد-حتي اساتيد بسيجي و همفكر ، مديريت استان و جامعه دانشجويي دارن
بنابراين چه بهتر كه خود ايشان استعفا بدهند و تغيير مديريت بدون حاشيه صورت بگيرد
استادی دیگر
اگر منظورتان از ضعیف نبودن متکبر بودن است که ایشان خیلی ضعیف بوده و هستند و اگر قوت به معنای انسان بودن است که ایشان قویترین مدیر استانند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
1
از ایشان شایسته تر در دانشگاه شیراز خیلی ریاده و حمایت ایشان از برخی اساتید متخلف و متقلب وابسته به یک جریان سیاسی و نیز اخراج برخی اساتید بی گناه به خاطز مسایل سیاسی و جلوگیری از ارتقای برخی از اساتید و جذب اساتید از یک جریان سیاسی بر کسی پوشیده نیست.ضمنا معاون محترم اموزشی ایشان فرد نامتعادلی است که فقط دذ حال ترساندن اساتید است
یکی از اساتید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
1
ضمن احترام به ایشان بخاطر تواضعشان شایسته دانشگاه شیراز نبود که ریاستش به دست یکی ار ضعیف ترین دانشجویان سابقش با معدل سیرده سپرده شود. در بین بسیجیان دانشگاه ار ایشان شایسته تر بسیار است.
سيد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
دكتر موذني فردي سليم النفس و پاكدست و محجوب هستند اما اصلا مدير خوبي نبوده اند و از نجابت ايشان سو استفاده هاي زيادي شد و در حق بسياري از اساتيد و دانشجويان ظلم شد
دانشگاه شيراز با آوازه ملي و بين المللي و به تعبير مقام معظم رهبري دارالعلمي در دارالعلم نياز به مديري جامع نگر و باجذبه دارد
یکی از اساتید دانشگاه شیراز
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
4
بهتر است همه عزیزان هنگام اظهار نظر خدا را در نظر بگیرند و انصاف را رعایت کنند.تا آنجا که من میدانم دوره دانشجویی آقای دکتر موذنی همزمان با سالهای دفاع مقدس بوده و ایشان بر خلاف من و امسال من چندین بار درس و زندگی را رها و به جبهه رفتند.حتی یکبار مجروح شدند.برادرشان هم در زمانی که دانشجو بودند شهید شد.ایشان در آزمون ورودی دکترای تخصصی در رشته انگل شناسی در بین همه داوطلبین این رشته در سطح کشور رتبه اول را بدست آوردند.معدل دکترای تخصصی ایشان هم نزدیک به 18 است.از نظر مدیریتی هم ایشان مدیر قوی و موفقی بوده اند.اشکال کار ایشان بی سر و صدا بودن،اهل تبلیغات نبودن و عدم اطلاع رسانی از اقدامات بزرگی است که در این مدت انجام داده اند.به نظر من ناراحتی تعداد نادری از اساتید از ایشان بخاطر این استکه به آنها پست نداده است.البته من هم قبول دارم که ایشان در انتخاب بعضی از معاونانش میتوانست بهتر عمل کند.
کارمند دانشگاه شیراز
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
4
همه کسانی که با فضای دانشگاه شیراز آشنا هستند میدانند که دکتر موذنی در بین دانشگاهیان محبوبیت زیادی دارد.اتفاقا ایشان با وجود آنکه آدم محجوب و متواضعیست اما در مقابل افراد مدعی،زیاده خواه و قانون شکن بسیار جدی و قاطعانه رفتار میکند.عصبانیت بعضی از افراد به ظاهر بسیجی و انقلابی از ایشان هم به همین دلیل است که به آنها میدان نداده است.
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
3
از سایت مدعی اصول گرایی شیرازه بعیده که بشه وسیله ای برای تخریب یک مدیر بسیجی و ارزشی و اقعا خیلی شما بصیرت دارید!!!
اضول گرا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
3
واقعا جای تاسفه که بعضی ها متکبر بودن را معادل جذبه داشتن میدونن و دکتر موذنی را به دلیل انکه فرد متواضعی است شایسته مدیریت نمیدونن!!!! این همان ایرادیه که در صدر اسلام به حضرت علی(ع) میگرفتن و میگفتن چون خوش اخلاقه نمیتونه فرمانروا باشه!!!
استاد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
2
به نظر اینجانب دکتر موذنی مدیری صادق-لایق- توانا-خوش بیان و بسیار موفق بوده است.بد نیست افرادی که نظرات آنچنانی داده اند از اساتید-کارکنان و دانشجویان دانشگاه در مورد کیفیت مدیریت ایشان نظر خواهی کنند تا بفهمند که چقدر اشتباه میکنند.البته بعض ها در این آشفته بازار میخواهند از این نمد برای خودشان کلاهی ببافند و فکر میکنند با تخریب دکتر موذنی و استعفای او شاید خودشان شدند رییس دانشگاه شیراز!
اعتدال
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
2
روی این بحث داسی که جای کلید رو گرفت زیاد مانور بدید
کارمند قراردادی دانشگاه شیراز
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
1
تنها کسی که بیش از 300 نفر از نیروهای مظلوم و مستضعف شرکتی دانشگاه شیراز را با مدرک دیپلم و فوق دیپلم و لیسانس با بیش از ده سال سابقه کار از حالت شرکتی به قرار دادی تبدیل کرد دکتر موذنی بود.همه این افراد تا آخر عمر سپاسگزار و دعا گوی ایشان خواهند بود.ایشان مدیری لایق و طرفدار ضعفا هستند و حقی که بیش از ده سال از نیروهای شرکتی دانشگاه شیراز دریغ شده بود ادا کردند.خدا در دنیا و آخرت به ایشان خیر بدهد.انشاءا
استاد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
2
انصافا دکتر موذنی از مدیران موفق دانشگاه شیراز می باشد. مدیریت قوی، متین، به دور از افراط و شعار و مشی اعتدالی توأم با اخلاص ایشان زبان زد است . حاکم شدن فضای عقلانی بر فضای دانشجویی و دانشگاه و جو علمی و پژوهشی و صمیمیت و ارزشی بر اساتید و آموزش در کنار پیشرفتهای عمرانی و توسعه ای شاخص هایی از موفقیت ایشان است. طبیعی است افراطیون دوجناح به چنین مدیری ناخوشند. و صرف نظر از جناح خود یا دکتر روحانی یا دکتر توفیقی دنبال تخریب و تعویض باشند. امیدوارم دمتر توفیقی و دکتر روحانی متوجه باشند کسانی که به دنبال این کارند به جهت اعتقاد به اعتدال یا ارادت به دکتر توفیقی نیست بلکه خوی افراطی و رسیدن به منافع شخصی آنان را به چنان جنب و جوشی واداشته است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
2
با تشکر از گردانندگان محترم سایت شیرازه که نظرات مخاطبان را صادقانه منعکس میکنند.به نظر بنده دکتر موذنی در چند سال اخیر مدیریت مدبرانه، مقتدرانه و موفقی داشته است .نشانه این امر این استکه دانشگاه شیراز در این مدت جو بسیار آرام و بدون بحرانی داشته است.
يكي از اساتيد دانشگاه شيراز
-
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
2
حقير شخصا از يكي از رؤساي دانشگاه هاي بزرگ شنيدم كه آقاي دكتر مؤذني در گردهمايي هاي رؤساي دانشگاه ها بسيار جدي و منطقي و بدون رودربايستي حتي در مقابل وزير علوم صحبت ميكند و مشكلات،كمبودها و ايرادات را صادقانه بيان ميكند لذا ايشان در ميان رؤساي دانشگاه ها از جايگاه و احترام ويژه اي برخوردار است.
استادي ديگر
-
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
1
دكتر موذني هم در تدريس استاد موفقي است هم پژوهشگر برجسته ايست(مقالات ايشان در مجلات تخصصي، معتبر و داراي ضريب تاثير بالا به چاپ ميرسد) و هم مديري توانمند و با اخلاق است.كساني كه عليه ايشان موضع دارند بدنبال اين هستند كه خودشان به مقام و منصبي برسند والا همه اساتيد منصف دانشگاه اعم از اصول گرا و اصلاح طلب ايشان را رييس شايسته اي براي دانشگاه شيراز ميدانند.
اعتدال گرا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
1
دکتر موذنی علیرغم جوانی نمونه مجسمی از مدیریت اخلاق مدار،مدبرانه و کارآمد را در یک دانشگاه بزرگ ارائه کرده است.
استادی دیگر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
1
بنده هم معتقدم دکتر موذنی مدیری عاقل و با درایت است.ایشان ضمن اینکه بعضی از افراد ناتوان اما پر مدعا را در کارهای اجرایی وارد نکرده اما بصورت مستقیم نیز با آنان درگیر نشده و با تدبیر مناسبی چنین افرادی را مدیریت نموده است.البته این افراد همواره از بیرون گود لب به انتقاد می گشایند و خود را طلبکار عالم و ادم میدانند و همواره ناراضی هستند.حسن دکتر موذنی در این استکه برای رها شدن از شر مزاحمت های این افراد حاضر نشده مصالح دانشگاه را نادیده بگیرد و به اینان مسئو لییت واگذار کند.لذا این روحیه ایشان واقعا قابل تقدیر و در خور احترام است.
صادق
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
دکتر موذنی به افرادی که تقاضاهای غیر قانونی دارند باج نمیدهد حتی اگر این افراد مسئولیتها یا عناوین مهمی داشته باشند.اینجانب بارها دیده ام که ایشان به نماینگان مجلس برای برخی تقاضاهای مغایر با قانون جواب منفی داده است.ایشان زمانی که احمد زاده استاندار فارس بود محکم در مقابلش ایستاد و از منافع دانشگاه دفاع کرد.در یک کلام باید گفت موذنی اهل معامله و زد و بند نیست حتی اگر بداند این امر موجب برکناریش میشود.علی رغم این روحیه برخورد ایشان با مراجعین بسیار محترمانه و مهربانانه است و این روحیه همان اخلاق اسلامیست که متاسفانه امروز کمتر آنرا شاهد هستیم.
استاد بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
2
بنظر من یکی از دلایل موفقیت دکتر موذنی در ا مدیریت این استکه ایشان مراتب مدیریتی را پله پله طی کرده و بصورت ناگهانی رییس دانشگاه نشده است.ایشان سمت هایی چون مسئول روابط عمومی دانشگاه شیراز- مدیر امور دانشجویی دانشگاه شیراز-ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز- معاونت دانشجویی دانشگاه شیراز و معاونت فرهنگی دانشگاه شیراز را در سابقه مدیریتی خود دارد و در مجموع علاوه بر شناخت کافی از دانشگاه شیراز بیش از 15 سال تجربه کار مدیریتی در این دانشگاه دارد
کارمند
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
2
پیشنهاد میکنم کسانی که دکتر موذنی را مدیر ضعیفی میدانند سری به سایت دانشگاه شیراز بزنند و گزارش عملکرد او را مطالعه کنند حقیقتا عملکرد ایشان افتخار امیز و قابل تحسین است
استاد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
از ویژگیهای مهم عملکرد دکتر موذنی و همکارانش در چند سال اخیر توسعه قابل توجه در فعالیت های فرهنگی اثر گذار در دانشگاه شیراز است.البته این مسئله هرگز باعث کم توجهی مدیریت دانشگاه به توسعه آموزشی-پژوهشی و عمرانی دانشگاه شیراز نشده است و پیشرفتهای صورت گرفته در این زمینه ها هم واقعا کم سابقه و قابل توجه است
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
مدیریت قوی توام با ایمان و اخلاص دکتر موذنی ایشان را محبوب دانشجویان کرده است،جا دارد به خاطر خدمات شایسته و ارزنده اش از ایشان تشکر نماییم و امیدوارم مدیر آینده ،شخصی در حد خودشان باشد .
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
مدیریت قوی توام با ایمان و اخلاص دکتر موذنی ایشان را محبوب دانشجویان کرده است،جا دارد به خاطر خدمات شایسته و ارزنده اش از ایشان تشکر نماییم و امیدوارم مدیر آینده ،شخصی در حد خودشان باشد .
عضو هیات علمی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
از این دولت که شعارش اعتدال گرایی است انتظار میرود از مدیرانی مثل دکتر موذنی با آن ویژگیهای مثبت در دانشگاه مهم و حساسی مثل دانشگاه شیراز بیشتر استفاده کند.ایشان علاوه بر حزب الهی و ولایی بودن واقعا فردی معتدل و منطقی است.
کارمند
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
2
از ویژگی های خوب دکتر موذنی اینست که در کادر مدیریتی اش افرادی با جهت گیری های سیاسی مخالف خودش وجود دارد و این بیانگر اینست که انتخاب های دکتر برای کادرش سوای از جهت گیری های سیاسی می باشد و ملاک های دیگری چون شایستگی،علم و ... را در نظر گرفته اند.
استاد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
تسلط دکتر موذنی به کل امور هیچگاه او را از مسائل ریز و جزئیاتی که از دید خیلی از افراد پنهان می کند غافل نمی کند،دکتر موذنی نمونه کامل یک انسان شایسته و مدیر و مدبری موفق است که کشور برای هدایت امور به امثال او بسیار نیازمند است
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
به عنوان یک دانشجو از اقدامات مثبت مدیریت دانشگاه شیراز از جمله تعمیر خوابگاه های بزرگی مثل مفتح و دستغیب تشکر میکنم.قبلا کسی جرات انجام چنین کارهای بزرگی را نداشت!
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
دید دکتر موذنی به دانشگاه و دانشجو، دید پدر خانواده به کانون خانه و فرزندان می باشد و این دید باعث شده است که دکتر برای این جامعه دانشگاهی از خود اینقدر مایه بگذارد و چنین خدمات ارزشمندی را برای دانشگاه به انجام برساند،سلامتی و عزت اش را در همه مراحل زندگی اش از خداوند خواهانم.
استاد قدیمی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
1
انصافا دستاوردهای دانشگاه شیراز در دوره مدیریت جناب آقای دکتر موذنی که خلاصه ای از آن در گزارش عملکرد ایشان در سایت دانشگاه آورده شده خیلی با ارزش واز نظر من به عنوان یک عضو هیات علمی با سابقه دانشکاه شیراز بی نظیر است، واقعا باید به ایشان و همه همکارانش خسته نباشید و دست مریزاد گفت
Fozul
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
اینجوری که همه از دکتر موذنی تعریف کردن چرا ایشون وزیر علوم نشدن!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
1
به نظر من آقای دکتر موذنی بخاطر مجموعه زحماتشان در این 4 سال شایسته تقدیر است
اما بخاطر کم توجهی هایی که مخصوصا در دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شیراز داشته اند که منجر به بازنشستگی و تضییع حقوق بسیاری از اساتید شد باید از خداوند متعال عذرخواهی نمایند و اگر می توانند هم جبران مافات نمایند چون می دانم که ایشان فرد خداترسی است و فقط اشتباه کرده است
بنده
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
خدا بیامرزدتون
حداقل زبان نه حالت عذرخواهی داشته باشید بخاطر اشتباهاتتون----
بخاطر کارهای خوبی هم که کردین دستتون درد نکنه
اردلان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
دوشنبه این هفته یک هیاتی از طرف وزیر علوم جهت بررسی وضعیت دانشگاه شیراز آمده بودند و دیداری با اساتید دانشگاه شیراز داشتند و دیدند وشنیدند آن چه را باید می دیدند و می شنیدند خدا کمک شان کند تا تصمیم درستی بگیرند البته اطلاع رسانی این جلسه به نحوی بود که 80% اساتید از این جلسه خبردار نشدند بقیه را حدس بزنید
هیات علمی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
1
اتفاقا همه اساتید در جریان بودندمنتها منتقدین مدیریت دانشگاه شیراز علی رغم همه برنامه ریزی ها و تبلیغات گسترده و حتی تعطیل کردن کلاسها فقط توانستند کمتر از 10 در صد از اساتید را جمع کنند!!! که بسیاری از آنان هم از کسانی بودند که......بماند!
استاد دانشگاه شیراز
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
1
من در آن جلسه حضور داشتم.متاسفانه بعضی از اساتید با روشهای غیر منصفانه و حتی غیر اخلاقی قضاوتهای نادرستی را علیه بعضی از مدیران دانشگاه و حتی همکاران خود مطرح کردند که حتی قابل پیگیری قضایی است.اشکال آن جلسه در این بود که هیچکدام از مدیران دانشگاه حضور نداشتند تا به ادعاهای کذبی که از طرف بعضی افراد مطرح میشد پاسخ دهند.بعبارت دیگر جلسه کاملا یکطرفه و به نفع اصلاح طلبان طراحی و اجرا شد. امیدوارم نمایندگان محترم وزارت علوم این جلسه را مبنای قضاوت خود قرار ندهند.ضمنا بسیاری از اساتید حاضر در سالن با صحبتهایی که از طرف بعضی اساتید مطرح میشد موافق نبودند و بعضی نیز جلسه را ترک کردند
شاهد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
دکتر موذنی آدم نازنینی است اما باید پذیرفت که در دوره مدیریت ایشان تندروی هایی در دانشگاه شیراز صورت گرفت و متاسفانه ایشان نتوانست این تندروی ها را مدیریت نماید. ضمن آرزوی سلامت و موفقیت آتی برای ایشان، از مدیریت بعدی دانشگاه شیراز انتظار می رود که فراموش نفرمایند دانشگاه شیراز جزئی از جامعه و نظام پرافتخار جمهوری اسلامی است که نباید رسالت خود را در خدمت به این انقلاب لحظه ای به فراموشی بسپارد و گرنه در خدمت اهداف دشمن خواهد بود. امید است مسیر اسلامی کردن دانشگاهها مطابق منویات مقام معظم رهبری عمیقاً درک و دنبال شود.
دانشیار دانشگاه شیراز
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
همه میدانند که مدیریت کردن در دانشگاه شیراز با آن گستردگی و مسائل و مشکلات عدیده کاری نیست که از عهده هر کسی بر آید.ممکن که افرادی باشند که در یک زمینه خاص توانا باشند اما اداره دانشگاه شیراز مدیری میخواهد که در زمینه های مختلف توانا و برجسته باشد.تجربه در کار اجرایی،مقبولیت،محبوبیت،سعه صدر،درایت،اعتقاد عمیق و عملی به مبانی دینی و ارزشهای انقلاب اسلامی ،صداقت و حسن سابقه بعضی از ویژگیهای مورد نیاز برای فردیست که میخواهد دانشگاه شیراز را اداره کند.در غیر اینصورت دانشگاه به کانون نا آرامی و بحران تبدیل خواهد شد.آنچه در باره دکتر موذنی میتوان گفت اینستکه ایشان توانسته علی رغم وجود برخی اشکالات در عملکرد برخی از همکارانش، دانشگاه شیراز را حدود چهار سال در کمال آرامش اداره کند و این معیاری مهم برای قضاوت در مورد مدیریت ایشان است.
منصف
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
اگر بخواهیم قضاوت منصفانه داشته باشیم باید همه نقاط ضعف و قوت را در کنار هم قرار داده بعد قضاوت کنیم.بدیهی استکه مدیریت بدون کم و کاستی و بی اشکال نداریم.تنها مدیریت پیامبران و معصومین (ع) بدون اشکال است.یقینا برایند مدبریت فعلی دانشگاه شیراز مثبت و در خور تمجید است از طرفی نباید سوء مدیریت برخی از مدیران دانشگاه را به حساب رییس دانشگاه گذاشت.به نظر من رییس فعلی دانشگاه انسان وارسته ،با تدبیر و فرهیخته ای هستند و اگر بعضی از همکاران خود را با مدیران بهتر جایگزین کنند بهترین گزینه برای ریاست دانشگاه شیراز خودشان هستند.
داد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
جدا از دیوان عدالت اداری درخواست می نماید مخصوصاً در مورد دانشکده علوم تربیتی گزارش ویژه ای تهیه نماید و نسبت این رفتارها را با مسیر انقلاب و خط رهبری مشخص نماید تا چراغ راهی برای آیندگان باشد.
امین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
1
به نظر من اگر فرد یا افرادی فکر میکنند بعضی از مدیران دانشگاه شیراز در حق آنها ظلمی رواداشته اند،باید به رییس دانشگاه مراجعه و ایشان را در جریان قرار دهند،مطمئنا ایشان با روحیاتی که دارد موضوع را پیگیری خواهد کرد.
پاسخ
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
کار از این حرف ها فراتر است. انشاءالله حقایق روشن می شوند.
پاسخ امین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
ممنون از راهنمائیتان
استاد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
از ریاست محترم دانشگاه شیراز بخاطر تغییر مدیریت یکی از دانشکده های دانشگاه کمال تشکر را دارد. انشاءالله هر چه زودتر شاهد سایر تغییرات ضروری دیگر باشیم. کاش زودتر از این ها نجاتمان داده بودی.
استاد دانشگاه شیراز
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
از نمایندگان استان فارس و بویژه نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی انتظار میرود از دکتر مؤذنی حمایت بیشتری بعمل آورند.شایسته نیست که نمایندگان محترم،مدیران بله قربان گو را به مدیران پرتلاش،صادق،دلسوز و کارآمد ترجیح دهند.آنهم نمایندگانی که ادعای اصول گرا بودن دارند!
یک دانشگاهی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
متاسفانه بعضی از نمایندگان مجلس به جای آنکه طرف حق را بگیرند و به فکر انتخاب مدیران قوی برای ادارات استان باشند،بیشتر بدنبال انتصاب مدیرانی هستند که با خودشان هماهنگ باشند.این موضوع واقعا مایه تاسف است و این رفتارها در خور شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست
بهلول
-
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
سلام
به آقايان طرف مشورت مقام عالي وزارت
پيشنهاد مي نمايد عجله نفرماييد. يك سال ديگر به دكتر موذني فرصت دهيد تا با تغيير برخي مديران ناكارآمد به خدمات خود ادامه دهد. اين جا اشكالات متوجه تندروي برخي مسئولين نالايق است و كمتر متوجه شخص رئيس دانشگاه. به هر حال بهتر است سريع تر تصميم بگيريد.
جمعی از اساتید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
جدا از "دیوان عدالت اداری" درخواست می نماید تا شکایاتی که بر علیه معاون آموزشی دانشگاه شیراز مطرح است را مورد بررسی قرار دهد و نسبت این رفتارها را با خط انقلاب اسلامی و خط شفاف مقام معظم رهبری مشخص نماید تا چراغی فرا راه آیندگان باشد
ناشناس
-
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
آقاي دكتر فرجي دانا در چندين مصاحبه اعلام كردند كه احكام رؤساي دانشگاهها تا زمان انقضاء معتبر است اما ايشان يكسال قبل انقضاء حكم دكتر مؤذني، سرپرست جديد دانشگاه شيراز را منصوب كردند! پس يا آقاي وزير فراموش كرده اند كه وزير علوم دولت راستگويان! هستند يا اينكه وزارت علوم توسط افرادي غير از آقاي وزير اداره مي شود!
استاد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
جناب آقای دکتر ارشاد رئیس سابق دانشگاه هم فرد آرامی بود لیکن تندروهای اطراف ایشان کار را به اینجا رساندند. ما شما را به آرامش و متانت و تدبیر می شناسیم اما هر انسانی در معرض خطر است. شما رئیس دانشگاه هستید پس خوب و بدش را به اسم شما می نویسند. شما مدیون هیچ کس نیستید شما فقط مدیون خدا هستید. انشاءالله این دین را بخوبی ادا می کنید.