کد خبر: ۴۵۰۶۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
رئیس مجمع نمایندگان فارس در گفتگو با شیرازه:

الحاق فارس به خلیج فارس یک تصمیم عقلانی است/ کسی نمی تواند در این طرح خدشه ای وارد کند

این طرح بر اساس یک عقلانیت و به بهره گیری از سالها بررسی و مطالعه مصوب شده و کاملا پخته و سنجیده است که می تواند در دراز مدت منافع بسیاری را برای کشور فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار شیرازه، الیاس طاهری رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی درباره الحاق فارس به خلیج فارس گفت: قطعا این طرح به نفع کشور است و استان فارس به دلیل اینکه از یک جایگاه استراتژیک برخوردار است و استانی پشتیبان برای تامین امنیت مرزهای جنوبی کشور به شمار می رود باید به خلیج فارس می پیوست.

وی افزود: این طرح بر اساس یک عقلانیت و به بهره گیری از سال ها بررسی و مطالعه مصوب شده و کاملا پخته و سنجیده است که می تواند در دراز مدت منافع بسیاری را برای کشور فراهم آورد.

طاهری درباره اعتراض برخی از نمایندگان هرمزگان به این طرح گفت: فکر نمی کنم کسی بتواند در این طرح خدشه ای وارد کند و حتی احتمال برگشت آن نمی رود.

انتهای پیام/523/2

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲
9
خواهیم دید!! خواب دریا دیدی خیر باشه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲
0
فعلا که لاریها دارن مخالفت می کنن و هرمزگانی ها را بر علیه فارسی ها شوروندن، شاید دلیل موجهی هم دارن و اون هم اینه که با این الحاق استان شدن لار(لارستان بزرگ) منتفی می شه
بابک
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲
1
دوست عزیز خود هرمزگانیها عقل و شعور دارن
طاهره زاده
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲
0
طرح الحاق قسمتي از هرمزگان به فارس علاوه بر آنكه غير كارشناسي است ، مخالف منافع ملي است .186 نماينده محترم مجلس به مخالفت با آن بژا خواسته اند .طرحي كه به اختلافات ميان مردم منجنر شود، جوي از تنش و نا آرامي در هرمزگان درست كند .مردمي كه براي دفاع از خليج فارس شهيد رئيسي و دارا را تقديم آبهاي نيلگون خليج فارس نمودند. خليج فارس متعلق به تمام ايراني هاست . هيچ قومي حق ندارد آنرا به نام خود ثبت كند . هرمزگان نه يك وجب كم و نه يك وجب زياد .