کد خبر: ۴۵۴۹۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۲
دکتر نبی الله احمدی در گفتگو با شیرازه

برخی از مسائل عنوان شده درباره طرح الحاق جوسازی است

به نظر من این طرح مناسب است و فعال سازی ظرفیت های استان فارس را مخصوصا در حوزه تجارت و فعالیت های اقتصادی به دنبال دارد و از ظرفیت های همه استان ها در انجام تجارت و فعالیت های اقتصادی استفاده می شود.
نبی الله احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شیرازه درباره آخرین وضعیت مصوبه الحاق فارس به خلیج فارس گفت: بر خلاف برخی اظهار نظرها این مصوبه نه لغو شده و نه متوقف. بعضی به این مصوبه حساسیت نشان دادند که باید تدبیر کنیم که از چگونه از این مسئله عبور کنیم.

وی افزود: به نظر من این طرح مناسب است و فعال سازی ظرفیت های استان فارس را مخصوصاً در حوزه تجارت و فعالیت های اقتصادی به دنبال دارد و از ظرفیت های همه استان ها در انجام تجارت و فعالیت های اقتصادی استفاده می شود.

وی ادامه داد: ظرفیت مدیریتی استان فارس در کنار ظرفیت مدیریتی استان بوشهر و هرمزگان می تواند باعث تقویت این بخش گردد که بخش عظیمی از کشور را پوشش می دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: این طرح کشوری و ملی هست و با تدبیر می توان از این مسئله عبور کرد. خیلی از مردم استان فارس و استان هرمزگان بخصوص این 5 روستا هم از این طرح اظهار خرسندی کردند.

احمدی گفت: بعضی از مسائل عنوان شده هم جوسازی و فضا سازی هست که باید مدیریت بشود و از آن عبور کرد.

عضو مجمع نمایندگان فارس در پاسخ به این سوال که استاندار جدید چگونه می تواند یک فضای تعاملی را در استان ایجاد کند، گفت: استاندار جدید فارس بحمدالله با اولین صحبتی که داشت عنوان کرد که با نماینده مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان همراه هستند. با توجه به شرایطی که در مجمع نمایندگان استان وجود دارد و این که همگی در واقع دلسوز استان هستند و با جایگاه ویژه ای که حضرت آیت الله ایمانی دارند، اگر به همین گفته خود عمل کنند، اکتفاء می کند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
داراب
-
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲
0
به جناب دکتر احمدی سلام داریم!لطفا از ایشان بپرسید در سفر احمدی نژاد به داراب 300میلیون بابت احداث یک مرکز درمانی شبانه روزی به مردم محروم فرگ تعلق گرفت و تا مرحله ی انتخاب پیمانکار هم پیش رفت و تعطیل شد الان هر چه مردم از ایشان و رییس مرکز بهداشت جویای بودجه ی مصوب هیات دولت می شوند پاسخ نمی دهند شما که رسانه هستید لااقل از دکتذ ایمانی سال کنیدویک هکتارو نیم هم زمین اهدایی از مردم گرفتند و معلوم نشد پولو کجا رفت
نصوری
-
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲
3
مدیریت کنید ؟!!! چیچی رو مدیریت کنید آقای محترم !!! منظرتون از مدیریت کردن واضه حتر بفرمایید وگر نه بوی تهدید میدهد حرفهای شما
لطفا
-
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲
2
لطفا کامنت های داراب را تایید کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲
3
مگه نمیشه از تجارت همه استان ها در استان هرمزگان استفاده کرد که باعث تفرقه نشه؟
طاهره زاده
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲
0
سلام به هيچ عنوان جو سازي نيست . مردم هرمزگان حق دارند از سرزمين خود دفاع كنند .طرح مذكور خلاف قانون است . باعث تفرقه شده است . هرمزگان نه يك وجب كم نه يك وجب زياد