کد خبر: ۴۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۲

پيشكش سيما براي تعطيلات عيد قربان

به مناسبت فرا رسيدن عيد سعيد قربان و تعطيلات آخر هفته فيلم‌هاي مختلف تلويزيوني و سينمايي 24 تا 26 مهر ماه از شبكه‌هاي مختلف سيما پخش مي‌شوند .
به گزارش شیرازه و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، فيلم‌هاي شبكه‌هاي مختلف سيما در دو روز پاياني هفته به شرح زير آماده پخش است:

شبكه يك سيما
فيلم سينمايي « شرلوك هلمز، بازي سايه ها » به كارگرداني گاي ريچي، در روز عيد سعيد قربان ساعت 9 صبح از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.
فيلم با بازي جود لو و رابرت داني جونيور به روي آنتن مي‌رود. شرلوك هلمز به همراه دوست و همكار صميمي‌اش دكتر واتسون در پي دستگيري بزرگ‌ترين جنايتكار فرانسه به نام دكتر موريارتي بر‌مي‌آيند. دكتر موريارتي با اجير كردن شخصي به نام رنه شروع به بمب‌گذاري در شهر مي‌كند و به صورت همزمان از شخصي به نام سباستين مي‌خواهد كه در شلوغي شهر، رقباي او را يكي پس از ديگري به قتل برساند. شرلوك هلمز با يافتن سميزا كه خواهر رنه است رد او را يافته و ...
فيلم سينمايي « شرلوك هلمز، بازي سايه ها » محصول سال 2011 آمريكا در ژانر حادثه اي و پليسي ساخته شده است.

فيلم تلويزيوني« باباي اجباري »به كارگرداني علي مراديان و تهيه كنندگي سعيد هاشمي و سعيد سعيد زاده ، چهارشنبه 24 مهرماه ساعت 16 از شبكه يك سيما روي آنتن مي‌رود.
در اين فيلم با بازي حميد لولايي، رابعه اسكويي، امير نوري، يوسف صيادي و كيانوش گرامي مي‌بينيم: مرد متمولي كه در ميانسالي، مجرد بوده و از ازدواج گريزان است در مواجهه با يكي از سهامداران شركت كه زني متشخص و باهوش است همواره به رقابت پرداخته و زير بار طرح هاي او نمي‌رود و با اجراي آن‌ها مخالفت مي‌كند. او در شرايطي اتفاقي همه ثروت خود را از دست مي‌دهد و ...

فيلم تلويزيوني« شاه كليد »به كارگرداني سامان مقدم و تهيه كنندگي مجيد مظفري پنجشنبه 25 مهرماه ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود .
اصلان سارقي حرفه اي است و در باز كردن انواع قفل تخصص دارد. او در پي خلاف‌هايي كه انجام داده به زندان مي‌افتد، اما در زندان از اعمال گذشته پشيمان شده و توبه مي‌كند. پس از آزادي نيز عليرغم وسوسه هاي مختلف، توبه خود را نمي‌شكند. اصلان پس از آزادي از زندان به دنبال همسرش مي‌رود و دايي از او سوء پيشينه مي‌خواهد. در همين حين آگاهي و كارخانه خودروسازي نيز از او براي ساخت قفل ضد سرقت دعوت مي‌كند.
مجيد مظفري، بهاره رهنما و سيروس ابراهيم زاده در فيلم تلويزيوني « شاه كليد » از توليدات سال 1387 گروه فيلم و سريال شبكه يك سيما ايفاي نقش كردند.

فيلم سينمايي« اجير »به كارگرداني جين پلرين و با بازي راب لوو و جو مانتگنا، پنجشنبه 25 مهر ماه ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود .
ميچ راننده تاكسي تنگدستي است كه با همسرش در نيويورك زندگي مي‌كند و جز تماشاي تئاتر تفريح ديگري ندارد. او هر روز مسافري به نام آلن را سوار كرده و در شهر جابجا مي‌كند. اين سفرهاي روزانه باعث آشنايي آن‌ها شده و ميچ اغلب با آلن درددل مي‌كند. يك روز ميچ دل درد شديدي مي‌گيرد و آلن پزشك حاذقي را به او معرفي مي‌كند. دكتر پس از معاينه ميچ، علت دل درد او را سرطان لوزالمعده تشخيص مي‌دهد و خاطر نشان مي‌كند كه بيماري پيشرفت زيادي كرده و ميچ در آستانه مرگ قرار دارد. ميچ موضوع را با آلن در ميان مي گذارد و آلن از او مي‌خواهد تا ...
فيلم سينمايي « اجير » در ژانر خانوادگي و حادثه اي محصول سال 1998 آمريكا است.

فيلم تلويزيوني« به روح پدرم »به كارگرداني سيد جواد رضويان و تهيه كنندگي سيد كمال طباطبايي، جمعه 26 مهرماه ماه ساعت 14:50 از شبكه يك سيما روي آنتن مي‌رود.
هوشنگ كه به تازگي مرده است يك شب به خواب پسرش مي‌آيد و از او مي‌خواهد تا بدهي‌اش را به طلبكاران بپردازد. پسرش با كمك يكي از دوستان صميمي‌اش در صدد اين كار برمي‌آيد اما آنها درگير مشكلات خنده داري مي‌شوند.
جواد رضويان، يوسف تيموري و احمد پورمخبر در فيلم تلويزيوني « به روح پدرم » به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

شبكه دو سيما

انيميشن« داستان اسباب بازي »به كارگرداني جان ليستر و تهيه كنندگي مشترك باني آرنولد و رالف گوگنهيم چهارشنبه 24 مهر ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه« سينما صبحانه »از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.
داستان اين فيلم محصول سال 1995 آمريكا درباره اندي پسر بچه‌اي شش ساله است كه اسباب بازي‌هايش را خيلي دوست دارد. اما دانستن اين موضوع كه اسباب بازي‌ها زنده مي‌شوند كمي عجيب به‌ نظر مي‌رسد. وودي، گاو چراني قديمي و اسباب بازي مورد علاقه اندي، رهبر تمامي اسباب بازي‌ها در اتاق اندي است. دوستان وودي يك دايناسور، خوك، سگ و سيب زميني هستند. اندي در جشن تولدش، تكاوري فضايي به نام باز لايت ير هديه مي‌گيرد و اين اسباب بازي جديد جاي وودي را تا حدي تنگ مي‌كند. حس حسادت وودي منجر به چشم و هم‌چشمي مي‌شود. طي بروز اتفاقاتي وودي و باز سر از خانه پسر همسايه، سيد، در مي‌آورند كه ...

فيلم تلويزيوني« مسابقه »به كارگرداني سيد جلال دهقاني اشكذري، چهارشنبه 24 مهر ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما پخش مي شود.
داستان فيلم با بازي محمد رضا اسكندري، فرزانه سادات سيد ابراهيمي و امير صاحب جلال در يك مدرسه اتفاق مي‌افتد. قرار است در مدرسه ميان كلاس‌ها مسابقه فوتبال برگزار شود، اكثر بچه‌هاي خوب به كلاس سوم ب رفته‌اند و فقط شهاب دروازه بان باقي مانده است اما او مي‌خواهد در مسابقات رباتيك شركت كند و نمي‌تواند به تمرينات تيم بيايد. ضمن آنكه هيچ كس نمي‌تواند جايگزين او در دروازه باشد.
فيلم تلويزيوني « مسابقه » از توليدات سال 1391 در ژانر جنگي ساخته شده است.

فيلم سينمايي« از چاندني چوك به چين »به كارگرداني و تهيه كنندگي نيكهيو آدواني، چهارشنبه 24 مهر ماه ساعت 23 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود .
اين فيلم محصول سال 2009 هندوستان و آمريكا است. سيدهو يك جوان سربه‏هوا و بلند آرزوي هندي است كه از زندگي فعليش خوشش نمي‏‌آيد. او آشپزي است كه در رستوران برادرش كار مي‌‏كند و با رجوع مداوم به طالع‏بين‏‌ها و كف‏بين‌‏ها مي‌‏خواهد آينده خود را بداند و در صورت امكان آن را تغيير دهد. اما هر چه برادرش به او مي‏‌گويد كه اين كارها بيهوده و واهي است او گوش نمي‌‏دهد.در همين زمان مردم روستايي در چين از ظلم مردي به نام هوجو به تنگ آمده‌‏اند. اين مرد كه يك استاد كونگ‏فو است دارايي‏‌ها و دست‏رنج مردم اين روستا را به يغما مي‏‌برد. اين روستا در قرن‏‌ها پيش مبارزي به نام لو شنگ داشته كه از حقوق محرومين دفاع مي‏‌كرده است. تنها فرزند لو شنگ پس از مرگ او راهي هند مي‌‏شود و باز نمي‌‏شود. اكنون مردم روستا به دنبال يكي از نوادگان لو شنگ به هند مي‌‏روند تا از او بخواهند ...

فيلم سينمايي« روياي آبنباتي »به كارگرداني تيم هيل و تهيه كنندگي جان كوهن، پنجشنبه 25 مهر ماه ساعت 8:00 در قالب برنامه« سينما صبحانه »از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.
خرگوش جواني در خانواده اي است كه سال ها همه اعضاي خانواده مشغول پخش شكلات و هداياي عيد بوده اند. ولي او به اين كار علاقه اي ندارد و براي همين از جزيره شان بيرون مي‌آيد. او در راه با ماشين جواني تصادف مي‌كند. خرگوش از جوان مي‌خواهد كه شب را در خانه او بگذراند و او هم قبول مي‌كند. جوان مدتي است كه دنبال كار مي‌شود و كاري كه مورد علاقه اش باشد را پيدا نمي‌كند و در نهايت متوجه مي‌شود كه ...
فيلم سينمايي « روياي آبنباتي » محصول سال 2011 آمريكا است.

فيلم سينمايي« ارنست وارد ميدان مي‌شود »به كارگرداني جان چري، پنجشنبه 25 مهر ماه ساعت 14:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
فيلم داستان پدري خلافكار به نام ري براددستون است كه در رانندگي بسيار متبحر است و به همين دليل دوستان خلافكارش از او در سر قت ها دعوت به همكاري مي‌كنند . او در آخرين سرقتش دستگير شده و 7 سال را در زندان سپري مي‌كند و طي اين سالها از همسر و تنها دخترش سالي دور مي‌شود و سعي مي‌كند تا با مطالعه و مشاوره بادكتر روانشناسي كه برنامه هايش به‌طور زنده ازراديو پخش مي‌شود، به بازپروري خود بپردازد تا وقتي به سوي خانواده اش بازمي‌شود بتواند زندگي تازه‌اي را آغاز كند. او بعد از آزادي از زندان به سراغ همسر و دخترش مي‌رود. همسرش كه در نبود او با حمايت هاي برادر ثروتمندش توانسته زندگي نسبتاً خوبي را براي خود و دخترش مهيا كند، از قبول او امتناع مي‌كند. ري از او براي اينكه خود جديدش را به دخترش سالي اثبات كند، فرصت مي‌خواهد.
فيلم سينمايي « ارنست وارد ميدان مي‌شود » به تهيه كنندگي كوك سمز محصول سال 1993 آمريكا است.

فيلم سينمايي« در غير اين صورت عصباني مي‌شويم »به كارگرداني مارچلو فونداتو و تهيه كنندگي لوسيانو لونا، پنجشنبه 25 مهر ماه ساعت 21 در قالب برنامه « سينما مهتاب » از شبكه دو سيما پخش مي‌شود .
دو دوست جوان در يك مسابقه اتومبيل راني شركت مي‌كنند و برنده مي‌شوند و به عنوان جايزه به آنها يك ماشين اسپرت مي‌دهند. در شهر عده‌اي خلافكار پيدا مي‌شوند كه به سرپرستي رئيسي ثروتمند به اموال عمومي خسارت هايي وارد مي‌كنند. از جمله ماشين آن دو نفر را آتش مي‌زنند. پيرمرد مكانيكي كه دوست آن دو مرد جوان است و آشپز رئيس بوده هم تحت آزار و اذيت افراد رئيس است. دو مرد جوان به سراغ رئيس مي‌روند و رستورانش را خراب مي‌كنند و ...
فيلم سينماي « در غير اين صورت عصباني مي‌شويم » محصول سال 1974 ايتاليا و اسپانيا است.

فيلم سينمايي« كاسپر »به كارگرداني براد سيلبرينگ و تهيه كنندگي كريس هندرسون، جمعه 26 مهر ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه« سينما صبحانه »از شبكه دو سيما پخش مي شود.
اين فيلم محصول سال 1995 آمريكا است.

وارثان خانه‌اي قديمي، از دكتري به نام «جيمز هاردي» (پولمن) كه متخصص مسايل ماوراء الطبيعه است، دعوت مي‌كنند تا خانه را از ارواح پاك سازي كند و او با دخترش، كت (ريچي) به قصر مي‌آيد. در نخستين برخورد، سه روح شرور به نام ديلاق (نيپوت)، خپله (گارت) و بوگندو (آلاسكي) مزاحم او مي‌شوند، اما در ضمن روح خوبي به نام گاسپر (پيرسن) با كت دوست مي‌شود.

فيلم سينمايي« بازگشت دايه مك في »به كارگرداني سوزانا وايت، جمعه 26 مهر ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
ايزابل زن جواني است كه در يك فروشگاه كوچك در كنار يك پيرزن فراموش كار براي امرار معاش خانواده تلاش مي كند. همسر او به جنگ رفته و ايزابل مجبور است تا از سه فرزند كوچكش نگهداري كرده و از طرفي خرج خانه را تأمين كند. برادر شوهر او فيل به خاطر بدهي سعي دارد تا ايزابل را به فروش مزرعه گندمش راضي كند ولي ...
فيلم سينمايي « بازگشت دايه مك في » به تهيه كنندگي تيم بوان محصول سال 2010 فرانسه و انگليس و آمريكا است.

فيلم سينمايي« اسپاگتي در هشت دقيقه »به كارگرداني رامبد جوان و تهيه كنندگي محمد رضا تخت كشيان، جمعه 26 مهر ماه ساعت 23 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود .
در اين فيلم با بازي سارا خوئيني ها، آتيلا پسياني و رامبد جوان خواهيد ديد: پدرام آرام وكيل پايه يك دادگستري حدود 35 ساله با دختر 6 ساله‌اش تكتا در يك برج 21 طبقه زندگي مي‌كنند كه همسرش قصد مهاجرت از ايران را داشته ولي او حاضر به ترك ايران نبوده است و مجبور به طلاق شده‌ا ‌ند. پدرام بسيار شلخته، حواس پرت و نامنظم است، هميشه روز هاي دوشنبه و سه شنبه را اشتباه مي گيرد، او خجالتي است و تنها كاري كه در آن تبحر دارد پرتاب توپ به شكل غير مستقيم است. گلشيد زماني 30 ساله با پسرش ماني 6 ساله به صورت موقت آپارتمان طبقه بالاي پدرام را اجاره مي كند، گلشيد قصد مهاجرت به آلمان را دارد. پدرام با ديدن گلشيد به او علاقمند مي‌شود اما ...

شبكه سه سيما

فيلم سينمايي« درخت چشمه »به كارگرداني محسن تربيت دوست و تهيه كنندگي مهدي صباغزاده چهارشنبه 24 مهر ماه ساعت 10:30 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود .
پيرمردي راهي زيارت خانه خداست و براي كسب حلاليت از مردم روستاي محل زندگي‌اش سفر كوتاهي را آغاز مي‌كند؛ اما بر خلاف انتظار در موقعيتي قرار مي گيرد كه خود او بايد كسي را حلال كند. او در پذيرش اين مهم سرسختي مي‌كند، تا اينكه...
علي واجد سميعي و رضا فيض نوروزي در فيلم سينمايي « درخت چشمه » از توليدات سال 1388 مركز سيما فيلم بازي كرده‌اند.

فيلم تلويزيوني« چهارخونه (قسمت دوم) »به كارگرداني سروش صحت، چهارشنبه 24 مهر ماه ساعت 14:30 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد.
منصور و شكوه در آپارتماني چهار واحدي به همراه فرزندانش زندگي مي‌كند. رعنا دختر بزرگ منصور مهماندار و همسرش حامد آوازه‌خوان است. پرستو دختر كوچك دانشجوي روانشناسي‌ است كه با همكار پدرش فرزاد ازدواج كرده است،‌ شنبه نيز به عنوان سريدار با هنگامه خواهر حامد ازدواج كرده و يكي ديگر از ساكنين آپارتمان است. وحيد تنها پسر خانواده پس از سال‌ها زندگي در آلمان نيز نزد خانواده‌اش برمي‌گردد، شخصيت‌ها در اين فيلم درگير موضوعات مختلف خانوادگي، اجتماعي، فرهنگي و مناسبي و اداري مي‌شوند كه ...
اين فيلم به تهيه كنندگي محسن چگيني و بازيگري حميد لولايي، مريم اميرجلالي و شجاع كاوه از جمله بازيگران توليد شده است.

فيلم سينمايي« حداكثر محكوميت »به كارگرداني كئوني واكس من، چهارشنبه 24 مهر ماه ساعت 19 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود .
كراس به همراه دوستان خود از جمله منينگ مامور مي‌شود تا بر تعطيلي زنداني كه در آن زنداني هاي بسيار خطرناك نگهداري مي‌شوند، نظارت داشته باشد. يك روز پيش از انتقال زندانيان توسط او دو زن توسط نيروهاي امنيتي به زندان منتقل مي‌شوند. در حين تلاش افراد براي تخليه بازداشگاه ،گروهي با حكم انتقال آن دو زن با نام هاي سمنتا و شارلوت به زندان مي‌رسند. نگهبانان به انتقال تنها دو زنداني مشكوك شده و سعي در بررسي ماجرا مي‌كنند. در اين ميان ...
استيون سيگال، مايكل پيره و استيو آستين در فيلم سينمايي « حداكثر محكوميت » محصول سال 2012 آمريكا به تهيه كنندگي مكسيميوم كنويكشن بازي كرده‌اند.

فيلم سينمايي« مرخصي »به كارگرداني مسعود آب پرور، پنجشنبه 25 مهر ماه ساعت 10:30 از شبكه سه سيما باز پخش مي‌شود .
آفرين دختر 19 ساله اي است كه به علت كيف زني در دارالتاديب به سر مي‌برد. از سويي به دليل شرايط بد مالي آفرين، ازدواج او با امير به تعويق مي افتد و روزي به او خبر مي دهند پدرش ايدز دارد و خواهر زاده اش گم شده و او بايد مرخصي گرفته به خانه بازگردد، ولي زماني كه بر مي گردد مي‌فهمد تمام اينها نقشه اي از طرف خواهرش بوده تا جاي طلاهاي گم شده را از طريق آفرين بفهمد و از طرفي با فهميدن اينكه امير قرار است با شخص ديگري ازدواج كند شرايط آفرين را بدتر مي‌كند و ...
پريناز ايزديار، امير رضا دلاوري و افشين كتانچي در فيلم سينمايي « مرخصي » از توليدات سال 1388مركز سيما فيلم بازي كرده اند .

قسمت سوم فيلم تلويزيوني« چهارخونه »به كارگرداني سروش صحت و تهيه كنندگي محسن چگيني، پنجشنبه 25 مهر ماه ساعت 16:30 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد.

فيلم سينمايي« بذرهاي نابودي »به كارگرداني پائول زيلر و با بازي آدرين پاسدار و استفاني وون، پنجشنبه 25 مهر ماه ساعت 19 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
دكتر فريم مسئول پروژه گياه شناسي است. او گروهي را به بين النهرين مي‌فرستد تا بذرهاي گياهان دوره زمين شناسي فروزوئيك را پيدا كنند. بالاخره بذرها را مي‌يابند. فريم زير نظر مامورين سيا كار مي كند اما سيا به او مشكوك است, پس سعي مي‌كند توسط كايل همكار فريم بذرها را به دست بياورند. كايل توسط نيروهاي سيا كشته مي‌شود و ...
فيلم سينمايي « بذرهاي نابودي » محصول سال 2011 كانادا در ژانر علمي و تخيلي و حادثه اي ساخته شده است.

فيلم سينمايي« تيرانداز »به كارگرداني آنتوني فوكوا ، پنجشنبه 25 مهر ماه ساعت 23:30 از شبكه سه سيما روي آنتن مي‌رود.
اين فيلم محصول سال 2007 آمريكا است. يك تيرانداز قديمي كه اجباراً بازنشسته شده است بار ديگر استخدام مي‌شود تا احتمال ترور رئيس جمهور را در سه شهر مختلف بررسي كند كه ظاهراً براي حفاظت از رئيس جمهور است ولي در نهايت به رئيس جمهور سوء قصد مي‌شود و وي تحت تعقيب قرار مي‌گيرد ولي فرار مي كند و براي فهميدن حقيقت به تكاپو مي پردازد و در نهايت پي مي‌برد ...
مارك والبرگ، مايكل نپا و دني گلوور در فيلم سينمايي « تيرانداز » بازي كرده‌اند.

فيلم سينمايي« بخشوده »به كارگرداني آلان آيتري، جمعه 26 مهر ماه ساعت 10:30 از شبكه سه سيما بازپخش مي‌شود.
جيك كينكيد، با گذشته اي از شكست و ناكامي، به دنبال طلاهايي كه متعلق به اوست، وارد شهري به نام فيرپلي مي‌شود. او به دنبال فردي به نام دوايت جكسون است كه يك نيمه از كاغذ نقشه محل دفن طلاها در اختيار اوست. او مجبور است مدتي را در شهر فيرپلي بگذراند و با زني به نام اما ويلسون آشنا شده موفق مي‌شود كه براي گذراندن زندگي ماري نزد اما بيايد. كلانتر لوگان نسبت به حضور جيك در شهر بدبين است و درباره وي تحقيق مي كند و متوجه مي‌شود كه ...
آلن آيتوي و كيمبر لي آتري در فيلم سينمايي « بخشوده » محصول سال 2011 آمريكا بازي كرده اند .

فيلم تلويزيوني« چهارخونه (قسمت چهام) »با نقش آفريني حميد لولايي، مريم اميرجلالي، جواد رضويان و شجاع كاوه، جمعه 26 مهر ماه ساعت 16 از شبكه سه سيما روي آنتن مي‌رود.
شبكه چهار سيما

فيلم سينمايي« خط نقره اي »به كارگرداني آرتور هيلر چهارشنبه 24 مهرماه ساعت 20:30 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.
داستان فيلم با بازي جن ويلدر، جيا كلايورگ و ريچارد ريون محصول سال 1976 فرانسه و فنلاند و آلمان درباره مردي به نام جورج است كه با قطار شيكاگو قصد سفر دارد. در قطار با خانمي آشنا مي شود كه متوجه مي‌شود از كارمندان پروفسور شراينر است كه درباره رامبراند كتابي تهيه كرده است و كارهاي هنري انجام مي‌دهد . او مشتاق مي‌شود تا پروفسور را ملاقات كند اما متوجه مي‌شود ...

فيلم سينمايي« ياداشت‌هاي كويلر»به كارگرداني ميكائيل اندرسون، پنجشنبه 24 مهر ماه ساعت 16 از شبكه چهار سيما بازپخش مي‌شود.
داستان فيلم با بازي جورج سگال، الك گينس و ماكس ون سيدو محصول سال 1966 انگلستان و آمريكا از اين قرار است كه: در شهر برلين يك سري قتل زنجيره اي توسط يك گروه نازي كه در جنگ جهاني دوم حضور داشتند، اتفاق مي افتد. اين گروه بعد از جنگ جهاني دوم هنوز به كشتن ادامه مي دهند .در اين ميان پليس و كارآگاهان به دنبال اين گروه هستند كه پيدايشان نمي‌كنند و دو كاراگاه هم در اين ميان توسط آنها كشته مي‌شوند. بالاخره تصميم مي‌گيرند كه يك كارآگاه ديگر را براي پيدا كردن اين تيم بفرستند. كارآگاه جديد در ابتدا توسط آنها دستگير مي‌شود. آن‌ها با تزريق مواد خاصي قصد دارند او را مجبور كنند تا اطلاعات سري فرماندهي پليس را به دست آورند كه كارآگاه هيچ اطلاعاتي را لو نمي‌دهد. آن‌ها كارآگاه را رها مي‌كنند تا شايد...

فيلم سينمايي« قتل عمد »به كارگرداني مارك روكو، جمعه 26 مهر ماه ساعت 12 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.
يانگ (كوين بيكن) جوان 16 ساله و يتيم به جرم دزديدن پنج دلار از يك دفتر پست محلي براي سير كردن شكم خود و خواهرش محكوم به گذراندن سه سال حبس در زندان هولناك آلكاتراز مي‌شود. و تا سال 1938 به بدترين نحو ممكن از سوي زندانبان بي رحم مورد ضرب و شتم قرار مي‌گيرد. در نخستين روز بازگشت از زندان انفرادي با زنداني ديگري كه باعث گرفتاري اش شده بود روبه رو مي شود و وارد ماجرايي تازه مي‌شود و سرانجام ...
گري اولدمن، كوين بيكن و كريستيان اسليتر در فيلم سينمايي « قتل عمد » محصول سال 1995 امريكا و فرانسه به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

فيلم سينمايي« موش كور »به كارگرداني رافائل لاندوسكي، جمعه 26 مهر ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما 4 » از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.
يكي از جاسوسان كمونيست در كشور لهستان، طي شايعه اي هويتش فاش مي گردد. او در توطئه اي دست داشته است كه طي آن پدر عروسش كشته مي‌شود. از اين رو بسيار قاطع ارتباطش را با كمونيست ها رد كرده خود را مبارزين جدي مقابل آنها جلوه مي‌دهد. در نهايت فرزندش به مداركي دست مي‌يابد كه مشخص مي‌كند....
ماريان دزيدزيل و بوريس سزيچ در فيلم سينمايي « موش كور » محصول سال 2011 هلند به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

شبكه تهران سيما

فيلم سينمايي« اژدهاي پيت »به كارگرداني دان چفي، چهارشنبه 24 مهر ماه ساعت 9:15 از شبكه تهران پخش مي‌شود .
در اين فيلم با بازي هلن ردي، جيم دالا، ميكي روني و رد باتونز مي بينيم: خانواده گوگان كه پيت يك پسر بچه را خريده‌اند تا كارهاي منزلشان را انجام دهد، اكنون به دنبال اين پسر بچه هستند كه از خانه آن‌ها فرار كرده است. پيت با كمك يك اژدهاي كارتوني از خانه گوگان ها فرار كرده كه توانايي پنهان شدن از ديد عموم را دارد. پيت به همراه اژدها وارد شهري با نام عجيب پاساماكوآدي مي‌شوند. شهري كه از نظر شهردارش هميشه آرام و بي سرو صداست اما ...
فيلم سينمايي « اژدهاي پيت » محصول سال 1977آمريكا است.

فيلم سينمايي« كاراگاه گجت 2 »به كارگرداني آلكس زم، چهارشنبه 24 مهر ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش مي‌شود.
اين فيلم با بازي فرنچ استوارت، الين هندريكس، توني مارتين و كالتلين واچز توليد شده است. سازندگان گجت 1 كه يك ربات مرد است وقتي بي كفايتي‌هاي او را مي‌بينند، تصميم مي‌گيرند كه يك ربات زن به نام گجت 2 بسازند، ولي بين گجت 1 و گجت 2 درگيري هايي ايجاد مي‌شود كه كارها را بدتر مي‌كند ، در نهايت گجت 2 هم نمي تواند كاري از پيش ببرد و بدين ترتيب پليس ها نااميد مي‌شوند تا اينكه ...
فيلم سينمايي « كاراگاه گجت 2 » محصول سال 2003 آمريكا است.

فيلم سينمايي« آليس در سرزمين عجايب »به كارگرداني تيم برتون، محصول سال 2001 آمريكا، پنجشنبه 25 مهر ماه ساعت 9:15 در قالب برنامه تماشاخانه از شبكه تهران پخش خواهد شد.

فيلم سينمايي« ميمون قهرمان»به كارگرداني رابرت وينس، محصول سال 2001 كانادا و آمريكا پنجشنبه 25 مهر ماه ساعت 13 از شبكه تهران پخش خواهد شد.
داستان با بازي كامرون بنكرافت، باب بارنكوئيست و برني درباره ميموني به نام جك است كه در تيم هاكي بازي مي‌كند و باعث مي‌شود كه تيم هاكي بسيار توانمند شده و پيروزي هاي پي‌درپي را براي تيم به ارمغان مي‌آورد و در اثر توطئه تيم هاي رقيب جك از باشگاه فرار مي‌كند و با پسر بچه اسكيت بازي آشنا مي‌شود. جك اين بار هم قهرمان مسابقه اسكيت مي‌شود ولي ...

فيلم سينمايي« ماموريت غيرممكن 3 »به كارگرداني جي .جي آبرامز محصول سال 2006 آمريكا و آلمان و چين 40 دقيقه بامداد روز جمعه 26 مهر ماه از شبكه تهران پخش مي‌شود .
داستان فيلم با بازي تام كروز، ميشله موناگان و وينگ رامز از اين قرار است كه: اتان هانت مجبور است هويتش را به خاطر حفظ جان نامزدش پنهان نگه دارد كه با گروه تبهكاري روبه رو مي‌شود كه مجبور به مقابله با آن‌ها خواهد شد.

فيلم سينمايي« روز گردش بچه »به كارگرداني پاتريك ريد جانسون، محصول سال 1994 آمريكا و كانادا جمعه 26 مهر ماه ساعت 9:15 از شبكه تهران پخش خواهد شد.
در اين فيلم با بازي لارا فلين بويل، جو منتگنا و جو پانتليانو مي بينيم: سه مرد كه به بهانه عكس انداختن وارد خانه مرد ثروتمندي شده‌اند پسر كوچولوي آن‌ها را با وجود داشتن پرستار از خانه مي‌دزدند تا به اصطلاح بتوانند از آن‌ها اخاذي كنند ولي پسر بچه بسيار باهوش است و به جاهايي مي‌رود كه در كتاب ديده و پرستارش برايش قصه تعريف كرده و همين باعث مي‌شود سه مرد دزد شرايط بدي را تجربه كنند و ...

فيلم سينمايي« تشنه سرعت »به كارگرداني الكس راناريولو و با بازي جوزف كراس، جان پيپر فرگوسن ، برندو ايتون و نيكول بدان ، جمعه 26 مهر ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش مي‌شود .
داستان اين فيلم محصول سال 2011 آمريكا است. دني با مادر و ناپدري اش زندگي مي‌كند. بعد از دردسر درست كردن به خاطر مسابقات خياباني با ماشين پيش پدرش فرستاده مي‌شود. پدرش سال‌ها پيش قهرمان اتومبيل سواري بوده كه در اثر حادثه اي پايش خرد مي‌شود و ديگر مسابقه نمي دهد و خانواده اش را ترك مي‌كند. پدر و پسر ابتدا رابطه خوبي ندارند. دني با يكي از همكلاسي هايش جيك كه پدر او هم رقيب پدرش در مسابقات بوده، دائما در رقابت است. از طرفي ...

شبكه شما

فيلم تلويزيوني« يك روز از زندگي »به كارگرداني مهدي گلستانه و تهيه كنندگي محمد بنائي، چهارشنبه 24 مهر ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش مي‌شود.
در اين فيلم با بازي مارال فرجاد ، عليرضا زماني نسب، عباس افشاريان و زهره حميدي مي‌بينيم: عيد قربان است و پدر و مادر سارا براي ديدنش از جهرم راهي شيراز هستند و سارا براي اثبات كدبانويي از سويي و اينكه زندگي خوبي دارد، مايل است براي پذيرايي از خانواده سنگ تمام بگذارد، در اين مسير دچار مشكلاتي مي‌شود.
فيلم تلويزيوني« نشاني »پنجشنبه 25 مهرماه ساعت 23 از شبكه شما پخش مي‌شود.
بهروز ميرزايي معتادي است كه از خانه طرد مي‌شود . او كه هيچكس را ندارد، ناگزير در خيابان‌ها روز را سپري مي‌كند. شب هنگام فردي به نام سهراب كه به خاطر بيماري خانواده را ترك و از آن ها دوري كرده است او را به همراه خود به منزل مي برد.
بهزاد ترابيان دهكردي، دانش بروجني و مهدي حيدري از بازيگران اصلي فيلم تلويزيوني « نشاني » به كارگرداني داريوش ربيعي و تهيه كنندگي بيژن علي بابا هستند.

فيلم تلويزيوني« نقطه رهايي »به تهيه كنندگي علي جويا جمعه 26 مهر ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش مي‌شود.
داستان فيلم با نقش آفريني جليل فرجاد، مهدي صباحي و غزاله جزايري از اين قرار است كه: در شهر خوزستان فوتبال ميان جوانان طرفدار زيادي دارد و اين در حالي است كه دو تيم اصلي شهر گرفتار حواشي زيادي هستند. تيم كانون به مربيگري سيد احمد از حداقل امكانات برخودار است و با كارشكني هاي تيم مقابل به مربيگري عزت بر مشكلاتشان نيز افزوده مي‌شود. در اين شرايط سيد احمد كه خود جانباز جنگ است بايد كنترل شرايطرا تا رسيدن به نقطه پيروزي بر‌عهده بگيرد. او با مساعدت اطرافيانش بر موانع فائق مي‌آيد و ...

شبكه پويا

انيميشن« داستان اسباب بازي ها »چهارشنبه 24 مهرماه ساعت 20 از شبكه پويا پخش مي‌شود.
خلاصه داستان اسباب بازي درباره وودي گاوچران، اسباب بازي محبوب اندي است. او به همراه اسلينكي (سگ عروسكي )، ركس ( دايناسور )، پوتيتوهد ( كله سيب زميني )، خوكي به نام ( هم ) و ساير اسباب بازي‌ها در اتاق خواب اندي زندگي مي‌كردند. اين اسباب بازي‌ها استثنايي هستند. آن‌ها وقتي كه هيچكس در اطرافشان نيست، جان مي‌گيرند و باعث بروز اتفاقاتي مي‌شوند.

انيميشن« عصر يخبندان ?: عصر آب »به كارگرداني كارلوس سالدانها و تهيه كنندگي لوري فورته، محصول سال 2006 آمريكا، پنجشنبه 25 مهرماه ساعت 20 از شبكه پويا پخش مي‌شود .
عصر يخبندان در حال پايان يافتن است . سه قهرمان قسمت پيشين- سيد، ماني و ديه گو- كه متوجه خطر زير آب رفتن منطقه زيست خود و در نتيجه نابودي حيوانات شده‌اند، تصميم مي‌گيرند تا قبل از آب شدن يخ ها خود را به منطقه اي امن برسانند. آن‌ها در طول راه با الي ـ يك ماموت ماده ـ و دو همراه وي كرش و ادي برخورد مي‌كنند

انيميشن« تام و جري و ماجراهاي شهر اوز »جمعه 26 مهر ماه ساعت 20 از شبكه پويا روي آنتن مي‌رود.
تام و جري اين موش و گربه دوست داشتني كه هميشه در حال جنگ و جدال با يكديگر هستند ،اين بار داستان آن‌ها در يك شهر افسانه اي جذاب و ديدني اتفاق مي‌افتد. ماجراجويي جذاب و كمي متفاوت با ماجراهاي قبلي تام و جري است و در اين شهر اتفاقات جالبي رخ مي‌دهد.

شبكه قرآن و معارف سيما

فيلم تلويزيوني« ابراهيم و آتش »به كارگرداني پوريا آذربايجاني و تهيه‌كنندگي رامين عباسي زاده و هانيه اميدي ، چهارشنبه 24 مهر ماه ساعت 15:30 از شبكه قرآن و معارف پخش مي‌شود .
خشكسالي چند سالي است اهالي را دچار سختي كرده است. همه نذر مي‌كنند هر يك گوسفندي را در عيد قربان به امامزاده اي بفرستند، شايد باراني ببارد. قرعه به نام يكي از اهالي مي‌افتد تا گوسفندها را به حرم برساند.

فيلم تلويزيوني« بره كشون »به كارگرداني مهرداد خوشبخت و تهيه كنندگي رضا جودي ، جمعه 26 مهرماه ساعت 15:30 از شبكه قرآن و معارف سيما پخش مي‌شود.
داستان فيلم تلويزيوني « بره كشون » درباره بره‌اي است كه متعلق به يك دختر روستايي ا‌ست ، اين بره به اشتباه همراه ديگر گوسفندان به شهر آورده مي‌شود، ورود اين بره به خانواده‌هاي مختلف ماجراهايي را به دنبال دارد.
فيلم تلويزيوني « بره كشون » با بازي ارژنگ امير فضلي، رابعه اسكوئي، افشين سنگ چاپ، احمد رضا اسعدي، سارينا مبيني، شهره سلطاني و رامين ناصرنصير از توليدات سال جاري گروه فيلم و سريال شبكه يك سيما است.

شبكه آموزش سيما

فيلم تلويزيوني« فيلمساز كوچك »به كارگرداني كاوه سجادي جمعه 26 مهر ماه ساعت 10 صبح از شبكه آموزش روي آنتن مي‌رود.
نيما به همراه پدرش ( بازيگر تلويزيون و سينماست ) به محله اي جديد مي‌آيند. او با تعدادي از بچه ها كه تشكيل يك گروه همسال را در محل داده‌اند آشنا مي‌شود. آن‌ها نام گروه خود را دالتون‌ها مي‌گذارند و مرتب به آزار و اذيت همسايه ها مي‌پردازند. پدر بزرگ مهرداد به خاطر رفتارهاي پسرش تصميم مي‌گيرد كه به خانه سالمندان برود، اما مهرداد و خواهرش مهسا تصميم دارند نظر پدربزرگ را عوض كنند ، آنها از دوستان خود كمك مي گيرند. به پيشنهاد نيما قرار مي‌شود فيلمي پيرامون زندگي سالمندان در آسايسشگاه ساخته شود تا ...
علي دهكردي، بهاره رهنما، اسماعيل خلج، مهرداد فلاحتگر و فلامك جنيدي در فيلم سينمايي « فيلمساز كوچك » به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

شبكه نمايش

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني« ارباب حلقه ها 3 (قسمت اول) »، « خسيس » ، « فرار از وضعيت قرمز »، «ارباب حلقه ها 3 (قسمت دوم) »، « فداكار » و « احياي مردگانم »چهارشنبه 24مهر ماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش روي آنتن مي‌رود.

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني« ارباب حلقه ها 3 (قسمت دوم) »، « داريل » ، « ماجراجويي بزرگ »، « هري پاتر 1 (قسمت اول) » ،« پسران بد 1» و « پرواز »پنجشنبه 25 مهر ماه ساعت 13، 15 ،17، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش پخش مي‌شود.

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني« آرزوي بزرگ »، « دان 2 » ، « هري پاتر 1 (قسمت دوم)»، « پسران بد2 » و « مردي براي تمام فصول »جمعه 26 مهر ماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش پخش مي‌شود.
نظرات بینندگان