کد خبر: ۴۵۷۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۰۱ آبان ۱۳۹۲

آقايان ديپلمات! گاهي بعضي گزينه‌ها زير ميز است

پوستر براي اين است كه پيام بدون كلمه قابل انتقال باشد، بنابراين بيشتر از اين درباره اين پوسترها توضيح نمي‌دهيم و شما را به ديدن آنها دعوت مي‌كنيم.
به گزارش شیرازه به نقل از رجانیوز، چند وقتي مي‌شود كه استفاده از هنرهاي تجسمي مخصوصاً كاريكاتور و پوسترهاي گرافيكي به ابزاري مهم براي انتقال انديشه‌هايي عميق تبديل شده است. حال آنكه اگر اين انديشه‌ها بخواهند در قالب نوشته بيان شوند، شايد با رديف كردن صدها كلمه هم نتوان از پس ابلاغشان برآمد.
 از طرف ديگر هم راه پيدا كردن اين تصاوير به بيلبوردهاي محيطي در سطح شهر باعث شده تا عموم مردم هم مخاطبان اين هنر باشند، حال آنكه هنرهاي تجسمي غالباً كار چنداني با عموم مردم ندارند و در گالري‌ها ميزبان جمع محدودي از علاقه‌مندان هستند.

بعد از طراحي، انتشار و نمايش عمومي آثاري چون، «ادامه دارند هنوز»، «سرمايه ايراني»، «فلسطين تا فلسطين»، «جنگ كار تا پيروزي» و... كه با استقبال مواجه شد، اينبار يكسري پوستر ديگر با عنوان «صداقت آمريكايي» طراحي شده و از روز گذشته در سطح شهر تهران به نمايش درآمده است. خانه طراحان انقلاب اسلامي با همكاري موسسه اوج دست اندركار توليد اين پوسترها بوده‌اند.

اصلاً پوستر براي اين است كه پيام بدون كلمه قابل انتقال باشد، بنابراين بيشتر از اين درباره اين پوسترها توضيح نمي‌دهيم و شما را به ديدن آنها دعوت مي‌كنيم. با اين اميد كه اين روند همچنان ادامه داشته باشد و هنرمندان متعهد و كاربلد در اين مسير هر روز موفقيت بيشتري بدست بياورند.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
امیراسذاله
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۲
0
مرگ بر آمریکا و دوستداران خائنش