کد خبر: ۴۵۷۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۰۲ آبان ۱۳۹۲

اجرای خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شیراز سرعت می گیرد

آخرین وضعیت خط دوم ابرسانی از سد درودزن به شیراز و خط اتیلن مرکز تامین کننده خوراک پتروشیمی های فیروزاباد، فسا، جهرم، داراب و استهبان مورد بررسی و برای تسریع در اجرای این دو خط، تقسیم کار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
به گزارش خبرنگار شیرازه، جعفر قادری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نشستی که روز گذشته با حضور تعدادی از نمایندگان مدیران عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس و آبفای شیراز با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیا برگزار شده است، گفت: در این نشست آخرین وضعیت خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شیراز و خط اتیلن مرکز تأمین‌کننده خوراک پتروشیمی‌های فیروزآباد، فسا، داراب، جهرم و استهبان مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه بر ضرورت تسریع در عملیات اجرایی خط دوم آبرسانی از سد درود زن به شیراز و خط اتیلن مرکز تامین‌کننده خوراک پتروشیمی‌های شهرستان‌های فارس تاکید شد.

قادری با بیان اینکه با اجرای خط دوم  آبرسانی از سد درودزن سالانه 100 میلیون متر مکعب آب به شیراز منتقل می شود، افزود: خط نخست آبرسانی به شیراز سالانه 30 میلیون‌متر مکعب آب به شیراز منتقل می‌کند.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
احمد عبد الله زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۲
0
خدا کند که دولت این عمل خیر را به بهانه های واهی و بی اساس تعطیل نکند