کد خبر: ۴۵۹۴۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۷ آبان ۱۳۹۲

پیشنهاد شگفت‌آور زیباکلام درباره 13 آبان به رئیس جمهور

صادق زیباکلام در نامه اعجاب آور به رییس‌جمهور نوشت: رسما اعلام بفرمایید که اعضای دولت فخیمه در هیچ مراسمی به‌مناسبت ۱۳ آبان شرکت نخواهند کرد. به‌علاوه اعلام شود که هرگونه توهین به پرچم و شوونات ملی کشورها و ملت‌های دیگر از نظر آن دولت در همه جا محکوم است.
به گزارش شیرازه به نقل از جهان نیوز، صادق زیباکلام در سومین نامه سرگشاده خود خطاب به رییس‌جمهور در سخنانی عجیب آورده است: «سخنی به گزاف نرفته اگر گفته شود که عمده تحرکات دولت جنابعالی ظرف یکصد روز گذشته در جهت آشتی با دنیا و تنش‌زدایی با غرب و بالاخص با آمریکا بوده. انتظار آن می‌رفت که دست‌کم امسال مراسم ۱۳ آبان برگزار نمی‌شد. اما برعکس، برخی بدون کمترین عنایتی به مصالح و منافع ملی، سودای آن دارند تا امسال به‌زعم خودشان سنگ‌تمام بگذارند و با آتش‌زدن پرچم‌های بزرگ‌تر و متعدد‌تر آمریکا تا آنجا که میسور است دشمنی و توهین به آمریکا را بیشتر از سال‌های گذشته هم به نمایش بگذارند.»

وی که به اتخاذ مواضع سینوسی معروف است، در نامه اش افزود: «از آنجا که این رفتار مغایر با سیاست‌های آشتی‌جویانه آن دولت است و از آنجا که کسر قابل‌توجهی از هم‌میهنانمان با این حرکات همراه نیستند اما مجالی و امکانی برای ابراز و نشان‌دادن مخالفتشان ندارند، جنابعالی هم به‌واسطه پاسداری از منافع ملی کشور و هم ادای احترام به همه ایرانیانی که با این رفتارها مخالف هستند، رسما اعلام بفرمایید که اعضای دولت فخیمه در هیچ مراسمی به‌مناسبت ۱۳ آبان شرکت نخواهند کرد. به‌علاوه اعلام شود که هرگونه توهین به پرچم و شوونات ملی کشورها و ملت‌های دیگر از نظر آن دولت در همه جا محکوم است.»

گرچه سخنان سیاسیونی مانند زیباکلام را نباید چندان جدی گرفت اما این پیشنهاد شگفت آور در حالی مطرح شده است که اخیرا برخی نزدیکان دولت خواستار جمع آوری پوسترهای "صداقت آمریکایی" از سطح شهر تهران شده اند؛ پوسترهایی که دورویی و تناقض دولت آمریکا را نمایش می داد.

به نظر می رسد بخشی از انقلابیون پشیمان در حال زمینه سازی برای به آغوش کشیدن آمریکا هستند بدون اینکه حتی به صداقت این کشور اندکی اطمینان داشته باشند؛ موضوعی که امام راحل و رهبر انقلاب بارها درباره خطرات آن هشدار داده اند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۲
2
مرگ بر آمریکا
مرگ بر شیطان بزرگ
مرگ بر خونخوار و خونریزترین دولت
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۲
1
مرگ بر آمریکا
مرگ بر جیره خوار امریکا
مرگ بر مزدور
مرگ بر فتنه گر
مرگ بر منافق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۲
1
با گفتن این مرگ بر ها چی گیرمان میاد عزیزانم من طرفدار امریکا نیستم اما ناسزا گفتن فرهنگ ما نیست خدایا ارشادش کن این خیلی هم زیباتره به خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۲
2
انسان خوش فکر وباتدبیری است تقریبا تمامی پیش بینی ها یش درانتخابات ریاست جمهوری درست ازآب درامد بنظرم حدود 30سال ازخیلی هاجلوتراست
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سه‌شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۲
0
مرگ بر خودتون افراطی های آشغال...
شما منافع شخصی خودتون براتون مهمه... چون به قول قدیمیا از این راه نون میخورید آخه اگه ایران و آمریکا سازش کنن نون شما آجر میشه، وگرنه شما رو چه به درد آدمایی که شکم گشنه سر رو بالش اجاره ای میذارن