کد خبر: ۴۵۹۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۲

استاندار فارس: باید چهره سیاست زده فارس عوض شود

بسیاری از زیرساخت‌های گردشگری در فارس فراهم شده است و زمینه گسترش گردشگری در زمینه در توریسم سلامت، توریسم طبیعی و توریسم فرهنگی وجود دارد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر سید محمد احمدی در جلسه دیدار با فرمانده نیروی انتظامی فارس و فرماندهان بخش‌های مختلف این نیرو در این استان با بیان این که به دلیل آشنایی با نوع فعالیت پلیس، ارتباطم با نیروی انتظامی رابطه ویژه‌ای است، اظهار داشت: امنیت رکن اساسی جامعه است و به همین دلیل فعالیت نیروی انتظامی، مقدس به شمار می‌رود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که بدون حاکمیت امنیت هیچ فعالیت مثبتی در جامعه صورت نخواهد گرفت و تمام خدمات اجتماعی با زیرساخت امنیت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در سایه امنیت، اقتصاد شکوفا شده، علم‌آموزی در بخش‌های مختلف صورت گرفته و توسعه همه‌جانبه رقم خواهد خورد.

وی ارتباط خود با عوامل انتظامی را فراتر از روابط اداری و رابطه‌ای عاطفی خواند و ادامه داد: کار نیروی انتظامی نمونه بارز عمل صالح است که نتیجه‌اش تمام جامعه را در بر گرفته و همواره جاری خواهد بود.

استاندار فارس با بیان این که خدمت در کشوری که در راس آن ولی فقیه و مجتهد عادل قرار دارد موجب افتخار است، ابراز داشت: برای پاسداری از حق باید صبور بود و ثمره این پایداری بر حق، شیرین و دلچسب است.

احمدی با تاکید بر این که فرماندهان انتظامی مناطق مختلف باید با فرمانداران شهرستان‌ها در راستای حل مشکلات مردم ارتباط تنگاتنگی داشته باشند، خاطرنشان کرد: نتیجه ارتباط مناسب فرمانداران و فرماندهان انتظامی کم شدن مشکلات مردم و جلوگیری از ایجاد بحران‌های اجتماعی و امنیتی است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با توصیه به این که فرماندهان نیروی انتظامی ارتباط گسترده‌ای با حوزه‌های علمیه و روحانیون برقرار کنند، افزود: باید تلاش کنیم مسائل اجتماعی با کمک روحانیون و پادرمیانی آنان رفع شده و تبدیل به معضلات امنیتی و پلیسی نشود.

وی پلیس گذرنامه را نماد جمهوری اسلامی در برخورد اول با مسافران و گردشگران خارجی دانست و افزود: با توجه به موقعیت بین‌المللی استان فارس و شهر شیراز و وجود سه فرودگاه بین‌المللی در این استان، انتظار داریم پلیس گذرنامه با رفتاری مهربانانه و خوشایند، با مسافران برخورد داشته باشد.

رئیس شورای تامین استان فارس با بیان این که فعالیت نیروی انتظامی باید موجب وحشت و ترس اشرار و متخلفان و خوشحالی عموم مردم شود، خاطرنشان کرد: امنیت تا حدود بسیاری در این استان حاکم است و باید تلاش کنیم احساس امنیت بیش از پیش در جامعه حاکم شود.

استاندار فارس با تاکید بر این که باید چهره سیاست‌زده استان را با حضور سرمایه‌گذاران تغییر داده و فضایی اقتصادی را بر فارس حاکم کنیم، گفت: بسیاری از زیرساخت‌های گردشگری در فارس فراهم شده است و زمینه گسترش گردشگری در زمینه در توریسم سلامت، توریسم طبیعی و توریسم فرهنگی وجود دارد.

وی با تاکید بر این که فارس افتخار کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) و فارس مهد فرهنگ و تمدن ایران باستان است.

در این دیدار سردار سیروس سجادیان فرمانده انتظامی فارس با ارائه گزارشی از فعالیت‌های نیروی انتظامی این استان، بر گسترش همکاری با استانداری فارس به منظور تامین هرچه بیشتر امنیت در این استان تاکید کرد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حامد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۲
0
ایشان به همین دلیل 10 نفر از نیروهای سیاست زده استانداری را تعویض فرمودند تا وجود مبارکشان در عرصه مبارزه با سیاست زدگی عملاً نیز پیشگام باشند !!!