کد خبر: ۴۵۹۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۲

طرح رهروان شهید فهمیده در لامرد ساحلی برگزار می شود

بیش از 50 درصد دانش‌آموزان استان فارس را بسیجیان تشکیل می‌دهند که با ارائه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و علمی شاهد مدیران و آینده‌سازان ولایتمدار و ارزشی در جامعه اسلامی هستیم.
به گزارش خبرنگار شیرازه، مسئول بسیج دانش‌آموزی استان فارس گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی بیش از 950 برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و مذهبی از هفتم تا سیزدهم آبان ماه جاری در این استان برگزار می‌شود.

محمدجواد دوستدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های این هفته که با نام «دانش‌آموز بسیجی حماسه ساز امروز، آینده‌ساز فردا» نامگذاری شده است در 65 حوزه بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود. وی افزود: در روز نخست که به‌نام «دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایتمداری» نامگذاری شده است، بسیجیان با ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان فارس دیدار می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان فارس، تصریح کرد: در دومین روز که به‌نام «شجاعت و آرمان‌خواهی» است، دانش‌آموزان بسیجی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

دوستدار بیان داشت: همچنین در روزهای سوم تا هفتم که به‌نام‌های ایثار و تعالی معنوی، انتظار و عدالت‌خواهی، خلاقیت و نوآوری، اخلاق پایداری و مقاومت و استکبارستیزی نامگذاری شده است، برنامه‌های متنوع دیگری شامل عطرافشانی مزار شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموزی، کوهپیمایی، شرکت در نماز جمعه، دیدار با مسئولان، اجرای طرح رهروان شهید فهمیده  و نیز شرکت در راهپیمایی 13 آبان ماه اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان فارس، اضافه کرد: افتتاح سامانه ارتباطی شهاب دانش‌آموزی، آغاز دوره‌های صالحین با حضور 3 هزار دانش‌آموز مقطع دبیرستانی از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان فارس است.

وی ابراز داشت: تا پایان سال جاری نیز 40 هزار دانش‌آموز بسیجی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان فارس اظهار داشت: بیش از 50 درصد دانش‌آموزان استان فارس را بسیجیان تشکیل می‌دهند که با ارائه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و علمی شاهد مدیران و آینده‌سازان ولایتمدار و ارزشی در جامعه اسلامی هستیم.

دوستدار از اجرای طرح رهروان شهید فهمیده برای اولین بار در استان فارس خبر داد و گفت: این طرح ویژه استان های همجوار با دریا است که امسال با الحاق استان فارس به خلیج فارس این طرح توسط دانش آموزان 13 ساله در شهرستان ساحلی لامرد اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/523/4

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲
0
لامرد ساحلی!!! عجب رویی دارین شمارا به خدا!!! عزیز من این مصوبه لغوشده عجب خوش خیالید!!!
علي
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲
0
هنوز الحاق قطعي صورت نگرفته،لامرديها دريا رو مال خودشون كردند.