کد خبر: ۴۶۰۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۸ آبان ۱۳۹۲
با حضور دادستان صورت گرفت؛

آغاز طرح جمع آوری تابلوهای نامنظم مغازه ها در داراب+تصاویر

شب گذشته شهرداری با هماهنگی دادستان، مراجع قضایی و دیگر مسئولین شهر داراب تابلو هایی که در سایز و اندازه مناسب نبودند را برچید.

به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین، شب گذشته شهردار، اعضای شورای شهر و دادستان داراب با حضور در مسیرهای اصلی این شهر تابلوهای نامنظم مغازه ها را جمع آوری کردند.

نصراله سلامی نژاد در خصوص ساماندهی تابلو های سطح شهر به خبرنگار داراب آنلاین گفت: در زمان مسئولیت ابوذر علی یاری شهردار پیشین شهر داراب سه اخطاریه در خصوص ساماندهی تابلو های سطح شهر ابلاغ شد که متاسفانه کسی حمایت نکرد.

وی با اشاره به اینکه شورای ترافیک شهرستان داراب شهرداری این شهر را موظف کرده در خصوص ساماندهی تابلوهای معابر سطح شهر اقدام کند اظهار کرد: با توجه به اینکه تابلو های سطح شهر جداره های شهری محسوب می شوند در خصوص محل نصب، نوع و سایز تابلو باید با شهرداری هماهنگ شود که متاسفانه در چند سال گذشته چنین اتفاقی صورت نگرفته است.

سلامی نژاد ادامه داد: بر همین اساس شهرداری داراب اخطاریه ای به تمام مغازه ها صادر و به آنها یک ماه مهلت داده است جهت ساماندهی تابلو هایشان اقدام کنند.

وی افزود: در شورای شهر سه جلسه در خصوص جمع آوری تابلو های سطح شهر برگزار شد که به این نتیجه رسیده ام باید تابلو ها را جمع آوری کنیم.

شهردار داراب با بیان اینکه مهلت قانونی اعلام شده توسط شهرداری به اتمام رسیده است خاطرنشان کرد: شب گذشته شهرداری با هماهنگی دادستان، مراجع قضایی و دیگر مسئولین شهر داراب تابلو هایی که در سایز و اندازه مناسب نبودند را برچید.

وی با بیان اینکه تابلو ها باید در پیشانی مغازه ها و در یک ابعاد و اندازه مشخص نصب شود تصریح کرد: مهندس خاکپور (طراح و گرافیست) و خانم مهندس بارانی (طراح صنعت و مهندس معمار پروژه) در حال طراحی شکل منظمی برای تابلو های سطح شهر هستند.

سلامی نژاد با اشاره به بحث ساماندهی شیروانی ها گفت: برای شیروانی ها نیز استاد خاکپور در حال طراحی طرحی مناسب هستند، تا کنون نیز طرح اولیه ای برای میدان انقلاب تهیه کرده اند که هنوز تصویب نشده است.

وی با بیان اینکه پس از برداشتن تابلو ها ساخت شیروانی در دستور کار است ادامه داد: ابتدا تابلوها را جمع آوری کرده و در فرصتی که وجود دارد به جمع بندی کلی رسیده تا نوع سازه و جنس مصالح برای شیروانی مشخص شود.

طرح جمع آوری تابلو های نامنظم مغازه های سطح شهر داراب از شب گذشته آغاز شده و ادامه خواهد داشت.



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲
0
پس کو تصاویرش؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲
0
بابا چقدر احمقند آخه تو این شرایط که دست مردم تنگه این کارا چه معنی داره بجای حل مشکلات مردم ببین تو را بخدا چطور مشکل مردم را زیاد می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲
0
دزدی شبانه
اگر جرات دارین تو روز بیایید