کد خبر: ۴۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۲

کشف 22 هزار لیتر سوخت قاچاق در جهرم

با تلاش ماموران انتظامی جهرم استان فارس محموله سوخت 22 هزار و500 لیتری گازوییل قاچاق در این شهرستان متوقف شد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی جهرم اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان مطلع شدند یک کامیون حامل سوخت قاچاق در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان در حال تردد است.

سرهنگ یوسف ملک زاده افزود: بلافاصله ماموران خودرو مورد نظر را شناسایی و پس از متوقف کردن آن 22 هزار و500 لیتر گازوییل قاچاق را کشف کردند.

وی ادامه داد: راننده خودرو دستگیر شد و تحقیقات کماکان ادامه دارد.

انهدام باند سارق به عنف در شیراز با 37 سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از شناسایی و انهدام باند سارقان به عنف در شیراز و کشف 37 سرقت به عنف از عابر پیاده از آنان خبر داد.

سرهنگ سیروس حیدری با اعلام این خبر گفت:  شخصی با مراجعه به ماموران کلانتری 22 آزادگان شیراز اعلام می‌دارد که در یکی از خیابان‌های شهر ایستاده بوده، دو نفر راکب یک موتورسیکلت به وی نزدیک و با تهدید سلاح سرد گوشی تلفن همراه و یک ساعت مچی را سرقت و سپس متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران کلانتری با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی شیراز تحقیقات خود را در مورد شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فارس اضافه کرد: با تلاش ماموران در نهایت سارق شناسایی، دستگیر و در بازرسی از منزل وی موتورسیکلت مورد نظر و یک قمه کشف شد.

حیدری گفت: در تحقیقات تکمیلی از این سارق  بیش از 37 سرقت به عنف عابر در سطح شهرستان شیراز با همدستی دو نفر دیگر کشف شد.

وی با بیان اینکه همدستان این سارق نیز دستگیر شدند بیان کرد: تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند و تحقیقات بیشتر برای شناسایی و دستگیری خریداران اموال مسروقه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان