کد خبر: ۴۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۲

در دیدار فرمانده سپاه فجر با استاندار فارس چه گذشت؟

دکتر سید محمد احمدی قبل از این که به سمت استانداری فارس انتخاب شود نیز در تلاش بود تا با فرمانده سپاه فجر دیداری داشته باشد که به دلایلی این امر محقق نشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، روز گذشته سردار غلام حسین غیب پرور در همایش دبیران ستاد امر به معروف استان اعلام کرد که اخیرا در جلسه ای دو ساعته با استاندار فارس به طور مفصل درباره تمام مسائل، مشکلات، فرصت ها و تهدیدهای پیش روی فارس گفتگو کرده است.

وی گفت: در این دیدار که در یک فضای صمیمی و دوستانه برگزار شد دو طرف دیدگاه های خود را در موضوعات مختلف به صراحت بیان کردند و قرار شد درباره برخی از مسائل استان با همفکری و تعامل بیشتری تصمیم گیری شود.

دکتر احمدی به عنوان نماینده ارشد دولت در فارس در مدت کوتاهی که از مدیریتش در استان می گذرد سعی بر آن داشته است تا فضای تعامل و همکاری را در بین مسئولین استان، نهادها و سازمانها تقویت کند و لذا به همین جهت در موضع گیری ها و سخنرانی های خود همواره بر این اصل تاکید داشته است، به طوری که طبق برخی شنیده ها دکتر سید محمد احمدی به عنوان استاندار فارس با لبیک به پیشنهاد فرمانده سپاه فجر، روز جمعه هفته جاری با حضور در روستای شهیدآباد شهرستان خرمبید به دیدار خانواده شهدا می رود.

پیش از انتصاب احمدی به سمت استانداری فارس نیز وی تلاش هایی برای دیدار با غیب پرور داشته است.

نظرات بینندگان