کد خبر: ۴۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۲ - ۱۲ آبان ۱۳۹۲
بسیجیان رسانه های فارس:

شعار «مرگ بر آمریکا» هیچ منافاتی با مذاکرات دولت جمهوری اسلامی ندارد

وقتی آمریکا در مقابل هم پیمانان خود صداقت ندارد؛ حال چرا جمهوری اسلامی با این سابقه طولانی دشمنی که آمریکا در مقابلش داشته است؛ باید به این کشور اعتماد کند؟

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، اهالی بسیجی رسانه‌های فعال در استان فارس با صدور بیانیه ای یوم‌الله 13 آبان را سمبل مبارزه و مقاومت ملت شریف ایران در مقابل استکبار جهانی دانسته و اعلام کردند ‌با اتکا به خداوند متعال، مصمم‌تر از گذشته آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی را دنبال خواهند کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

آن روز که امام(ره) سفارتخانه آمریکا در ایران را لانه جاسوسی نامید؛ شاید کمتر کسی باور می‌کرد که پس از گذشت 34 سال همه دنیا و حتی کشورهای همراه و هم‌پیاله‌های شیطان بزرگ آمریکا اعتراف کنند که سفارتخانه‌های آمریکا در جهان لانه جاسوسی است. این بینش و تشخیص امام(ره) برگرفته از قرآن و مکتب انبیا بود. 

متن بیانیه به شرح زیر است:

سيزده آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا است ؛ این روز يك نقطه عطف تاريخي براي پيشينه سترگ سرافرازي ملت آزاده ايران محسوب مي شود. یوم الله 13 آبان بیانگر سه واقعه ی مهم و سرنوشت‌ساز است ؛ تبعید حضرت امام (ره) در سال 1343 ؛ کشتار دانش آموزان انقلابی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 از حوادث الهام بخش و آموزنده ی مبارزه پیروزمندانه ملت ایران علیه دولت‌استکباری آمریکا به شمار می رود و این مقاومت و ايستادگي در برابر نظام سلطه و تفکر استکباري، راهبردي است که ملت ايران با الهام از آموزه‌هاي جاودانه حضرت‌امام‌(ره) و مقام معظم رهبري( مدظله العالي) آموخته است. شعار مرگ بر آمریکا از مبانی و اصول انقلاب اسلامی است و این شعار، یک شعار دولتی نیست بلکه یک شعار مردمی محسوب می‌شود و نه تنها منافاتی با مذاکرات دولت جمهوری اسلامی ندارد بلکه سرمایه سازی برای دیپلمات های ماست. از جمله عواملی که باعث شده است؛ شعار «مرگ بر آمریکا» در سپهر شعور تاریخی مردم ایران به اوج برسد ؛ روحیه ظلم ستیزی مردم ایران ؛ که نیروی ایجاد انقلابی عظیم را داشتند و رسوایی آمریکا در این که نشان داد مظهر بیداد و فرعونیت است و از هیچ تجاوز ؛ جنایت و خیانتی برای شکستن عمود خیمة استقلال و به قفس در آوردن آزادی این ملت ، فروگذار نمی کند. مسلم است تا زمانی که ذهن مردم از این شعار ملی و مردمی پر است تسلط دوباره امریکا بر این کشور و منابع و منافع آن ممکن نخواهد بود و این یکی از رموز پایداری ماست.

آن روز که امام(ره) سفارتخانه آمریکا در ایران را لانه جاسوسی نامید؛ شاید کمتر کسی باور می‌کرد که پس از گذشت 34 سال همه دنیا و حتی کشورهای همراه و هم‌پیاله‌های شیطان بزرگ آمریکا اعتراف کنند که سفارتخانه‌های آمریکا در جهان لانه جاسوسی است. این بینش و تشخیص امام(ره) برگرفته از قرآن و مکتب انبیا بود. امروز این ندای به حق جمهوری اسلامی بر هم پیمانان آمریکا در غرب نیز اثبات شده است. وقتی آمریکا در مقابل هم پیمانان خود صداقت ندارد؛ حال چرا جمهوری اسلامی با این سابقه طولانی دشمنی که آمریکا در مقابلش داشته است؛ باید به این کشور اعتماد کند؟ این رفتار آمریکا موید آن است که ما همواره باید با نگاه بدبینی و بی اعتمادی نسبت به این کشور بنگریم. آمریکا در این سالها هیچ گاه صداقت و اعتماد سازی را از خود نشان نداده و این فریادی است که دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی با همه سانسورها و بایکوت های آپارتاید رسانه ای غرب به جهانیان رسانیده است.

ما مدیران، سردبیران؛ اعضای هیأت تحریریه؛ خبرنگاران و فعالان رسانه های استان فارس؛ ضمن گرامیداشت این روز مهم تاریخی، در راستای تداوم رسالت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران، یوم الله 13 آبان را سمبل مبارزه و مقاومت ملت شریف ایران در مقابل استکبار جهانی دانسته و اعلام می داریم ‌با اتکا به خداوند متعال ؛ مصمم تر از گذشته آرمان های اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی را دنبال خواهیم کرد و با برخورداري از روحيه ي دشمن شناسي، آمادگي مقابله فراگير در جبهه جنگ نرم فرهنگي با جنگ افروزان نرم به سرکردگي شيطان بزرگ آمريکاي جنايتکار را داشته وبا پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب و همگام با مردم عاشورایی ایران اسلامی در روز 13 آبان و در آستانه ماه محرم ، با شعارهیهات منا الذله پاسخ یاوه گویی های دولتمردان امریکا را در مراسم راهپیمایی سراسری ضد استکباری یوم الله 13 آبان خواهیم داد و تا همه دریابند که با فشارهای سیاسی و فتنه های مختلف نمی توان هیچگاه بین مردم و مسولان نظام فاصله بیاندازند.

ضمنا شایسته است؛ شهرداری سومین حرم اهل بیت با همکاری شورای شهر و با هدف روشنگری ماهیت استکباری آمریکا ؛ با استفاده از ظرفیت این روز؛ تابلو های "صداقت امریکایی" را که نشان دهنده ی ماهیت اصلی آمریکایی هاست ؛ در سطح کلان شهر شیراز نصب کنند.

نظرات بینندگان