کد خبر: ۴۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۲

استاندار فارس: مدرسه سازي مصداق صدقه جاريه است

كار خيرين، مصداق بارز عمل صالح است كه نفع آن به ديگران مي رسد و در طول زمان ادامه مي يابد.
 به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، استاندار فارس گفت: خيرين استان در زمينه هاي گوناگون در سطح كشور پيشتاز و الگو هستند.
 دكتر سيد محمد احمدي در ديدار با اعضاي مجمع خيرين مدرسه ساز فارس با بيان اين كه سرمايه حلال خيرين در مسير حلال و خير، صرف مي شود، اظهار داشت: كار خيرين، مصداق بارز عمل صالح است كه نفع آن به ديگران مي رسد و در طول زمان ادامه مي يابد.

وي با اشاره به اين كه مجاهدت با مال و دارايي دشوار بوده و مورد تمجيد خداوند است، خاطرنشان كرد: خيرين، ايمان و عمل صالح را با هم دارند.
 نماينده عالي دولت در استان فارس با تاكيد بر اين كه اعتبارات دولتي بايستي از فعاليت هاي خيرين پشتيباني كند، افزود: مدرسه سازي مصداق صدقه جاريه است و تلاش مي كنيم از اين حركت حمايت كنيم.

 استاندار فارس همچنين خواستار معرفي و تبليغ خيرين و فعاليت هاي آنان در مدارس به منظور آشنايي دانش آموزان با آنان شد.

در ابتداي اين ديدار فال اسيري، رئيس مجمع خيرين مدرسه ساز استان فارس با بيان اين كه تاكنون 870 مدرسه، كتابخانه و نمازخانه با اعتباري حدود 220 ميليارد تومان ساخته شده است، گفت: ساير مجامع خيرين استان با الگوگيري از مجمع خيرين مدرسه ساز استان فعاليت خود را آغاز كرده اند.

 همچنين دست نيان، مديركل نوسازي مدارس فارس با اشاره به اين كه حدود هشت هزار كلاس درس در استان نياز به بازسازي و مقاوم سازي دارد، افزود: اولويت اصلي ما استحكام بخشي به مدارس و تامين تجهيزات و فضاهاي جانبي مدارس است.


نظرات بینندگان