کد خبر: ۴۶۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۲۰ آبان ۱۳۹۲
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

استاد بسیجی باید پر نفوذ‌ترین بلندگوی دانشگاه باشد/متاسف بودن دردی از ما دوا نمی کند

دانشجوی بسیجی در برخی از مواقع احساس بی‌پناهی می‌کند که وظیفه اساتید بسیجی است که خودباوری در دانشجویان را تقویت کنند.-

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس گفت بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ استاد بسیجی در مراکز آموزش عالی استان فارس در زیر خیمه و چتر بسیج جمع شده‌اند که با وجود آن‌ها وضعیت فعلی دانشگاه‌های فارس نباید اینچنین باشد.

سعید کوشکی در همایش اساتید و نخبگان بسیجی دانشگاه‌های استان فارس با بیان اینکه در کربلا نخبگان و خواص جبهه حق به موقع عمل نکردند، افزود: نخبگان و خواص هر جامعه در حوادث بزرگ تاریخی در سه مرحله آغاز، تکامل و زوال نقش کلیدی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه منتظر بودن و متاسف بودن دردی از جامعه ما را درمان نخواهد کرد، تاکید کرد: نباید منتظر باشیم که امکانات در اختیار ما بگذارند یا دیگران وارد عمل شوند. اگر نگاه ما این باشد که به تکلیف خود عمل کنیم، قطعاً موفق خواهیم شد.

کوشکی با بیان اینکه دشمن در جبهه دانشگاه با طرح سوال و ایجاد شبهه و نا امیدی وارد شده است، بیان کرد: استاد بسیجی باید با مطالعه و تحقیق بتواند رفع ابهام، ایجاد انگیزه و امیدبخشی کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن به حوزه فرهنگ و ارزش‌ها چشم طمع دوخته است، تصریح کرد: باید نسل اول و دوم ارزش‌های انقلاب را به نسل جوان منتقل کنند. زایندگی ارزشی این است که جوان‌ها پرچم‌دار باشند.

وی با بیان اینکه برای پایه‌گذاری تمدن اسلامی 220 هزار نفر شهید و 600 هزار نفر جانباز شده‌اند، افزود: تمدن بزرگ اسلامی امروز به جای خون نیازمند علم، تقوا و تعمیق ارزش‌های انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه کانون‌های بسیج اساتید در تمام دانشگاه‌های فارس راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: بسیج اساتید نیازمند حمایت‌های جدی‌تر در ابعاد مادی و معنوی هستند.

وی افزود: بسیج اساتید فقط این نیست که حلقه‌ای ایجاد شود و خوبی‌ها را به هم نمایش دهند؛ بلکه برای حفظ انقلاب باید خوبی‌ها در محیط دانشگاه نشر پیدا کند.

این مقام مسئول، استاد بسیجی را پر نفوذ‌ترین بلندگوی در دانشگاه دانست که می‌تواند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به گوش همه برساند.

وی ادامه داد: وقتی استاد بسیجی با اطلاعات و دانش کافی از نظام دفاع ‌کند، می‌تواند در دانشگاه و دانشجویان تحول به وجود آورد.

کوشکی گفت: دانشجوی بسیجی در برخی از مواقع احساس بی‌پناهی می‌کند که وظیفه اساتید بسیجی است که خودباوری در دانشجویان را تقویت کنند.-

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در پایان با اشاره به تحصیل 300 هزار دانشجو در دانشگاه‌های فارس تصریح کرد: بسیج اساتید فارس به عنوان اولین مجموعه اساتید بسیجی کشور فعالیت داشته که امیدوارم همچنان پیش‌قراول باشد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
-
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲
0
سردار خوابيد؟ استاد بسيجي و فعال دانشگاه شيراز را اخراج كردند تا چند استاد فتنه گر شاد شوند!!!!!!!!