کد خبر: ۴۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۵ آبان ۱۳۹۲

کشف 31 قبضه اسلحه از شکارچیان متخلف در فارس

با تلاش و کوشش نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس طی هفته گذشته 31 قبضه اسلحه به همراه لاشه یک راس کل وحشی و لاشه 18 قطعه پرنده از متخلفین شکار و صید کشف و ضبط شد .
به گزارش شیرازه به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس گفت: با تلاش و کوشش نیروهای یگان این اداره کل طی هفته گذشته 31 قبضه اسلحه به همراه لاشه یک راس کل وحشی و لاشه 18 قطعه پرنده از متخلفین شکار و صید کشف و ضبط شد .
کامران اسلاملو بیان کرد: از متخلفان یک بهله دلیجه زنده گیری شده و 18 قطعه پرنده زنده گیری شده مرغ مینا،طرقه وحشی و کبک نیز کشف شد که پس از بررسی و تایید سلامت ،این پرندگان در طبیعت رهاسازی خواهند شد .
وی با بیان اینکه در جریان این کشف و ضبط ها تعداد 36 نفر متخلف دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند گفت: این کشفیات به همت محیط بانان ادارات محیط زیست شهرستانهای شیراز، اقلید، داراب، نی ریز ،لارستان، پاسارگاد، خرامه ،آباده، استهبان، فسا، نورآباد، مرودشت، پارک ملی قطرویه و گشت سیار اداره کل طی هفته گذشته صورت پذیرفت .
وی بیان کرد: با پیگیریهای مستمر این اداره کل پنج و نیم هکتار از اراضی تصرف شده در منطقه میانجنگل فسا از متصرفین خلع ید شد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان