کد خبر: ۴۷۴۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲

خادم الحرمین در حرمسرا!

سفارت آمریکا در ریاض، در نمابری محرمانه به وزارت امورخارجه این کشور، به اطلاعات شخصی ملک عبدالله از جمله عمر واقعی، تعداد همسران و داروهایی که مصرف می‌کند، اشاره کرده است

شیـــرازه - پایگاه ویکی‌لیکس  از برخی اسرار زندگی و پزشکی پادشاه عربستان پرده برداشته است.

سفارت آمریکا در ریاض، در نمابری محرمانه به وزارت امورخارجه این کشور، به اطلاعات شخصی ملک عبدالله از جمله عمر واقعی، تعداد همسران و داروهایی که مصرف می‌کند، اشاره کرده است. در این نمابر که موضوع آن "به روز کردن اطلاعات شخصی پادشاه عربستان” است، بیان شده:  یک پزشک غربی که ماموریت دارد به صورت مستمر با افراد خاندان حاکم سعودی دیدار و مشورت کند، در ۱۱ ژوئیه، اطلاعات ویژه‌ای را از پرونده پزشکی ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود، در اختیار معاون رئیس نمایندگی آمریکا در ریاض قرار داد.

این پرونده شامل سن واقعی و داروهایی است که ملک عبدالله اکنون مصرف می‌کند. این پزشک برای درمان معمول یکی از ۴ همسر ملک عبدالله فراخوانده شد اما مرکز درمانی پادشاهی به اشتباه پرونده پزشکی ملک عبدالله را به جای پرونده همسرش به این پزشک داد و این پزشک از این طریق، فرصت یافت از اطلاعات پزشکی ویژه ملک عبدالله آگاهی یابد.

براساس این نمابر، پادشاه عربستان ۹۲ ساله (متولد ۱۹۱۶) است، بسیار سیگار می‌کشد و به صورت مستمر داروهای هورمونی تزریق و از داروهای محرک جنسی استفاده می‌کند. این اطلاعات درحالی منتشر می‌شود که دولت عربستان سعودی، اجازه انتشار هرگونه اطلاعات اعضای خاندان سعود، از جمله سن واقعی آنها را نمی‌دهد.

بنا بر این گزارش،ملک عبدالله دارای ۳۵ همسر و حداقل ۳۵ فرزند است. دارایی ملک عبدالله ۱۹ میلیارد دلار است که این امر او را در رتبه پنجمین مرد سلطنتی پولدار دنیا قرار داده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۲
0
تعداد همسر و فرزند و مقدار دارايي اش هم در سند پزشكيش اومده!