کد خبر: ۴۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
باز هم با حضور معاون سیاسی استاندار

یک فرماندار دیگر در استان فارس منصوب شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری این استان، مسئولان، ائمه جمعه و جمع بسیاری از مردم، فرماندار جدید شهرستان مهر معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در این مراسم که عصر دیروز در سالن شهدای دولت مهر برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: در دوران 34 ساله انقلاب اسلامی همین جوان‌های بسیجی بودند که بعد از اتمام جنگ به سراغ سازندگی و خودکفایی کشور رفتند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس کمال فیروزآبادی افزود: اگر امروز در صنایع دفاعی و موشکی و بسیاری از زمینه‌های علمی به پیشرفت رسیده‌ایم و به یک قدرت بازدارندگی دست یافته‌ایم مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های جوانان بسیجی بوده است.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و نیروی انسانی کارآمد شهرستان مهر بر جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان تاکید کرد و گفت: اختلافات بین دستگاه‌های اجرایی و همچنین اختلافات بین مردم موجب از دست رفتن فرصت‌های پیشرفت می‌شود چراکه شهرستانی موفق خواهد شد که در سایه تعامل سازنده تمام دستگاه‌ها از این فرصت‌ها استفاده کند.

فرماندار جدید شهرستان مهر نیز با تبریک هفته بسیج گفت: نعماتی که امروز نصیب ما شده است به برکت شهدای بسیج و شهدایی است که به یقین نماد مقاومت در این شهرستان هستند.

سید محمد موسوی ابراز داشت: به دلایل وضعیت پزشکی که در طول سال‌های گذشته داشته‌ام، ارتباطم را به منطقه قطع نکردم و امروز نیز که بعد از 30 سال به مرکز شهرستان برگشته‌ام به برکت شهدا بوده است.

وی بیان داشت: حضور افرادی از این منطقه در پست‌های کلیدی وزارتی موجب شد که خداوند در عرض کمتر از 10سال به این منطقه محروم عنایت ویژه داشته باشد.

به گزارش فارس، فرماندار جدید شهرستان مهر از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است که در کارنامه خود بخشداری عسلویه، جم و کنگان را به همراه فرمانداری زرین دشت به عنوان سابقه مدیریتی دارد.

وی در دوران هشت ساله دولت نهم و دهم به عنوان کارشناس به بخشداری همایجان شهرستان سپیدان منتقل شد.

همچنین مسئولان قبل از برگزاری مراسم معارفه با حضور در گلزار شهدای مهر با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

نظرات بینندگان