کد خبر: ۴۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
شيخ عبدالعزيز قاضي‌زاده:

اتحاد شيعه و سني در لارستان مثال‌زدني است

امام جمعه اهل تسنن اوز در استان فارس گفت: اتحاد شيعه و سني در شهرستان لارستان مثال زدني است.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، شيخ عبدالعزيز قاضي‌زاده در ديدار با سرپرست فرمانداري لارستان، افزود: این اتحاد به برکت علمای جلیل القدر شیعه و سنی و مردم عزیز منطقه لارستان است.

وي گفت: خداوند سبحان را شاکریم که در نظامی قرار دارم که ملت و دولت یکی هستند.

بخشدار اوز نيز با ارايه گزارشي از وضعيت اين بخش، به ظرفيت‌هاي موجود اشاره كرد و از اجرای طرح بزرگ مسکن مهر ،گازرسانی ، آبرسانی ، برق رسانی،ساخت چندین مدرسه و سالن های ورزشی ، احداث دکل های مخابراتی و ... توسط دولت در این بخش خبر داد

محمدحسين آتش‌فراز اضافه كرد: طي سال‌هاي اخير خيرين در راستاي رشد و ‌آباداني بخش اوز به كمك دولت آمده و سرمايه‌هايشان مايه خير و بركت بوده است.

سرپرسن فرمانداري ويژه لارستان نيز گفت: مردم بخش اوز از فرهنگ بالا و والايي برخوردار هستند.

علي‌اكبر نجيب‌زاده گفت: تا جايي كه توان دارم برای رشد، عمران، آبادانی و پیشرفت تمام بخش‌ها و نقاط لارستان تلاش كرده و از هيچ اقدامي فروگذار نخواهم كرد.

 براساس اين گزارش در اين جلسه كه معتمدین، خیرین و روسای شوراهای اسلامی، حضور داشتند، استقرار اداره‌ی ثبت اسناد و املاک، تامین اجتماعی، ارتقا نمایندگی ورزش و جوانان به اداره، آبرسانی و گاز رسانی به دهستان بیدشهر، روکش آسفالت جاده‌ی کوره به هیرم، تکمیل سالن‌های نیمه تمام ورزشی در سطح بخش‌، احداث پایگاه امداد جاده‌ای‌، نگاه ویژه به بخش تولید، تعامل با سرمایه‌گذاران و استفاده از نیروهای بومی در ادارات شهرستان، سر و سامان دادن به وضعیت کپرنشینان، کمک مالی به شهرداری‌ها، به عنوان مشكلات مطرح شد.


انتهاي پیام
نظرات بینندگان