کد خبر: ۴۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
امام جمعه شیراز:

هر کجا بسیج فعال باشد دشمن احساس خطر می کند

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: استکبار به دلیل قدرت درونی، انسجام و توانمندی های مردم ما تسلیم شد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، آیت الله اسدالله ایمانی در دیداربا بسیجیان سپاه ناحیه بقیه الله شیراز اظهار داشت: آنچه باعث شد قدرت های جهانی مواضع ایران را به رسمیت شناخته و به توافق برسند حضور بسیجیان در محضر رهبر معظم انقلاب و سخنان مقام معظم رهبری بود.

وی ادامه داد: لذا باید بسیج در تمام شئون جامعه توسعه یابد و استعدادهای بسیج در تمام عرصه ها به کار گرفته شود.

آیت الله ایمانی با بیان اینکه هر کجا بسیج فعال باشد دشمن احساس خطر می کند، افزود: اگر توجه به بسیج از دستور کار خارج شود هر روز باید منتظر حادثه باشیم و این تجربه جهان اسلام است.

وی بیان کرد: نیروی بسیج الهی است و این در حالی است که دشمنان جمهوری اسلامی بعد از جنگ تحمیلی اعلام کردند که بسیج قدرتی نهفته است که می تواند با تمام ارتش های کلاسیک دنیا مقابله کند.

آیت الله ایمانی با بیان اینکه انبیاء به دنبال این بودند که استعدادها و سرمایههای درونی انسانها را متبلور سازند و به عرصه فعلیت درآورند، اضافه کرد: ادامه راه انبیاء بوده که توسط امام خمینی(ره) ادامه یافت و این در حالی است که امام راحل راه نجات از دشمنان را توجه به خدا و مردم می دانستند که این اصول باید مورد توجه همگان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: بدون کمک و حضور بسیج در کنار دولت در عرصه اقتصاد نمی توانیم به جایی برسیم لذا باید از استعدادها و ظرفیت های بسیج در این زمینه استفاده شود.

امام جمعه شیراز تصریح کرد:غرب راهی جز توافق با ملت ایران را نداشت و باید بدانند با تغییردولت ها نمی توانند مردم ایران را دگرگون کنند لذا مقاومت مردم ایران باید ادامه یابد.

همچنین در این دیدار سرهنگ گرامی، فرمانده سپاه بقیه الله از اجتماع باشکوه 10 هزار نفری «عاشوراییان فارس» در قالب گردانهای بیت المقدس، کوثر، امام حسین(ع) و امام علی(ع) خبر داد و این حضور را در جهت تقویت نظام و دولت مهم عنوان کرد.

نظرات بینندگان