کد خبر: ۴۷۶۳۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
سردار غیب پرور خبر داد:

افتتاح 723 پروژه عمرانی در فارس با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران

تعداد 540 مركز فرهنگي قرآني از دارالقرآن تا كتابخانه و ديگر اماكن نيز در مجموعه طرح‌هاي آماده افتتاح است كه هر كدام از اين‌ها گامي در مسير احياي فريضتين به شمار مي‌رود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس آینده درخشان نظام اسلامی را در گرو استمرار راه شهدا دانست و گفت: اینکه اکنون مسئولیت و حرمت اجتماعی داریم به خاطر از جان گذشتن شهدا است.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، غلامحسین غیب‌پرور در شورای اداری استان فارس با اشاره به سخنان وزیر کشور بیان کرد: اینکه مردان عرصه دیپلماسی، گردن‌فرازانه صحبت می‌کنند به واسطه نیروی درونی مومن، قوی، شجاع و ایثارگری است که به تعبیر مقام معظم رهبری امتحان صداقت خود را در سختی‌ها پس داده است.

وی از افتتاح 723 پروژه عمرانی در استان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران خبر داد و اظهار داشت: این پروژه ها از نظر حجم و مدت زمان اجرا در کشور شاخص و بی‌نظیر است زیرا مدت زمان اجرای پروژه‌ها 5 ساله بوده است در حالی که بسیجیان فارس با باور به حرکت جهادی این پروژه‌ها را در مدت یکسال و نیم به بهره‌برداری رساندند و بسیجیان نشان دادند که می‌توان از حداقل اعتبارات، حداکثر استفاده را کرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: در حالی که کل اماکن ورزشی قبل از انقلاب کمتر از190 مورد بود؛ روز پنج‌شنبه، هفتم آذرماه 230 پروژه در قالب70 هزار مترمربع اماکن ورزشی افتتاح می‌شود.

غیب‌پرور با بيان اينكه هيچ‌يك از اين واحدهاي ورزشي پادگاني نيست و عموم مردم مي‌توانند از آن استفاده كنند، گفت: تعداد 540 مركز فرهنگي قرآني از دارالقرآن تا كتابخانه و ديگر اماكن نيز در مجموعه طرح‌هاي آماده افتتاح است كه هر كدام از اين‌ها گامي در مسير احياي فريضتين به شمار مي‌رود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با قدرداني از مجموعه مديران استان و شهرداري شيراز، همكاري همه دستگاه‌ها در به نتيجه رسيدن اين پروژه‌ها را تاثيرگذار دانست و گفت: امسال در حوزه سازندگي در بسيج سپاه فارس 2 هزار و 154 طرح عمراني اجرايي شده و در حالي كه در كشور ميانگين جذب اعتبارات 30 درصد بوده، ما موفق به جذب 64 درصدي اعتبارات عمراني شده‌ايم.

غيب‌پرور با يادآوري اينكه بسيج فارس با اعتقاد بر اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتي باید روی پای خودمان بایستیم و در این حوزه عملكرد مطلوبی داشته است، ايجاد 80 حوضچه پرورش ماهي، 2 هزار و 500 كلنی زنبور عسل، 20 هكتار زعفران كاري، 150 كارگاه ورمي‌كمپوست، 160 واحد پرورش قارچ، 110 واحد جوجه‌كشي، 56 واحد گلخانه، 500 واحد پرورش دام، 10 کارگاه فرآوری میوه و سبزیجات و ... را بخشي از اين عملكرد عنوان كرد.

وی با بيان اينكه در حوزه امنيت نيز هم‌اينك 190 گردان پابه‌كار بسيجي فعال در استان ساماندهي شده است، گفت: وسيع‌ترين شبكه بسيجيان سازماندهي شده كشور در فارس وجود دارد.

غيب‌پرور با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های بسیج، تربیت انسان‌های فهیم، با بصیرت و مورد نیاز انقلاب اسلامی است از تشكيل 25 هزار حلقه صالحين در سطح استان خبر داد و گفت: بسيج يك ظرف بزرگ است كه هر دلسوز انقلاب و نظام اسلامي و دوستدار مقام معظم رهبري در آن جاي دارد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه پتانسیل کافی در استان فارس برای توسعه وجود -دارد، انجام کار جهادی برای رفع کمبودها را ضروری دانست.

انتهای پیام/523/4

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Hong Kong
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۲
0
آمار بالایی نیست..کل بودجه مملکت دست سپاهی هاست.............
حسین برزگر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۲
1
امید که ناحیه مقاومت بسیج قادرآباد منطقه مشهد مرغاب نیز جز افتتاحیه باشد چرا که انتظار چندین ساله ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۲
0
در اين برنامه استاندار فارس خيلي به نظر نيامد و مورد توجه قرار نگرفت .چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۲
0
در اين برنامه استاندار فارس خيلي به نظر نيامد و مورد توجه قرار نگرفت .چرا؟