کد خبر: ۴۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۳ - ۰۹ آذر ۱۳۹۲

خیابان های اصلی داراب در قرق لوازم آرایشی؛ 27 فروشگاه در دو خیابان!

چرا فروش لوازم آرایشی یکی از پرسود ترین مشاغل داراب شده است؟ چهره های برخی از دختران و زنان در روز تاسوعا و عاشورا امام حسینی است یا یزیدی؟!
به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین یکی از تهاجمات فرهنگی و ترویج سبک زندگی منحط غربی، ترویج شیوه های نامتعارف آرایش چهره ظاهری است که اولین قدم برای استحاله فرهنگی محسوب می شود.

داراب که به شهر امام حسن مجتبی (ع) معروف است و از شهرهای مذهبی فارس محسوب می شود نیز از قافله عقب نمانده و 27 فروشگاه لوازم آرایشی را در اصلی ترین خیابان های خود یعنی 22 بهمن و شهید رجایی جای داده است!

یکی از مسئولین آرایشگاه های زنانه داراب که از ارادتمندان اهل بیت است با ناراحتی می گفت: هر ساله روزهای تاسوعا و عاشورا آرایشگاه را تعطیل می کنم اما مشتریان تماس های زیادی با من در این روزها می گیرند و در خواست آمدن به محل کار را دارند.

به راستی چه بر سر برخی دختران و زنان ما آمده؟! چرا فروش لوازم آرایشی یکی از پرسود ترین مشاغل داراب شده است؟ چهره های برخی از دختران و زنان در روز تاسوعا و عاشورا امام حسینی است یا یزیدی؟!

اینکه چرا 27 فروشگاه در دو خیابان اصلی داراب مشغول به کار است مورد نقد نیست چرا که تا تقاضایی نباشد عرضه ای به وجود نمی آید اما به راستی دستگاه های فرهنگی تا کنون چه برنامه ی عملی برای مقابله با این معضل فرهنگی انجام داده اند؟

 

نظرات بینندگان