کد خبر: ۴۸۰۶۳
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
استاندار فارس مطرح کرد:

آغاز سفرهای شهرستانی از هفته آینده/ مدیرانی که خوب کار می‌کنند می مانند/ کشور برای یک جناح و باند نیست

برای تغییر مدیران به آرام پیش می‌رویم. برخی فکر می‌کنند دولت که عوض شد، باید فردای آن روز تمام مدیران هم عوض بشوند و می‌گویند چرا شما همه مدیران را تغییر نمی‌دهید؟!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، استاندار فارس در حاشیه مراسم نکوداشت روز جهانی داوطلب در سازمان هلال احمر فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا کنون چند سفر شهرستانی داشته است از آغاز سفرهای رسمی به شهرستان‌ها از هفته آینده خبر داد.

محمد احمدی درخصوص چنیش مدیران فارس هم اظهار کرد: برای تغییر مدیران به آرام پیش می‌رویم. برخی فکر می‌کنند دولت که عوض شد، باید فردای آن روز تمام مدیران هم عوض بشوند و می‌گویند چرا شما همه مدیران را تغییر نمی‌دهید؟!

مقام ارشد دولت در فارس ضمن نکوهش این نوع تفکر ادامه داد: تثبیت مدیریت خوب است. کشور متعلق به یک جناح و یک باند نیست. همه باید خدمت کنند و اگر مدیری ناتوان بود باید جایش را به مدیران توانمند بدهد که کار کنند، البته مدیرانی که خوب کار می کنند می مانند.

همچنین احمدی در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه، از برگزاری گردهمایی اصلاح‌طلبان در شیراز اظهار بی‌اطلاعی کرد.

استاندار فارس استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی؛ تصویب گرفتن فاینانس از چین؛ پروژه بزرگراه شیراز- اصفهان، راه‌آهن شیراز- خوزستان، شیراز- اصفهان و شیراز- پل‌گهر؛ آبرسانی خط دوم شیراز از سد درود زن و آبرسانی به جنوب فارس از سد هایبر؛ تکمیل و راه‌اندازی قطار شهری شیراز و ساخت فرودگاه شیراز را از جمله اقداماتی عنوان کرد که استانداری فارس آن‌ها را در دستور کار خود قرار داده و به جد پیگیر آن است.

مدیر جدید باید توانمندتر و اثربخش‌تر از مدیر قبل باشد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی هم درخصوص تغییر مدیران در فارس تاکید کرد که تغییر مدیران باید با آرامش همراه باشد.

ضرغام صادقی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تغییر مدیران باید با درک و فهم همراه باشد؛ اظهار کرد: قرار نیست که جابجایی مدیران با عجله و بدون شناخت از وضعیت انجام شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: فردی که قرار است به عنوان یک مدیر جایگزین نفر قبلی شود، باید توانمندتر و اثربخش‌تر از مدیر سابق باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه که از وی علت عدم اقبال نمایندگان مجلس به طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را پرسید، بیان کرد: این طرح ابتدا در قالب طرح دوفوریتی رأی آورد اما چون به نظر می‌رسید با برنامه پنج ساله توسعه مغایرت دارد، برای تصویب نیاز به دوسوم آراء داشت که در مرحله دوم رأی‌گیری افراد مخالف فقط 69 نفر بودند و با احتساب افرادی که رأی نداند با اختلاف کمی از حد نصاب، این طرح رأی نیاورد.

انتهای پیام/523/4

برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس ، تغییر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ali
Spain
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲
0
آقای استاندار؛ مگر توسعه زیر ساخت فقط مشکل ماست؟
آیا وقت آن نیست که بعد 8 سال از تصویب 9 پتروشیمی فارس اقلاً 4 تای آنرا شروع به ساخت کنیم؟ هیچ میدانید شرکت مجری ساخت 4 پتروشیمی خط اتیلن مرکزی میخواهد از ادامه پروژه انصراف دهد! چون صورت وضعیت های آن در این 8سال توسط وزارت نفت پاس نشده است..!!! به فکر گسترش صنایع بالاخص در حوزه نفت و پتروشیمی باشید چون ما پشتوانه تامین مایحتاج این حوزه در جنوبیم ولی چه سود... کم مانده بوشهر و عسلویه ادعای آن کنند که شیراز بخش کوچکی از آن آنانست...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲
0
چرا مدیرانی که تمام توان خود و دوستانشان را صرف حفظ بقای مدیریتشان میکنند بمانند چنین افرادی لیاقت ماندن در هیچ پستی را ندارند چون مدیون همان حامیان خود هستند مدیر باید مدیون مردم باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲
0
اقای دکتر صادقی طرفدار حزب الله باش نه طرف حزب باد
زاهد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲
0
آقای ضرغام صادقی با نزدیک شدن به هاشمی رفسنجانی به احمدی نزدیک شده و لیست مدیران مد نظر خود را به ایشان داده است. انتصابات اخیر ایشان و انتصابات آینده این موضوع را مشخص خواهد کرد.
فارسي
-
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲
0
استان پهناور ما متاسفانه قحط الرجال است.
اكبر
-
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲
0
ما فارسي ها خود -بد هستيم و هم استانيهاي خود را خراب مي كنيم.به همين دليل در عرصه ملي و مديريت ارشد استان ؛ نيروهاي خوبي نداريم.
حتي استانمان را هم ديگران چرخوانده اند و در اينجا مديريت ياد گرفته اند.
مشكل خودمانيم و حسادتمان!!!!!!!!!!!!!!يا حق
رستمي
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲
0
آقاي استاندار سلام . شما بزرگوار وضعيت بيرم را خوب مي شناسيد ما انتظار داريم بيرم ما را از اين وضعيت بن بست و عقب ماندگي خارج كنيد اين كار با حد اقل ها امكان پذير است . باز گرداندن يكپارچگي بيرم يعني اتحاد بيرم وچاهورز كه چسبيده به بيرم است و الحاق فداغ اين عقب ماندگي ها در اين مناطق را جبران خواهد كرد زيرا پراكندگي آنها موجب از بين رفتن نساب جمعيت ميشود و هيچكدام از خدمات كه شرط آماري لازم دارد برخوردار نخواهند شد
اتیلن مرکز
Spain
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲
0
4 پروژه پتروشیمی خط اتیلن مرکز در فسا ،داراب ،جهرم ،فیروزآباد بعد از 3 سال پیشرفت 15% دارند.حالا هم زمزمه تعطیلی دوباره آنها و شاید منحل شدن شرکت های فوق است. ما مردم این چهار شهر تمام امیدمان به اینها است آقای استاندار دریاب جوانان فارس را