کد خبر: ۴۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۲
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس:

آماده ایم سه هزار واحد مسکونی خیرساز در بافت قدیم شیراز بسازیم

تا پایان آذر ماه سال جاری 224 واحد مسکونی خیرساز از پروژه 670 واحدی این انجمن در شهر صدرا با اعتباری بالغ بر 100میلیارد ریال افتتاح وبه بهره برداری خواهد رسید.
 مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس در حاشیه برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری در بخش مسکن وانبوه سازان گفت: با حضور دراین نمایشگاه بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری معنوی خود را به علاقمندان ساخت مسکن برای اقشار آسیب پذیر جامعه ارایه کردیم.

به گزارش روابط عمومی انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس، شمس ارجمندی بابیان این مطلب که سود بسته های سرمایه گذاری معنوی ، ایجاد سرپناه برای گروه های هدف وایجاد امنیت اجتماعی است گفت : تا پایان آذر ماه سال جاری 224 واحد مسکونی خیرساز از پروژه 670 واحدی این انجمن در شهر صدرا با اعتباری بالغ بر 100میلیارد ریال افتتاح وبه بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: نیمی از اعتبار یاد شده ازمحل منابع بانکی وبصورت تسهیلات ارزان قیمت بانک مسکن در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

به گفته وی انبوه سازی مسکن راهکاری موثر در تامین اولین نیاز جوانان برای تاهل وخانه دارشدن است. این درحالی است که خیرین می توانند از فرصت پیش آمده برای ارایه خدمات رایگان توسط دولت و از طریق انجمن شامل زمین ،خدمات فنی مهندسی وانشعابات بهره ببرند.

ارجمندی با بیان این مطلب که حضور دراین نمایشگاه را برای ششمین سال پیاپی است که تجربه می کنیم گفت: به همت خیرین مسکن ساز تاکنون 300واحد مسکونی احداث وتحویل گروههای هدف شده است. تا پایان سالجاری نیز 775 واحد مسکونی خیر سازدر شهرهای صدرا، داراب ،نی ریز و سروستان آماده تحویل خواهد بود وبرای سال آینده نیز پیش بینی ساخت 1500واحد مسکونی در شهر های صدرا، نی ریز، کازرون وداراب شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس اذعان کرد: آمادگی ساخت سه هزار واحد مسکونی خیرساز را در بافت قدیم شیراز داریم . این درحالی است که اگر وزارت راه وشهرسازی تسهیلات و امکانات لازم همانند سایر نقاط استان را در اختیار این انجمن قرار بدهد ،با توجه به نهادینه شدن فرهنگ ساخت مسکن برای گروههای آسیب پذیر آمادگی ساخت سه هزار واحد مسکونی را در بافت قدیم ایجاد خواهیم کرد تا شاهد تحولی نو دراین منطقه فرسوده ونیازمند نوسازی باشیم.

گفتنی است ششمین نمایشگاه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری در بخش مسکن وانبوه سازان از 12تا 15 آذرماه در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی فارس درشیراز جریان داشت. در این نمایشگاه غرفه انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس با معرفی بیشتر فعالیت های خود به جذب سرمایه گذاران معنوی اقدام نمود.

همچنین در مراسم آغازین این نمایشگاه مهندس جواد حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور به همراه سید علی نقی لقمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس، و مهندس باشکندی مدیر کل نظارت وارزیابی بنیاد مسکن کشور از غرفه این انجمن بازدید نمودند.

نظرات بینندگان