کد خبر: ۴۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۲

فرمانداران آباده و اقلید منصوب شدند

با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس، فرماندار جدید آباده معرفی و از سرپرست پیشین فرمانداری این شهرستان تقدیر شد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، قطار تغییرات مدیران فارس از گردنه کولی هم گذشت و به ایستگاه های اقلید و آباده رسید.
کمال فیروزآبادی معاون استاندار فارس با حضور در شهر اقلید با اهدای لوحی ضمن قدردانی از علی زمانی فرماندار پیشین اقلید، اعلام کرد که از این پس صادق کریمی جایگزین اوست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس، همچنین با سفر به شمالی ترین شهرستان فارس، در مراسم تودیع و معارفه فرماندار آباده شرکت کرد. در این مراسم پرویز فتاحی سرپرست پیشین فرمانداری آباده جای خود را به محمدرضا زارع  داد تا دوران فرمانداری 7 ماهه فتاحی در این شهرستان تمام شود.
اما محمدرضا زارع که دارای مدرک دکتری علوم سیاسی است سابقا بخشدار کربال، بخشدار مرکزی نایین، فرماندار شهرستان نائین، بخشدار مرکزی اردستان، معاون فرمانداری مبارکه، فرماندار شهرستان آران و بیدگل، کارشناس امور سیاسی استانداری اصفهان، کارشناس امور سیاسی استانداری فارس و معاون هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری فارس را در تجربه کاری خود دارد.
انتهای پیام/523/2

نظرات بینندگان