کد خبر: ۴۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۱۹ آذر ۱۳۹۲
با چاشنی ترور یک سپاهی در سریال؛

کینه آمریکایی از رهبر انقلاب به نمایش درآمد +عکس و فیلم

جاسوس آمریکایی پس از روبرو شدن با یک فرمانده سپاه و در حالی که آرم سپاه را به سینه خود آویخته است از فرصت استفاده کرده و وی را می کشد.
به گزارش شیرازه به نقل از مشرق، قسمت یازدهم از فصل سوم سریال ضد ایرانی هوملند (Homeland)  که در آمریکا در حال پخش است کاملا به ایران پرداخت.
قسمت جدید این سریال "ایران هراس" با ورود نیروهای جاسوسی آمریکا به تهران پیگیری شد و در دو بخش به نمایش تصویر رهبر انقلاب پرداخت.


تصویر رهبر انقلاب در هتل



تصویر رهبر انقلاب در مقر نیروهای سپاه پاسداران

تصویر به نمایش در آمده در این سریال از ایران به شدت ناشیانه و غیر حرفه ای است و ایران را شبیه یک کشور عربی نشان می دهد.

در این قسمت نیروهای آمریکایی برای عملیات تروریستی در ایران موفق می شوند یکی از عوامل خود را به بهانه این که می خواهد به ایران پناهنده شود وارد تهران کنند. این عامل آمریکایی با نام نیکلاس برودی برای اثبات ادعای خود به مصاحبه با تلویزیون ایران می پردازد. اشتباه فاحش صورت گرفته در سریال اینجاست که زیرنویس مصاحبه با او فارسی است اما در کنار صفحه کلمه "خبر عاجل" که عربی است به معنای خبر فوری دیده می شود!

ممکن است این تلقی ایجاد شود که این گزارش در حال پخش از یک شبکه عربی بوده است اما هیچ آرمی از شبکه عربی در تصویر دیده نمی شود. به علاوه مدیر عملیات سیا می گوید براودی در حال مصاحبه با تلویزیون دولتی ایران است.




پخش مصاحبه نیکلاس برودی از تلویزیون ایران




دانلود

در قسمت یاد شده براودی پس از روبرو شدن با یکی از فرماندهان سپاه و در حالی که آرم سپاه را به سینه خود آویخته است از فرصت استفاده کرده و وی را می کشد.






نمایش آرم سپاه پاسداران

فیلم ترور یک فرمانده سپاه توسط عامل آمریکایی


دانلود

انتهای پیام/

نظرات بینندگان