کد خبر: ۴۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۲

اجرای طرح نظارتی ویژه شلب یلدا در فارس کلید خورد

طرح ویژه نظارتی شب یلدا از شنبه 23 آذرماه جاری در سراسر استان اجرا و تا اول دی ماه امسال ادامه خواهد داشت.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در این استان خبر داد.

حمید زارع با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح ویژه نظارتی شب یلدا از شنبه 23 آذرماه جاری در سراسر استان اجرا و تا اول دی ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این طرح بر کالاهای مورد تقاضای مردم در شب یلدا نظارت ویژه به عمل می آید که این کالاها شامل آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه به ویژه هندوانه، انار و ... است.

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از کمبود کاذب کالاها و افزایش غیرمنطقی قیمت ها توسط افراد سودجو عنوان کرد.

زارع یادآور شد: یکی از دغدغه‌های دولت در عرصه اقتصاد، ایجاد ثبات و تعادل در بازار کالا و خدمات است و آنچه سبب می شود بازار از ثبات نسبی برخوردار شده و در شرایط مختلف از شوک های اقتصادی در امان باشد، اتخاذ سیاست های درست و منطقی برپایه اصول صحیح بازار است.

زارع در پایان از مردم استان فارس خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی از جمله احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و سایر تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 124 و شماره تلفن 2340000 اطلاع دهند تا بازرسان این سازمان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

نظرات بینندگان