کد خبر: ۴۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۲۰ آذر ۱۳۹۲
مدیرکل نوسازی مدارس فارس:

۴۰۰۰کلاس درس فارس سیستم گرمایشی مناسب ندارند

مدیر کل امور نوسازی مدارس فارس با اشاره به عدم وجود سیستم گرمایشی در ۴۰۰۰ کلاس درس این استان گفت: تأمین سیستم گرمایشی مدارس شبانه روزی از اولویت‌های این سازمان است.

به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، احمد دست نیان اظهار کرد: با توجه به شروع فصل زمستان، اولویت این سازمان تأمین سیستم گرمایشی مدارس شبانه‌روزی است.

وی افزود: این سازمان برای ایمن‌سازی مدارس از  سال 76 اقدام به ایجاد  سیستم‌های حرارتی مرکزی در مدارس جدید کرده که این مهم در مدارس قدیم نیز در حال انجام است.

مدیرکل امور نوسازی مدارس فارس بیان کرد: 4000 کلاس درس در استان فارس به‌ویژه در مناطق سردسیر، سیستم گرمایشی مناسب ندارند و در بعضی از این کلاس‌ها از بخاری‌های نفتی غیر استاندارد استفاده می‌شود که بسیار خطرناک است.

وی با اشاره به توزیع 1000 بخاری برقی تابشی در  مدارس  نقاط سردسیر فارس خاطرنشان کرد:  برنامه این سازمان برای جایگزینی سیستم‌های حرارتی مرکزی به جای بخاری‌های نفتی غیر استاندارد در 3 محور استفاده از پکیج و رادیاتور، استفاده از موتورخانه و شوفاژ و استفاده از بخاری‌های برقی تابشی انجام می‌گیرد.

دست نیان با اشاره به کاهش 10 درصدی  اعتبارات ملی در سال92  گفت: کمک‌های خیران می‌تواند یاری‌گر این سازمان در نوسازی و ایمنی سازی هر چه بیش‌تر مدارس فارس باشد.

مدیرکل امور نوسازی مدارس فارس با تقدیر و تشکر از خیران فارس گفت: خیران استان فارس امسال در جشنواره خیران مدرسه‌ساز کشور تعهد کردند که 50 میلیارد تومان  برای  نوسازی و ساخت مدارس جدیدکمک کنند که تاکنون 65 درصد از این تعهدات محقق شده است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان