کد خبر: ۴۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۲

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر: رسانه بسیجی بلندگوی نظام است

عمق کینه دشمنان به این برمی‌گردد که تمدن انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه فرهنگی غنی و دارا بودن قدرت زایش علمی و معنوی، فراتر از مادیات در حال قدرت گرفتن است و کلام الهی را گسترش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رسانه بسیجی بلندگوی بلند نظام جمهوری اسلامی است، گفت: این نوع رسانه با عملکرد سریع، صریح و شجاعانه موجب گسترش معروفات و کاهش منکرات می‌شود.

سعید کوشکی در مراسم افتتاحیه نخستین کانون بسیج رسانه کشور در شیراز با بیان اینکه تا کنون 19 قشر بسیج در کشور سازماندهی شده است و بسیج رسانه نیز یکی از اقشار آن است به بیان ویژگی‌های خبرنگار و رسانه بسیجی پرداخت و اظهار کرد: خبرنگار و رسانه بسیجی مومن، صادق، صالح و مصلح است و نقد کردن او در جهت اصلاح است نه ایجاد آشوب و فتنه.

وی ویژگی دیگر رسانه بسیجی را امیدبخشی و آرامش بخشی به جامعه عنوان کرد و گفت: این نوع رسانه سوپاپ اطمینانی است که اضطراب جامعه را کم می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس ضمن بیان اینکه در شرایط فعلی با نگاه عمیق به صحنه جهان می‌توان فهمید که چرا قدرت‌های دنیا با انقلاب اسلامی مقابله می‌کنند، افزود: دشمنان انقلاب از تمام قدرت و توان خود جهت ضربه زدن به این نظام استفاده کردند از جنگ گروهک‌ها گرفته تا نفوذ در بدنه داخلی کشور و جنگ سخت، اعمال تحریم‌ها و جنگ رسانه‌ای عظیم بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده‌اند.

کوشکی خاطرنشان کرد: آمریکا از سال 1960 تا کنون 38 جنگ را تحمیل کرده و در هیچ کدام از آن‌ها موفق نشده است.

این مقام مسئول دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی را ناشی از ترس دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: عمق کینه دشمنان به این برمی‌گردد که تمدن انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه فرهنگی غنی و دارا بودن قدرت زایش علمی و معنوی، فراتر از مادیات در حال قدرت گرفتن است و کلام الهی را گسترش می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه رسانه‌های انقلاب اسلامی کالای حق و حقیقت را به جهانیان عرضه می‌کند، خاطرنشان کرد: امپراطوری رسانه‌ای غرب با کمک دانشوران صهیونیسم در سال 1890 تصویب کرد که برای سلطه بر عالم باید بر قلم و بیان مسلط شد بنابراین استراتژی یک قرن اخیر آن‌ها به رسانه‌های جمعی محدود شده است و گاهی اوقات غول‌های رسانه‌ای آن‌ها همگام با یکدیگر پیش می‌روند تا سلطه خود را حفظ شود اما در این میان نسیمی علیه این تسلط در دنیا با منشأ خون شهدا شروع به وزیدن نموده است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف خود نیاز به رسانه دارد و بسیج بالاترین و والاترین رسانه نرمی است که کل عالم ارزش‌های او را دریافت کرده است.

این مقام ارشد نظامی اظهار کرد: ارزش‌های انقلاب اسلامی امروز در سایر کشورهای جهان دست به دست می‌شود و هرکسی می‌خواهد اظهار آزادگی کند به این ارزش‌ها متوسل می‌شود و اگر صداقت و شجاعت بسیج همراه با عقلانیت و تدبیر نبود، این امر محقق نمی‌شد.

کوشکی ابراز کرد: عرصه امروز دنیا دیگر عرصه جنگ سخت نیست و امروز پیروز میدان ابر امروز ‌رسانه‌ها هستند که می‌توانند خرده فرهنگ‌ها را از بین ببرند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس اظهار کرد: دشمن تمام تلاش خود را در دو جنگ نرم و اقتصادی انجام می‌دهد که در جنگ نرم راه مقابله با آن همان‌گونه مقام معظم رهبری فرمودند کار، ابتکار و شناخت پدیده‌هایی است که دشمن آن‌ها را به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه بسیجی شجاع است و با حکمت، تعقل و تعهد برای اهداف مقدسش می‌جنگد، گفت: اگر صداقت و شجاعت بسیجی با هم تلفیق شود و علاوه بر آن روح ایمان و بصیرتش هم تقویت شود آنگاه دوربین، قلم و ابزار او به سلاحی اساسی برای مقابله با دشمن تبدیل می‌شود.

مسئول هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس بیان کرد: هرکس در هر رسانه‌ای به همان میزان که سهم دارد باید مروج تمدن عظیم انقلب اسلامی باشد.

کوشکی یادآور شد: استان فارس برای اولین بار در کشور بسیج رسانه را راه اندازی کرد که این مهم نشان از تاثیرگذار بودن و داشتن روحیه بسیجی در نزد رسانه های استان فارس است.

در این مراسم طی حکمی از جانب فرمانده سپاه فجر استان فارس، "میلاد امیری نژاد" به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه شیراز معرفی شد.

انتهای پیام/523/4
نظرات بینندگان