کد خبر: ۴۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۲

احمدرضا دستغیب: برخی نماینده های فارس همکاران خود را تخریب می‌کنند

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه برخی از نمایندگان در این استان اقدام به خودزنی کرده و همکاران خود در مجلس را تخریب می‌کنند، خواستار ورود بزرگان فارس به این امر شد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، با بیان اینکه در مجمع نمایندگان فارس نمایندگان خوبی داریم اما مشکل بزرگ منطقه‌گرایی و نگاه‌های نقطه‌ای است که در نهایت به ضرر کل استان می‌شود، اظهار داشت: هر نماینده می‌خواهد که مطالبات حوزه انتخابیه خود را دنبال کند از این رو نگاه‌های نقطه‌ای حاکم می‌شود و منافع استان به خطر می‌افتد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی روند انتصابات در فارس را خوب ارزیابی کرد و گفت: انتخاباتی صورت گرفته و مردم به سلیقه اعتدالی رای داده‌اند، و طبیعی است که انتظار دارند دولت بر همین اساس خواسته‌های آنان را تامین کند.

وی اضافه کرد: اینکه افراد تازه‌نفس به میدان بیایند و تغییراتی در چینش مدیران صورت گیرد، امری طبیعی است اما توصیه ما این بوده که انتصاب‌ها بر اساس شایستگی، تخصص و تعهد افراد باشد و رویه اعتدالی دولت نیز در نظر گرفته شود.

دستغیب با بیان اینکه به دوستانی که در دولت هستند توصیه کرده و می‌کنیم که انتصاب مدیران بر اساس شناخت افراد نسبت به مسائل این استان باشد و باید کار را بشناسند و با بدنه کارشناسی مرتبط باشند، گفت: دقت در انتخاب مدیران و به کار بستن رویه اعتدالی دولت نیز باید در استان فارس مد نظر قرار گیرد.


نظرات بینندگان