کد خبر: ۴۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۲

ضرغام صادقی: دست‌یابی به انرژی هسته‌ای بسیار مهم‌تر از غنی‌سازی است

اگر امروز ایران اسلامی به دانش‌هسته‌ای دست‌یافته، مرهون هوشیاری و درایت و مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری، توانمندی دانشمندان جوان ایرانی و حمایت ملت و همراهی دولت است.
به گزارش شیرازه به نقل ار ایسنا، ضرغام صادقی در جمع کارکنان آموزش و پرورش فارس، افزود: تمام نخبگان کشور، از دل آموزش و پرورش بیرون آمده‌اند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در واقع اولین رکن کارخانه آدم‌سازی است و هرچه پیشرفت در جامعه مشاهده می‌شود، مرهون این نهاد مقدس و انسان‌ساز است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به کیفیت کار در آموزش و پرورش گفت: اکثر نهادها بدنبال استفاده از نیروهای آموزش وپرورش در ارگان خود هستند ولی آنچه که باعث ماندگاری این نیروها در این نهاد شده، عشق وافر به تعلیم و تربیت است.

صادقی، وضعیت کنونی آموزش و پرورش فارس را در سطح کشور مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: خدماتی که در استان فارس ارائه می شود قابلیت ارائه به کل کشور را دارد.

نماینده مردم شیراز با تاکید براینکه آموزش و پرورش فارس باید در کشور از اعتبارات ویژه‌ای برخوردار باشد، به تشریح وضعیت کشور پرداخت و بر لزوم توجه و پیروی همگان از فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد.

صادقی، دست‌یابی به انرژی هسته‌ای را بسیار مهم‌تر از غنی‌سازی دانست و تصریح کرد: اگر امروز ایران اسلامی به دانش‌هسته‌ای دست‌یافته، مرهون هوشیاری و درایت و مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری، توانمندی دانشمندان جوان ایرانی و حمایت ملت و همراهی دولت است.

نظرات بینندگان