کد خبر: ۴۸۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۲

دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در شیراز+عکس

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری یک کلاهبردار مأمورنما در شیراز خبر داد و گفت:براساس دستور مقام قضایی عکس این فرد منتشر می‌شود تا اگر از فرد یا افرادی کلاهبرداری کرده است، مشخص شود.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، سرهنگ سیروس حیدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پرونده زمانی در دستور کار قرار گرفت که شهروندی با مراجعه به پلیس، شکایتی را درباره موضوع کلاهبرداری توسط یک مأمورنما، مطرح کرد.

حیدری گفت: شاکی اعلام کرده بود که درباره حل مشکلی، با فردی به‌نام "ن – الف" که خود را عنصری اطلاعاتی و صاحب نفوذ معرفی کرده بود مشورت و فرد مورد نظر قبول می‌کند در ازای دریافت 85 میلیون تومان مشکل را حل کند.

رئیس پلیس آگاهی فارس افزود: فرد مأمورنما، پول را از شاکی دریافت کرده اما پاسخ قانع کننده‌ای درباره حل مشکل او به وی نمی‌دهد تا اینکه شاکی تصمیم به مراجعه به پلیس می‌گیرد.

حیدری خاطرنشان کرد: به لحاظ حساسیت موضوع، پرونده به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی ارجاع داده شد که در حین بررسی مأموران به 4 مورد دیگر که به همین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند برخورد کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: زمانی که مأموران خود را در مقابل کلاهبرداری حرفه‌ای دیدند، با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی درون و برون سازمانی نسبت به شناسایی متهم اقدام کردند.

وی عنوان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضایی فرد کلاهبردار دستگیر و در تحقیقات 5 مورد کلاهبرداری با همین شیوه از شهروندان، از وی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس تصریح کرد: با توجه به اینکه احتمال کلاهبرداری‌های دیگر توسط متهم به همین شیوه متصور است، در اجرای دستور مقام قضایی عکس متهم چاپ می‌شود تا چنانچه متهم از فرد دیگری کلاهبرداری کرده، مال باخته به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان فارس واقع در دروازه کازرون، خیابان کارگر و یا شعبه 17 بازپرس دادسرای ویژه امور جنایی شیراز واقع در میدان آزادی، خیابان ابریشمی مراجعه کند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سجاد هدایت
Germany
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲
0
با سلام این شخصی که گذاشتین اینجا.حدودا 6 ماه پیش از من به همین شیوه کلاه برداری کرد.کسی هم نتونست برام کاری بکنه.فقط یه سوال دارم کسی که اینقدر کلاهبرداری میکنه.چطور راحت راست راست تو خیابونا میتونه راه بره و 4تا آدم مثله منو بد بخت کنه و کسی هم نگیرتش.یا اگه هم دستگیر میشه فرداش ازاد میشه