کد خبر: ۴۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۲
از 25 آذرماه صورت می گیرد

آغاز اجرای طرح نظارت بر مهد کودک ها در فارس

طرح نظارتی بازرسی از مهد کودک ها در استان فارس از 25 آذرماه 1392 آغاز و تا 25 دی ماه 1392 ادامه خواهد داشت
به گزارش شیرازه، اولیا مهدآموزان رسیدگی به شکایات مردمی در کمترین زمان، جلوگیری از دریافت مبالغ بالاتر از نرخ بالاتر از نرخ مصوب جلوگیری از کم فروشی در ساعات برگزاری کلاس، عدم اخذ وجوه اضافه تحت عنوان کلاسهای فوق برنامه و صدور فاکتور برای مبالغ دریافتی اجرا می گردد.

فرشاد فرهادی افزود: در زمان بازرسی کلیه قراردادهای تنظیمی بین اولیاء و مهدکودک ها بررسی و بر اجرای صحیح قوانین و دستورالعمل های مرتبط، نظارت و در صورت تخلف از قانون شخص خاصی به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد شد.

وی گفت: مهدکودک ها موظف به نصب نرخنامه در معرض دید اولیاء و صدور فاکتور و قبض در قبال وجوه دریافتی می باشند.

فرهادی خاطرنشان کرد: ورود و خروج مهدآموزان به لحاظ اهمیت آن در نرخ تعیین شده توسط مهدها مهم بوده و نرخ های ماخوذه براساس ساعات ورود و خروج تنظیم می گردد.

وی اظهار داشت: در بازرسی های صورت گرفته در طول سال و طرح های گذشته مواردی از جمله عدم نصب نرخنامه، دریافت شهریه های اضافی، اخذ مبالغ بالاتر از نرخ مصوب با عنوان برگزاری کلاس های فوق برنامه کارگاه های آموزشی لوازم التحریر و اردوها، دریافت مبالغ اضافی در خصوص نهار با توجه به آنالیز ارائه شده، کم بودن ساعات آموزشی نسبت به آنچه مهد تعهد به ارائه آن داده است و عدم صدور فاکتور در قبال وجه مشاهده گردیده که در طرح مذکور به رعایت این موارد توسط مهدها توجه بیشتری می گردد.

نظرات بینندگان